Huiskamer
Re: Huiskamer
Ik heb bericht van mijn advocaat.....
De uitslag komt per post dus ik weet maandag meer.
-
De advocaat kon u door de telefoon geen uitslag geven?
kuklos
vindt dit leuk
Citeer Dagkoers
door Dagkoers » 25 apr 2025 16:20
De post bezorgt op maandag niet.
Citeer Dagkoers
door Dagkoers » 25 apr 2025 16:20
De post bezorgt op maandag niet.
Justmeagain
vindt dit leuk
Dan is er geen cliffhanger meer... moet er weer iets nieuws verzonnen worden.
kuklos
vindt dit leuk
De rechter heeft vandaag een daadwerkelijke uitspraak gedaan en heel vreemd dat uw advocaat niet weet waar de uitspraak inhoudelijk op gebaseerd is.
Als zo'n rechtszaak al zo lang gaande is en tot een einde komt mag toch verwacht worden dat een advocaat de zitting bijwoont om bij een nadelige uitspraak direct in verweer tegen de gedane uitspraak te gaan.
Met wat pech was de advocaat van de WBV wel bij de uitspraak aanwezig en heeft de rechter een verstek vonnis vanwege het niet verschijnen van de gedaagde of de gemachtigde advocaat uitgesproken.
Als zo'n rechtszaak al zo lang gaande is en tot een einde komt mag toch verwacht worden dat een advocaat de zitting bijwoont om bij een nadelige uitspraak direct in verweer tegen de gedane uitspraak te gaan.
Met wat pech was de advocaat van de WBV wel bij de uitspraak aanwezig en heeft de rechter een verstek vonnis vanwege het niet verschijnen van de gedaagde of de gemachtigde advocaat uitgesproken.
-
Het vonnis staat te voren al vast. Volgens mij heeft het wel of niet aanwezig zijn van een van de partijen geen invloed. Ook gaat een advocaat niet direct in beroep maar wil eerst het vonnis bestuderen. Daarom hebben partijen ik ook langere periode tijd om in beroep te gaan.
-
Vrees helemaal niets, het hoort bij het spel. De spanning effe het weekend vast houden.....
Dat genereerd weer heel wat berichten en aandacht, nou bij deze.
Dat genereerd weer heel wat berichten en aandacht, nou bij deze.
Niets spannends aan. Dit is gewoon standaard. Als er een uitspraak is gedaan, wordt die gewoon aan de partijen verzonden. Niets meer een niets minder, niet som over wakker te liggen.
-
-
Een paar mensen hadden wel door hoe slim jij was.
Je mag op 4 en 5 mei respectievelijk gedenken en vieren wat jij wil, als je anderen maar niet belemmert in hun gedenking/viering.
Heel oud liberaal gedachtengoed. Ook slim.
Die zijn het slachtoffer van Hamas die eerst zo nodig een oorlog moesten beginnen en daarna burgers als menselijk schild moesten gebruiken.Consumenneke schreef: ↑26 apr 2025 09:48Tja, die 14.000 kinderen die omgekomen zijn door de wraak van Israel hebben pech gehad.![]()
Nevyn
vindt dit leuk
-
Sterker nog, het kwam Hamas heel goed uit dat die kindeten sneuvelden want dat was goed voor het slachtofferschap. En dat was weer goed voor heel veel donaties waarvan het leeuwendeel verdwijnt bij de Hamas elite die hoog en droog in Dubai of Qatar zittenkuklos schreef: ↑26 apr 2025 12:14Die zijn het slachtoffer van Hamas die eerst zo nodig een oorlog moesten beginnen en daarna burgers als menselijk schild moesten gebruiken.Consumenneke schreef: ↑26 apr 2025 09:48Tja, die 14.000 kinderen die omgekomen zijn door de wraak van Israel hebben pech gehad.![]()
kuklos
vindt dit leuk
Deltoer heeft inzage in de bankrekeningen van Hamas
Enige toevoeging op dit onderwerp is de recente peiling van ipsos:
Nederlanders kritischer over opstelling kabinet inzake Israël/Gaza

Enige toevoeging op dit onderwerp is de recente peiling van ipsos:
Nederlanders kritischer over opstelling kabinet inzake Israël/Gaza
En hoeveel van die kinderen zijn geen onderdeel van Hamas? En hoeveel wel?
Jullie moeten eens weten hoe zenuwachtig ik ben. Morgen de grote dag.
-
Of overmorgen, afhankelijk hoe de post verstuurd wordt.
Dat je gespannen bent is alleszins begrijpelijk. Juist omdat het maar zolang duurt en duurt en duurt gaat het niet in je koude kleren zitten. Het zou juist vreemd zijn als je er superrelaxed onder bent.
Dat je gespannen bent is alleszins begrijpelijk. Juist omdat het maar zolang duurt en duurt en duurt gaat het niet in je koude kleren zitten. Het zou juist vreemd zijn als je er superrelaxed onder bent.
-
Ach, ik kan hier een heel betoog houden, hoe Gaza met al het geld wat er naar toe is gegaan het Babylon aan de Middellandse zee had kunnen zijn, hoe de bevolking in weelde had kunnen leven, maar omdat de bevolking van Palestina wordt opgezweept om joden te haten, om eigenlijk alles wat niet islamitisch is te haten het geld is verdwenen naar de elite en naar wapens.
U gaat het toch allemaal niet tot u nemen, dan maar een filmpje. Soms doet humor meer dan de zuivere feiten.
https://www.youtube.com/watch?v=OUMl58i4m0w
kuklos
vindt dit leuk
-
De uitspraak kan ook zomaar nog een paar weken aangehouden zijn. Hij is in ieder geval nog niet gepubliceerd 

BL2
vindt dit leuk