Moneyman schreef: ↑16 jan 2026 16:52
NeoDutchio schreef: ↑16 jan 2026 16:02
Er is al lang bekend hoe er gemodereerd word op dit moment. Waarom zou je dan alsnog die discussie willen aangaan of je gram willen halen?
Omdat dit topic hier speciaal voor bedoeld is misschien...

Ik stel een nette, concrete vraag, aan de moderatoren, in een topic wat ze daarvoor in het leven geroepen hebben. Niets mis mee, zo lijkt mij. Ik geloof namelijk niet dat de moderatoren het forum niet beter zouden willen maken.
U meent dit serieus, of is dit een manier om het een kant op te duwen? Buiten de technische problemen (daar word hier nagenoeg direct op gereageerd), wanneer heeft de moderatie antwoord gegeven op vragen hier?
Op 26 september 2025 is er uitleg gekomen vanuit de moderatie. Die uitleg was helder.
Radar schreef: ↑26 sep 2025 10:55
We zijn met drie collega's die de hele website van Radar vullen en onderhouden. Moderatie is een onderdeel van ons werk en dat verdelen we onderling. En ja, dat kan wel eens inconsequent zijn. We doen ons best om het een leesbaar en fijn forum te hebben.
Het antwoord was dus al ver voor de vraag gesteld werd gegeven. Hier is geen actieve moderatie die zich in discussies mengt of vaak openbaar komt. Als dat gewoon bekend is, waarom dan naar de bekende weg gaan vragen? Alsof de moderatie niets beters te doen heeft.
Het topic is gesloten, via andere forumleden is in te vullen waarom, punt. Op naar het volgende topic waar hopelijk iemand weer hulp nodig heeft en niet alleen iets komt neerplempen.