Huiskamer
Huiskamer
Nieuw: de Huiskamer!
Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan hier, in de Huiskamer.
Van leuke video's tot handige tips en van gezellige weekendplannen tot mooie boeken: in dit topic kun je die bespreken.
Let op:
- Radar (de Moderator) zal op dit forum meelezen, maar niet meediscussiëren.
- Dit topic zullen wij regelmatig opschonen. Dat doen wij door steeds de oudste berichten te verwijderen.
- Dit topic is een proef. Afhankelijk van hoe nuttig en leuk het bevonden wordt door gebruikers én door onszelf, zullen wij het sluiten / instandhouden / aanpassen. Mocht het nuttig en leuk blijken, dan kan het een permanente vorm krijgen.
- Hoewel wij in dit topic wat soepeler zullen omgaan met het zogenaamde 'chatten' in forumberichten, verzoeken wij gebruikers om 1-op-1-gesprekjes via PB te voeren / voort te zetten.
- Hoewel dit topic niet over consumentenkwesties gaat, gelden alle andere huisregels (https://radar.avrotros.nl/over/huisrege ... orwaarden/) hier nog wel gewoon. Dat betekent dus ook dat posts en discussies constructief en respectvol dienen te zijn, en dat Radar zich het recht voorbehoudt om bijdragen aan te passen / te verwijderen.
Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan hier, in de Huiskamer.
Van leuke video's tot handige tips en van gezellige weekendplannen tot mooie boeken: in dit topic kun je die bespreken.
Let op:
- Radar (de Moderator) zal op dit forum meelezen, maar niet meediscussiëren.
- Dit topic zullen wij regelmatig opschonen. Dat doen wij door steeds de oudste berichten te verwijderen.
- Dit topic is een proef. Afhankelijk van hoe nuttig en leuk het bevonden wordt door gebruikers én door onszelf, zullen wij het sluiten / instandhouden / aanpassen. Mocht het nuttig en leuk blijken, dan kan het een permanente vorm krijgen.
- Hoewel wij in dit topic wat soepeler zullen omgaan met het zogenaamde 'chatten' in forumberichten, verzoeken wij gebruikers om 1-op-1-gesprekjes via PB te voeren / voort te zetten.
- Hoewel dit topic niet over consumentenkwesties gaat, gelden alle andere huisregels (https://radar.avrotros.nl/over/huisrege ... orwaarden/) hier nog wel gewoon. Dat betekent dus ook dat posts en discussies constructief en respectvol dienen te zijn, en dat Radar zich het recht voorbehoudt om bijdragen aan te passen / te verwijderen.
Mw. Post
vindt dit leuk
Re: Huiskamer
Gezellig hoor.
Bob Schurkjens
, aaaaadf
en Jannie1951
vinden dit leuk
Is er ook koffie? Nu mis ik alleen witte angora nog! Oh en MM en eventueel andere die niet meer op deze forum zijn door een bepaalde gebeurtenis.
Ik mis bijvoorbeeld ook Brahms.
Verder wat vreemd topic, als een forumlid dit topic gisteren gestart had was hij/zij gewaarschuwd of verbannen.
Het zijn vreemde forumtijden.....
Verder wat vreemd topic, als een forumlid dit topic gisteren gestart had was hij/zij gewaarschuwd of verbannen.
Het zijn vreemde forumtijden.....
jamaldevries1
vindt dit leuk
Witte angora is nu ook ineens weg? Serieus?john18 schreef:Is er ook koffie? Nu mis ik alleen witte angora nog! Oh en MM en eventueel andere die niet meer op deze forum zijn door een bepaalde gebeurtenis.
En Bram... tja. Wanneer de regulars verdwijnen....
jamaldevries1
vindt dit leuk
Niet ineens, die heeft het heel goed uitgelegd en onderbouwd.. die was met dit slappe aftreksel ookniet blij geweest denk ik.
jamaldevries1
vindt dit leuk
Dat heb ik dan volledig gemist. Is dat nog ergens te lezen?angel1978 schreef:Niet ineens, die heeft het heel goed uitgelegd en onderbouwd.. die was met dit slappe aftreksel ookniet blij geweest denk ik.
jamaldevries1
vindt dit leuk
Ze heeft gisteren afscheid genomen. Maar ik heb stille hoop dat ze toch terug komt.Julie4444 schreef:Witte angora is nu ook ineens weg? Serieus?john18 schreef:Is er ook koffie? Nu mis ik alleen witte angora nog! Oh en MM en eventueel andere die niet meer op deze forum zijn door een bepaalde gebeurtenis.
Julie4444 schreef:Dat heb ik dan volledig gemist. Is dat nog ergens te lezen?angel1978 schreef:Niet ineens, die heeft het heel goed uitgelegd en onderbouwd.. die was met dit slappe aftreksel ookniet blij geweest denk ik.
Nee. Topics zijn verwijderd door de moderatie team.
Fijn. Zal wel iets te maken hebben met het mysterie dat banhammer voor Moneyman heet?
Dus nog meer doekjes voor het bloeden om ons rustig te houden? Een gezellige huiskamer? Tja daar hebben de meeste mensen liever geen deurwaarder bij die beslag komt leggen.
Een huiskamer heeft wel een Stofzuigerd nodig.
Ik weiger hier mijn humor te plaatsen, want dan kunnen ze een permanente Ban geven als ik AH maar niets vind....
Want het is dan niet duidelijk of ik de iets te dure Buurt Super of een bekende presentator mee bedoelde!
Zo erg genoeg?
Want het is dan niet duidelijk of ik de iets te dure Buurt Super of een bekende presentator mee bedoelde!
Zo erg genoeg?
Nou stofz. ik vind jou cryptische verhalen altijd gezellig en als je goed leest zit er altijd waarheid in. Humor gewoon en op autogebied een kanjer, jouw filtertjes daar mankeert het niet aan.
Hier mis ik die Nederlandse humor en de Rotterdamse doortastendheid van Lady wel en nog vele andere, dus daarom blijf ik maar een beetje mee kakelen al is het alleen in de koffiehoek....koekkie erbij!
Hier mis ik die Nederlandse humor en de Rotterdamse doortastendheid van Lady wel en nog vele andere, dus daarom blijf ik maar een beetje mee kakelen al is het alleen in de koffiehoek....koekkie erbij!
jamaldevries1
vindt dit leuk
@Atlas. U bedoelt met “hier” de Kaap Verdische Eilanden?
Hij* heeft gisteren afscheid genomen.john18 schreef:Ze heeft gisteren afscheid genomen. Maar ik heb stille hoop dat ze toch terug komt.Julie4444 schreef:Witte angora is nu ook ineens weg? Serieus?john18 schreef:Is er ook koffie? Nu mis ik alleen witte angora nog! Oh en MM en eventueel andere die niet meer op deze forum zijn door een bepaalde gebeurtenis.
Edit: maar nu begin ik zelf te twijfelen.
Ik reis en vlieg veel, dan zit ik hier en dan weer daar. Een mobieltje laten we maar zeggen (niet te verwarren met debieltje natuurlijk)Lady1234 schreef:@Atlas. U bedoelt met “hier” de Kaap Verdische Eilanden?
Maar ik snap de vraag niet helemaal, leg eens uit.
Ik weet het ook niet. Van de naam kun je het niet halen. Das het leuke van forums. Je hebt er verschillende figuren erbij zitten. Van deurwaarders tot zuipschuiten . Oh wacht deurwaarder is net weg. Dan van mensen met verstand tot zonder verstandNijogeth schreef: Hij* heeft gisteren afscheid genomen.
Edit: maar nu begin ik zelf te twijfelen.
-
JIj wordt nooit gebanned Stofzuigertje, er zijn zoveel topic geweest waar jouw reactie een waarschuwing waard was. Jij bent de huis trol van het Radar Forum.stofzuigertje schreef:Ik weiger hier mijn humor te plaatsen, want dan kunnen ze een permanente Ban geven als ik AH maar niets vind....
Zo erg genoeg?
jamaldevries1
vindt dit leuk