stook kosten
stook kosten
Huurwoning SOR Rotterdam
75,- euro stookkosten per maand.
20222 900.- stookkosten betaald.
2022 400,- bijbetaald. dus duur.
2023 blokverwarming niet gebruikt huis via airco verwarmt.
2024 165,- terug gekregen ? onmogelijk verwarming niet gebruikt.
Reden knop verwarming defect sluit niet af verwarming open 24 uur per dag.
3 X contact opgenomen Feenstra 3 X niet terug gebeld
Conclusie Feenstra melkt mij uit vinden het best.
Dus deze week maar even naar juridisch loket.
Mensen controleer uw verwarming gr Bert
75,- euro stookkosten per maand.
20222 900.- stookkosten betaald.
2022 400,- bijbetaald. dus duur.
2023 blokverwarming niet gebruikt huis via airco verwarmt.
2024 165,- terug gekregen ? onmogelijk verwarming niet gebruikt.
Reden knop verwarming defect sluit niet af verwarming open 24 uur per dag.
3 X contact opgenomen Feenstra 3 X niet terug gebeld
Conclusie Feenstra melkt mij uit vinden het best.
Dus deze week maar even naar juridisch loket.
Mensen controleer uw verwarming gr Bert
Re: stook kosten
Bedankt voor het melden.
-
Gelukkig woon ik niet in Rotterdam. Niet dat de wbv hier zoveel beter is, maar dat is een ander verhaal.
Maarreh... Feenstra is de installateur, niet degene die je aan het uitmelken is.
Maarreh... Feenstra is de installateur, niet degene die je aan het uitmelken is.
Blijkbaar is wel warmte geleverd, en hoefde je eigen verwarming minder te doen.
Mijn inschatting: Geleverde warmte moet gewoon betaald worden, daar kan juridisch loket weinig aan veranderen
Sowieso verre van ideaal om mee te betalen aan ongebruikte blokverwarming (met vastekosten) en dan een eigen verwarming ernaast te nemen
Mijn inschatting: Geleverde warmte moet gewoon betaald worden, daar kan juridisch loket weinig aan veranderen
Sowieso verre van ideaal om mee te betalen aan ongebruikte blokverwarming (met vastekosten) en dan een eigen verwarming ernaast te nemen
Feenstra is het bedrijf die zijn defecte verwarmingsknop moet maken, maar niet op komt draven.witte angora schreef: ↑13 dec 2024 09:57Gelukkig woon ik niet in Rotterdam. Niet dat de wbv hier zoveel beter is, maar dat is een ander verhaal.
Is het trouwens niet zo dat ook voor warmte moet worden betaald die door de verwarmingsbuizen gaat? Dus zelfs als je de radiatoren uit hebt staan, ben je toch geld kwijt aan verwarmingskosten?16again schreef: ↑13 dec 2024 10:30Blijkbaar is wel warmte geleverd, en hoefde je eigen verwarming minder te doen.
Vanwege de vaste kosten zal er altijd betaald moeten worden, ook als er echt niets verbruikt zou zijn.
Ik heb ook gewoond in een appartement met blokverwarming. Wat ik mij herinner werden niet alleen de vaste kosten, maar ook een deel van de variabele kosten (dus het verbruikte gas) verdeeld naar vloeroppervlak.
Kijk eens goed naar de eerdere jaarafrekeningen. Hoe groot is daar de invloed van het gemeten warmteverbruik? Dat is vermoedelijk kleiner dan u denkt.
Ik heb ook gewoond in een appartement met blokverwarming. Wat ik mij herinner werden niet alleen de vaste kosten, maar ook een deel van de variabele kosten (dus het verbruikte gas) verdeeld naar vloeroppervlak.
Kijk eens goed naar de eerdere jaarafrekeningen. Hoe groot is daar de invloed van het gemeten warmteverbruik? Dat is vermoedelijk kleiner dan u denkt.
Feenstra heeft het onderhoud maar komt niet opdagen.
Ista is de warmte leveraar.
De stookkosten zitten in de huur verwerkt tuurlijk heb je een vast kosten post.
Mijn buurman heeft ook de verwarming niet gebruikt een vol jaar die kreeg 935,- euro terug ik 165,- euro.
Dus de kapotte knop is verantwoordelijk voor het verschil.
Ista is de warmte leveraar.
De stookkosten zitten in de huur verwerkt tuurlijk heb je een vast kosten post.
Mijn buurman heeft ook de verwarming niet gebruikt een vol jaar die kreeg 935,- euro terug ik 165,- euro.
Dus de kapotte knop is verantwoordelijk voor het verschil.
-
Dus die knop is al een paar jaar defect en je hebt nog maar 3x gebeld? Hm...
Ik vind daar wat van.
Ik vind daar wat van.
-
Gedaan. Heerlijk 20 graden gas cv overdag, s'avonds zet ik hem op 22 graden.bert1963 schreef: Mensen controleer uw verwarming gr Bert
Regelmatig ook de houtkachel aan, soms doe ik er nog wat bruinkoolblokken van Rekord erbij die ik voor een prikkie in België haal.
Heeft u bij uw verhuurder een reparatieverzoek voor het vervangen van de radiatorkraan ingediend omdat Ista de warmteleverancier bij defecten naar de verhuurder verwijst.
Als u dat niet gedaan heeft dan heeft Feenstra contacteren ook geen nut want Feenstra komt pas in actie ais Ista daar opdracht voor geeft.
Als u dat niet gedaan heeft dan heeft Feenstra contacteren ook geen nut want Feenstra komt pas in actie ais Ista daar opdracht voor geeft.
Waarom zelf contact opnemen, ik zou dit lekker bij de verhuurder neerleggen inderdaad.
Maar hoe lang weet TS dat de knop niet afdoende werkt?Methusalah schreef: ↑13 dec 2024 12:41Dus die knop is al een paar jaar defect en je hebt nog maar 3x gebeld? Hm...
Ik vind daar wat van.
Tussen het dichtdraaien en het ontvangen van de rekening kan al flink wat tijd verstrijken.
Ista is verantwoordelijk voor de afrekening
3X contact Feenstra voor reparatie afspraak 3 x niet terug gebeld voor reparatie afspraak
Via huismeester contact Feenstra maar Feenstra geef niet thuis.
Tuurlijk zijn er vaste kosten maar mijn buurman heeft de verwarming ook niet gebruikt.
Die kreeg 935 euro terug ikzelf 165 euro.
3X contact Feenstra voor reparatie afspraak 3 x niet terug gebeld voor reparatie afspraak
Tuurlijk zijn er vaste kosten maar mijn buurman heeft de verwarming ook niet gebruikt.
Maar heb jij nu zelf een overeenkomst met Feenstra om onderhoud uit te voeren of niet. Als jij zelf geen partij bent in die overeenkomst, leg het dan neer bij degene die dat wel is. Immers als jij geen overeenkomst hebt met Feenstra zijn ze jou ook niets verschuldigd en kun jij ze ook niet echt ergens op aanspreken.bert1963 schreef: ↑13 dec 2024 17:59Ista is verantwoordelijk voor de afrekening
En jij maar steeds denken, wat is het toch lekker warm terwijl alle verwarming dicht staat. Dat merk je toch meteen als een radiator of meerdere nog warmte geven ?
En dan kom je toch meteen in actie.
En dan kom je toch meteen in actie.
Bij vloerverwarming merk je dit niet (....zo snel).
-
Maar dit gaat dus om blokverwarming. En als je niet op de bovenste zit, dan merk je het meteen als de bovenbuurvrouw de radiator openzet. De leidingen die door jouw kamer heen lopen worden dan warm, en dat houd je niet tegen.
-