Dat is dan omdat het Thijs is. In een eerdere reactie dacht je er hetzelfde over als Neodutchio.
Andere opzet dag-nacht tarieven elektra?
Re: Andere opzet dag-nacht tarieven elektra?
Ik was zelfs werkeloos. Maar besloot om mijn spaargeld in te zetten voor lagere maandelijkse kosten. Na 3 maanden had ik gelukkig weer werk. Ik deed het zeker niet voor het klimaat.
Moneyman
vindt dit leuk
Laten we dat ook afschaffen, als we dan toch bezig zijn om alles af te schaffen.NeoDutchio schreef: ↑18 dec 2024 19:13Van mij mag alles afgeschaft worden. Niet alleen het salderen, ook het terugverkopen. Enkel betalen voor wat je afneemt.
Thijs124
, witte angora
, jonis
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
-
Ik zou dan alle elektra afschaffen. Heb je nog veel minder gedoe. Geen digitale meter meer, geen netbeheerderskosten die alleen maar stijgen, er komt niks meer uit Rusland en er gaat niks meer naar Finland, niet meer allerlei kabels onder de grond en in je huis - wow.
Op funda staat trouwens een onbewoond eiland te koop, ergens midden in Nederland. Uiteraard zonder gas en elektra, en je kan er alleen per boot komen. Per roeiboot natuurlijk.
Op funda staat trouwens een onbewoond eiland te koop, ergens midden in Nederland. Uiteraard zonder gas en elektra, en je kan er alleen per boot komen. Per roeiboot natuurlijk.
Dat eiland moet wel onbewoond blijven......
witte angora
vindt dit leuk
Oh wacht. Ik was even vergeten dat dit het namijdezondvloedboomerforum is. Natuurlijk geef je niets om het klimaat. Laat de volgende generatie lekker de tering krijgen.
Laat iedereen gewoon zijn/haar eigen keuze maken en eigen motivatie hebben om iets wel of niet te doen.
Zolang grote bedrijven (bijna) alles mogen, en de mensen die er werken dat dus weten en er toch blijven werken zal het individueel een zonnepaneel plaatsen ook niet echt voor het milieu zijn.