We zijn het uiteindelijk gewoon eens.
Mijn suggestie: practice what you preach en neem een grapje niet meteen persoonlijk.
We zijn het uiteindelijk gewoon eens.
Ik heb geen ruzie met u, ook al stoort u zich vanaf de eerste bijdrage aan mijn aanwezigheid. U beseft dat een bericht met haperende leestekens zelfs gemeld kan worden bij moderators, maar ik meende dat u een grapje maakte in reactie op mijn steenkolen-herinnering. Dus daar maak ik mij niet druk over. Ik kan wel tegen een stootje.
1 m³ komt overeen met 9,769 kWh. Dagkoers verbruikt minder. 985 + 227 * 9,769 (3202) < 4300
Ongetwijfeld, maar wellicht zou 150747 met zonnepanelen de energierekening nog omlaag kunnen brengen. Helaas gooit de salderingsregeling daar straks weer roet in het eten en is in de winter een zonnepaneel niet zo rendable.alfatrion schreef: ↑24 dec 2024 21:031 m³ komt overeen met 9,769 kWh. Dagkoers verbruikt minder. 985 + 227 * 9,769 (3202) < 4300
https://www.energieconsultant.nl/energi ... -naar-kwh/
Dat levert in de praktijk een verschil van hooguit 2% op.witte angora schreef: ↑24 dec 2024 22:14Het enige is dat de hoeveelheid energie in een m3 gas nog wel eens kan verschillen.
Pffff, zie op tegen deze dag. Mensen waar ik straks naar toe ga, zit ik altijd te vernikkelen van de kou en 'gezellig' in het pikkedonker. Blij als deze dag achter de rug is en ik weer in mijn eigen warme huisje ben.
Man man, wat een zelfgekozen armoede. En dan de Angora als dekbed zeker, altijd nog beter en warmer dan slapen onder wat A4tjes.witte angora schreef: ↑26 dec 2024 10:42Waarom noem je het een zelf gekozen onthouding van een prettige manier van leven? Bijna 40 jaar geleden zette ik al koffie met de hand.