Is er een mogelijkheid om mijn verbruik in te zien.
Re: Is er een mogelijkheid om mijn verbruik in te zien.
Als het past bij je levensstijl zou ik het geen armoede noemen. Moet er zelf niet aan denken (ben een veel te groot fan van de welbekende Moccamaster) , maar voor een ander kan het prima werken.
witte angora
vindt dit leuk
-
Waarom oordelen over de leefstijl van een ander? Ga eens naar de bieb, en lees je eens in in diverse tijdschriften die er liggen. Heel misschien ga je dan begrijpen dat niet iedereen is en denkt als jij...BL2 schreef: ↑26 dec 2024 12:43Man man, wat een zelfgekozen armoede. En dan de Angora als dekbed zeker, altijd nog beter en warmer dan slapen onder wat A4tjes.witte angora schreef: ↑26 dec 2024 10:42Waarom noem je het een zelf gekozen onthouding van een prettige manier van leven? Bijna 40 jaar geleden zette ik al koffie met de hand.
Een bieb, bestaat dat nog steeds ?
Ik vond dat tijdens mijn laatste bezoeken in de '90 jaren al iets uit vervlogen tijden.
Verder oordeel ik niet, merk slechts op. Een gevolg als je je hele levenswandel etaleert op het Internet.
Ik sprak mijn vader op 1e kerstdag.
Ik had het erover dat ik mijn verbruik niet kon inzien vanwege de storing die er op dat moment was bij Budgetenergie. (app en website) Ik vertelde dat ik een account heb aangemaakt op de website: www.slimmemeterportal.nl mijn vader vertelde dat dat niet kan omdat alleen de energieleverancier dat kan zien en die gegevens niet aan derden zichtbaar zijn.
Kan iemand mij meer erover vertellen?
Ik had het erover dat ik mijn verbruik niet kon inzien vanwege de storing die er op dat moment was bij Budgetenergie. (app en website) Ik vertelde dat ik een account heb aangemaakt op de website: www.slimmemeterportal.nl mijn vader vertelde dat dat niet kan omdat alleen de energieleverancier dat kan zien en die gegevens niet aan derden zichtbaar zijn.
Je hebt toch al een account? Dan weet je al dat je vader ongelijk heeft.Dagkoers schreef: ↑26 dec 2024 16:27Ik sprak mijn vader op 1e kerstdag.
Hommer
vindt dit leuk
Je geeft hun toch de toestemming, cq opdracht om die standen voor jou op te halen bij de netbeheerder. Dus niet voor derden maar voor de gebruiker, dat is geen derde. Je zult ook wel de meter nummers op gegeven hebben. Dan is het toch duidelijk zoals MM ook zegt.
Ik zal je eerlijk vertellen, mijn vader is een man die heel handig is en heel intelligent.
Hij heeft ook een Universitaire opleiding gedaan.
Hij geef niet graag zijn ongelijk toe, en op het moment dat ik het hem vertelde trok wel iedereen partij voor mijn vader.
Hij heeft ook een Universitaire opleiding gedaan.
Hij geef niet graag zijn ongelijk toe, en op het moment dat ik het hem vertelde trok wel iedereen partij voor mijn vader.
Laatst gewijzigd door Dagkoers op 26 dec 2024 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het gaat Dagkoers weer lukken, een berichtentop-100 topic ligt in het verschiet.
Dat had ik echt niet verwacht, omdat het goede antwoord al in bericht 2 gegeven werd.
Dat had ik echt niet verwacht, omdat het goede antwoord al in bericht 2 gegeven werd.
Kijk. Op. Die. Site. En. Je. Kan. Het. Zelf. Uitvogelen.Dagkoers schreef: ↑26 dec 2024 16:27Ik vertelde dat ik een account heb aangemaakt op de website: www.slimmemeterportal.nl mijn vader vertelde dat dat niet kan omdat alleen de energieleverancier dat kan zien en die gegevens niet aan derden zichtbaar zijn.
BL2
vindt dit leuk
Echt jammer dat dat DNA, al was het maar een beetje, niet ook bij jou is terechtgekomen.
Maar on topic, heb je nou 0,4 kub gas gebruikt deze maand of wel 0,6 kub ? Zo koud is het nou ook weer niet.
-