Vandaag gebeld door My Smiley. Volgens hun zou ik het verleden via hun van energiemaatschappij zijn gewisseld. Dat is nooit het geval geweest. De naam van het bedrijf werd met opzet snel uitgesproken zodat ik 3 keer heb moeten vragen
Vanmiddag gebeld door Mysmiley. Hij wist mijn achternaam en ook mijn huidige energieleverancier. "We hebben u destijds geholpen, weet u nog?
Ik wist van niets omdat het contract al meerdere jaren loopt, maar wilde wel even tijd maken. Toen vroeg hij om mijn huidige tarieven die ik uiteraard niet uit mijn hoofd weet. Dat vond hij toch wel raar, maar ik zei het raar te vinden dat hij die niet weet als zij me destijds geadviseerd hebben. Hij zou vanavond terugbellen. Nu dat niet gebeurt, toch maar eens gaan zoeken. Één groot nepverhaal dus, maar link omdat ze wel een paar dingetjes weten. Trap er niet in! ik werd gebeld vanuit 020-532 58 46
Bijna alle reviewers melden hetzelfde, ze zeggen dat je eerder klant geweest bent terwijl dat niet het geval is.
Bij hebben ze gebeld met het nummer 020-5325844. Eveneens met de opmerking "weet u nog".
Helemaal fout, geen tijd aan besteden en DIRECT ophangen !
Dat laatste is een optie. Ik maak graag even tijd vrij voor die jongens en meisjes. Ik heb geen haast en koop toch niets. Vertel ook niet echt te veel. Ik wil wel horen wat ze mij aanbieden en hoe ze zich hier uitlullen.
Ik heb geen haast. Zij wel, want ze willen graag wat verdienen. Ze hangen vanzelf wel op.
Als lering en vermaak is het voor mij prima.
Ik kom ook regelmatig het bordje “geen deurwaarders” tegen, al dan niet gevolgd door een dwangsom.
Ik moet zeggen dat ik me er bijzonder weinig van aantrek
Nou, ik heb al mijn hele volwassen leven zo'n bordje naast mijn deur hangen, geen deurwaarder heeft ooit aangebeld. Er zijn dus collega's van je die dat wel respecteren.
Ik kom even afscheid nemen, er wordt zo beslag gelegd door Moneyman. Hij is nog wel laat aan het werk en hij moet wel opschieten want 3-2 is bijna voorbij. Heeft er iemand een bordje die ik op mijn smartphone kan hangen?
Nou ik had een tijd geleden ook wat met die telefonische verkopers van energie.
Een hoop geheenenweer tussen diverse energiemaatschapijen en ik kan de boete betalen.
Op een gegeven moment heb ik de stop erop gezet want ik was het zat.
En toch werd ik weer gebeld. Heel vervelend.
Ik had net weer zo’n verkoper aan de lijn. Ik zeg dan keurig netjes dat ik ze even doorgeef aan degene die hier thuis de beslissingen neemt over energie, en leg de telefoon neer. Ze hangen vanzelf op.