Tv besteld paar dagen later gerouterneerd. Weken niets meer gehoord.. 12-01-2024 was het bij hun binnen. Na zoveel achteraan gaan met klarna horen we opeens: Ja we kunnen je retour niet aannemen want is met schade aangekomen. Ohjaa? Waarom melden jullie dat dan anderhalve maand later??? Dat is gek… als er schade is hoor je gelijk te melden punt!!! En nu zegt postnl dat ze niets kunnen doen omdat het binnen 7 dagen gemeld moest worden: Logisch!!! En dan nog ook is liegen ja we dachten dat klarna zou melden bla bla bla… dat gaat moelijk als de tv 12-01 bij jullie binnen is en pass 29-02-2024 gaat melden dat ie met schade is aangekomen….
En weet je wat de allergrappigste is, ze denken dat ik het hierbij ga laten.. Dat zullen we zien
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Update: 1: Ze geven aan dat ze binnen twee weken hebben gemeld. Klarna gebeld, klopt helemaal niets van.
2: Ze geven dat ik de pakket niet zo mocht retouren. Postnl gebeld: En ja hoor klopt ook niet. Postnl geeft gewoon aan dat het op deze manier wel mag.
Conclussie: Bij dit bedrijf is retourneren geen optie, doe je dat wel dan zullen ze heleboel bij elkaar liegen zodat ze toch winst kunnen maken..