Drone koper/verkoper Denis op Marktplaats

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
witte angora

Re: Drone koper/verkoper Denis op Marktplaats

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja, is een kwestie van handel. Van de week hadden we in de kringloop ook een boekenhandelaar. Pisnijdig omdat we de prijzen tegenwoordig in de boeken stempelen, 'ik laat ze liggen'. Prima, heeft een ander een mooi boek voor een zacht prijsje. Tweedehands is tweedehands hoor.

En dat Oekraïneverhaal, als je dat gelooft, sorry hoor. Dan vraag je er om.

sjaakdenakker

Ongelezen bericht door sjaakdenakker »

"Sja, is een kwestie van handel."
De handel door een vuile leugenaar bedoel je.

" En dat Oekraïneverhaal, als je dat gelooft, sorry hoor. Dan vraag je er om."
Dan leg je het bij de verkoper neer. Dat is hier niet het punt. Denis is een vuile oplichter die gebruik maakt van de goedgelovigheid die veel mensen hebben. Dat is waar het om gaat.

witte angora

Kortom, die 'rat' was jou gewoon weer een slag voor met exact hetzelfde verhaal, en daar ben jij nijdig om. Weer een handeltje minder voor jou. Geeft niet hoor...

sjaakdenakker

Ongelezen bericht door sjaakdenakker »

witte angora schreef:
23 jun 2024 08:10
Kortom, die 'rat' was jou gewoon weer een slag voor met exact hetzelfde verhaal, en daar ben jij nijdig om. Weer een handeltje minder voor jou. Geeft niet hoor...
Hier klopt helemaal niks van.

witte angora

Sja, ik vraag me dan toch af waarom de zogenaamd opgelichte verkoper dat gesprek met jou zou delen, een voor hem volslagen onbekende nota bene. Volgens mij hebben we dat soort vragen al eerder aan je gesteld.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

sjaakdenakker schreef:
23 jun 2024 07:52
Betreft dit die oudere man (naar eigen zeggen tegen de 80) die drones opkoopt met het verhaal dat de drones naar Oekraïne gaan? Om ze vervolgens zelf met winst door te verkopen op marktplaats?
Een dergelijk figuur heeft onlangs 3 drones van een maat van mij voor héél weinig overgenomen. Omdat ze naar Oekraïne zouden gaan is mijn maat behoorlijk gedaald in zijn prijs. Maar een dag later werden ze door de koper voor een veel hogere prijs aangeboden op marktplaats! Ongelofelijk misselijk!
Mensen kiezen er zelf voor om die dingen dan voor een lagere prijs aan te bieden op basis van een zielig verhaal.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

sjaakdenakker schreef:
23 jun 2024 10:15
Tsja, dit forum zit helaas vol met achterdochtige lieden.
En dit heeft helaas wel gevolgen omdat men kan gaan twijfelen of Denis daadwerkelijk een oplichter is. En ja, het is er een. Een smerige vuile oplichter.
Dan moet je aangifte doen. Op een forum iets roepen maakt het nog niet waar.

Plaats reactie