Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
-
Consumenneke
- Berichten: 2053
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Het is best een bijzonder experiment: het WK Voetbal als realtime animatie bij NPO Start. Dit format richt zich specifiek op jonge voetballiefhebbers, met als doel het WK toegankelijk, begrijpelijk en leuk te maken.

Verder vind ik het ook prima dat die opdringerige Fifa en zijn sponsors zich er niet mee bemoeien.
Gaan we iets vergelijkbaars zien met de Olympische Spelen?

Verder vind ik het ook prima dat die opdringerige Fifa en zijn sponsors zich er niet mee bemoeien.
Gaan we iets vergelijkbaars zien met de Olympische Spelen?
- PGros
- Berichten: 1380
- Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33
Beste antwoord
Gekozen door Consumenneke
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Heb afgelopen wedstrijd even gekeken naar Zappsport Live WK Voetbal en wat meteen opvalt het is niet live want loopt zo een paar minuten achter. Verder is het commentaar slecht en Britt Dekker is helemaal niets. Nu ben ik de doelgroep niet dus dat zegt ook wat.
De beelden vind ik wel leuk maar het gaat wel vervelen want de spelers hebben geen echte uitdrukkingen zoals je bij echte spelers ziet. Wel knap gemaakt want ze doen alles wat de echte spelers ook doen in het spel. De wedstrijd wordt echt nagespeeld.
De beelden vind ik wel leuk maar het gaat wel vervelen want de spelers hebben geen echte uitdrukkingen zoals je bij echte spelers ziet. Wel knap gemaakt want ze doen alles wat de echte spelers ook doen in het spel. De wedstrijd wordt echt nagespeeld.
-
J. Deltoer
- Berichten: 3426
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Nee, kijk ik niet naar. Ik kijk wel naar de tekenfilms van popeye de zeeman op de zender ons.
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Noteer maar vast, kijken we hier ook niet en nooit naar.Consumenneke schreef: ↑19 jun 2026 19:07....Gaan we iets vergelijkbaars zien met de Olympische Spelen?...
-
De Posthoorn
- Berichten: 434
- Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Nooit van gehoord. Maar ik begrijp dat de NPO nog steeds goed is in geld verspilling. Bezuinigen blijft moeilijk als de zak met geld altijd weer aangevuld werd.
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Verspilling komt in meer varianten; tijd, materiaal, energie, geld etc.De Posthoorn schreef: ↑20 jun 2026 09:49Nooit van gehoord. Maar ik begrijp dat de NPO nog steeds goed is in geld verspilling. Bezuinigen blijft moeilijk als de zak met geld altijd weer aangevuld werd.
Dat waren jouw/mijn reaktie dus ook.
Consumenneke
vindt dit leuk
-
De Posthoorn
- Berichten: 434
- Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Maar onze reacties worden niet door de belastingbetaler betaald.jonis schreef: ↑20 jun 2026 09:57Verspilling komt in meer varianten; tijd, materiaal, energie, geld etc.De Posthoorn schreef: ↑20 jun 2026 09:49Nooit van gehoord. Maar ik begrijp dat de NPO nog steeds goed is in geld verspilling. Bezuinigen blijft moeilijk als de zak met geld altijd weer aangevuld werd.
Dat waren jouw/mijn reaktie dus ook.
sergio1963
vindt dit leuk
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Ik behoor niet tot de doelgroep maar het lijkt me wel dat dit programma voor de jeugd iets toevoegt want die kunnen vrijwel niets met de technische kant van het voetbal zoals die in de voorbeschouwing van een wedstrijd worden benoemd.
Dit programma zie ik niet als geldverspilling maar de programma's voor en na een wedstrijd dan weer wel want dik betaalde tafelgasten gaan op de stoel van een trainer zitten en praten heel veel zonder inhoudelijks iets toe te voegen.
Voor wat betreft deze vraag, gaan we iets vergelijkbaars zien met de Olympische Spelen? ik denk van niet omdat het een veelheid van sporten betreft die bij het grootste deel van de jeugd niet echt leeft.
Dit programma zie ik niet als geldverspilling maar de programma's voor en na een wedstrijd dan weer wel want dik betaalde tafelgasten gaan op de stoel van een trainer zitten en praten heel veel zonder inhoudelijks iets toe te voegen.
Voor wat betreft deze vraag, gaan we iets vergelijkbaars zien met de Olympische Spelen? ik denk van niet omdat het een veelheid van sporten betreft die bij het grootste deel van de jeugd niet echt leeft.
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Maar als ik het goed begrijp komt dit dus niet op tv?
-
Consumenneke
- Berichten: 2053
- Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Kan het zijn dat de kosten van rechten ook een rol spelen? Om voetbal, tennis of Olympische Spelen uit te kunnen zenden betaalt de (publieke) omroep een vermogen.
- WK Voetbal: tussen de 20 en 35 miljoen
Olympische Spelen: circa 10 tot 15 miljoen voor een sublicentie
Wimbledon: naar schatting 2 tot 4 miljoen
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Wimbledon wordt al jaren uitgezonden op rtl5. Niks publieke omroep!
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Heb afgelopen wedstrijd even gekeken naar Zappsport Live WK Voetbal en wat meteen opvalt het is niet live want loopt zo een paar minuten achter. Verder is het commentaar slecht en Britt Dekker is helemaal niets. Nu ben ik de doelgroep niet dus dat zegt ook wat.
De beelden vind ik wel leuk maar het gaat wel vervelen want de spelers hebben geen echte uitdrukkingen zoals je bij echte spelers ziet. Wel knap gemaakt want ze doen alles wat de echte spelers ook doen in het spel. De wedstrijd wordt echt nagespeeld.
De beelden vind ik wel leuk maar het gaat wel vervelen want de spelers hebben geen echte uitdrukkingen zoals je bij echte spelers ziet. Wel knap gemaakt want ze doen alles wat de echte spelers ook doen in het spel. De wedstrijd wordt echt nagespeeld.
Consumenneke
vindt dit leuk
Re: Kijken jullie weleens naar Zappsport Live WK Voetbal?
Het zou zomaar eens goedkoper kunnen zijn dan ouderwetse televisie. Plus dat als je televisie blijft maken zoals dat al jaren gedaan hebt, je op een gegeven moment geen publiek meer hebt. Ook tv moet vernieuwen. Ik snap dat boomers daar moeite mee hebben, maar accepteer gewoon dat de wereld verandert.De Posthoorn schreef: ↑20 jun 2026 09:49Nooit van gehoord. Maar ik begrijp dat de NPO nog steeds goed is in geld verspilling. Bezuinigen blijft moeilijk als de zak met geld altijd weer aangevuld werd.
