Merk jij dat je minder werk afkrijgt op kantoor?

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Op kantoor word je om de haverklap gestoord: een collega die even wil bijpraten, een telefoon die overgaat en meldingen die maar blijven binnenstromen. Ongeveer de helft van de kantoorwerkers wijkt daarom regelmatig uit naar een andere locatie of werkt thuis om zich beter te kunnen concentreren. Hoe komt dat en hoe kan het beter? We schreven er dit artikel over: https://radar.avrotros.nl/artikel/waaro ... -kan-62994

Nijogeth

Re: Merk jij dat je minder werk afkrijgt op kantoor?

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nee, ik zorg altijd dat ik mijn werk zo snel mogelijk gedaan heb, zodat ik later mezelf geen zorgen hoef te maken om tijdgebrek.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Niet echt belangrijk, zo lang salaris en vergoedingen maar op tijd op de priverekening staan. En dat gaat al jaaaaren goed.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Ach, de kantoortijgers bij kassa moeten weer naar kantoor zeker ? Gedaan met het -uit corona stammende tijdperk- van thuiswerken ? De was doen in de baas zijn tijd, even snel een boodschapje doen, bijkletsen met de buuf.

En omdat we dat zo lekker vinden houden we vooral de schijn hoog dat we zo extra efficiënt werken. De baas moet er trots op zijn.

Alleen kan de baas geen personeel meer vinden (of betalen) om al die ongecontroleerde koffiepauzes op te vangen. En moet er weer ouderwets gewerkt worden. Mouwen opstropen, bikkelen.

Die goeie ouwe tijd komt weer terug :D

Succes met dit topic !

Zaplinggg

Ongelezen bericht door Zaplinggg »

Het probleem is niet het 'kantoor' op zich, maar dat kantoren veranderd zijn van hokjes waar kleinere groepen samen zitten, naar grote open vloeren.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zaplinggg schreef: ↑
25 sep 2026 19:57
Het probleem is niet het 'kantoor' op zich, maar dat kantoren veranderd zijn van hokjes waar kleinere groepen samen zitten, naar grote open vloeren.
Dat is wel weer een heel grote generalisatie, want de tendens van de grote open kantoortuinen is al lang weer weggeëbd en heeft plaatsgemaakt voor een veel meer hybride vorm.

Plaats reactie