Goudmails / Onlinecashen
Goudmails / Onlinecashen
Ik wil even waarschuwen voor deze 2 verdien websites.
Ik heb bij zowel goudmails als Onlinecashen een uitbetaling aangevraagd maar geen van beide wordt er uitgekeerd.
Ook op verschilde mails wordt niet gereageerd en op OCM-media wordt ook niet gereageerd.
Stop dus maar met deze websites van deze aanbieder ,er wordt toch niet uitgekeerd, jammer van je tijd.
Ik heb bij zowel goudmails als Onlinecashen een uitbetaling aangevraagd maar geen van beide wordt er uitgekeerd.
Ook op verschilde mails wordt niet gereageerd en op OCM-media wordt ook niet gereageerd.
Stop dus maar met deze websites van deze aanbieder ,er wordt toch niet uitgekeerd, jammer van je tijd.
-
Re: Goudmails / Onlinecashen
Gratis geld bestaat niet. Alleen dat zou al een reden moeten zijn om er niet aan te beginnen. Als iedereen gratis geld kon verdienen was er geen armoede geweest.Schrijf je gratis in bij GoudMails en verdien gratis geld.
@NeoDutchio
Gratis geld is als je er niet voor hoeft te betalen.
Dus vakkenvullen is ook gratis geld verdienen.
Beleggen is niet gratis geld verdienen.
Gratis geld is als je er niet voor hoeft te betalen.
Dus vakkenvullen is ook gratis geld verdienen.
Beleggen is niet gratis geld verdienen.
-
Gratis wil niet alleen zeggen zonder geld. Gratis wil zeggen "geen tegenprestatie vereist". Bij het vakkenvullen staat er iets tegenover.
BL2
vindt dit leuk
Alleen de namen der websites zegt al genoeg.......
-
-
Met een plastic bekertje in het winkelcentrum gaan zitten schijnt toch gratis geld op te leveren.
Waarvoor zijn dan die mailadressen in het openings topic bedoeld? Als het toch niet gratis is.
Dat geld moet ergens vandaan komen. Willen adverteerders wel betalen voor nep exposure? Ik weet wel zeker van niet. Daarmee alleen al kan je bedenken dat het puur nep is.
Het gaat om de laatste regel van het openings topic.
Jammer van je tijd.
Jammer van je tijd.