Woekerpolis ASR Aegon Spaarbeleg
-
Re: Woekerpolis ASR Aegon Spaarbeleg
Nou…..het antwoord van ASR consumenten claimsercice op de vraag dat ik graag zie hoe de berekening er uit ziet van het voorstel, waar je binnen 14 dagen op moet reageren.
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij willen u informeren dat wij op dit moment geen gedetailleerde berekening kunnen verstrekken over hoe het bedrag tot stand is gekomen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
ConsumentenClaim
Ze hebben er maanden over moeten doen om tot een voorstel te komen, maar kunnen geen gedetailleerde berekening verstrekken.
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij willen u informeren dat wij op dit moment geen gedetailleerde berekening kunnen verstrekken over hoe het bedrag tot stand is gekomen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd
Met vriendelijke groet,
ConsumentenClaim
Ze hebben er maanden over moeten doen om tot een voorstel te komen, maar kunnen geen gedetailleerde berekening verstrekken.
Bizar. Er worden eindbedragen in tonnen voorgespiegeld, en je krijgt minder dan een berekening op een bierviltje.
Reken zelf eens uit wat eindresultaat was geweest, als 20 jaar lang in AEX of NASDAQ indexfonds geld was gestort.
...dan heeft men wat uit te leggen.
Reken zelf eens uit wat eindresultaat was geweest, als 20 jaar lang in AEX of NASDAQ indexfonds geld was gestort.
...dan heeft men wat uit te leggen.
De aex stond 12-2018 lager dan 12-1998
Alles is afhankelijk van hoogte kosten+ orv, wijze inhouden; hoog/laag, prestatie etc.
Uiteraard:
Mijn kew met aanvang 1-2000, (kosten, orv; deels aanvullend):Het resultaat polis is gewoon buitengewoon slecht
tegoed stond na 20 jaar op +/- 2x de brutopremie.
-
1998.12-2018.12 Spaarbeleg VermogensPlan
1998.12-2018.12 Spaarbeleg ToekomstPlan
Waar staat dit Alles in de polis?
Dat staat niet in de polis
Maar die polis verwijst ook naar algemene voorwaarden, die heb ik in dit topic nog niet zien langs komen.
Maar die polis verwijst ook naar algemene voorwaarden, die heb ik in dit topic nog niet zien langs komen.
Wat geeft model3overzicht aan?ClaimConcept schreef: ↑24 dec 2024 14:481998.12-2018.12 Spaarbeleg VermogensPlan
1998.12-2018.12 Spaarbeleg ToekomstPlan
Waar staat dit Alles in de polis?