KPN Verlengdeal Misleidend

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Video
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2024 15:45

KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Video »

Onlangs heb ik mijn internet & kpn TV+ abonnement verlengt met een verlengdeal van KPN.
Dit was de deal die ze je aanbieden. Als je de deal uiteindelijk verlengt dan krijg je deze deal niet.
Wat ze in de nieuwe deal laten zien is je lopende deal dus lijkt het alsof je een nieuwe deal krijgt.
Dit is voor mij pure misleiding cq neigt naar oplichting. Uiteindelijk krijg je de volgende mail
binnen met de verlenging. Als je dit niet in de gaten hebt dan wordt je er zo ingetuind helaas.
Op de topics van KPN zijn er veel meer mensen die er op deze manier van marketing worden ingeluisd.
Zijn er nog meer mensen die er worden ingeluisd op deze manier worden ingeluisd de KPN verlengdeal.
Helaas lukt het mij niet om bijlagen toe te voegen
[URL]https://drive.google.com/file/d/1JFNP_r ... e_link[URL]
[URL]https://drive.google.com/file/d/1ut5RAL ... e_link[URL]
Laatst gewijzigd door Video op 25 sep 2024 12:27, 2 keer totaal gewijzigd.

Speedy123
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ik geloof niet dat ik er iets van begrijp. U heeft uw abonnement verlengt met een verleng deal.

U kreeg een aanbod, u heeft verlengt maar nu komt de verlening niet overeen met het aanbod?

Dan blijkt dat het aanbod wat u te zien als zijnde een verlengdeal kreeg het oorspronkelijke aanbod was dat nu bijna verlopen is en dat de verlengdeal die u gesloten heel anders is? Heb ik het goed?

Ik zit ook bij KPN, ook Internet en TV maar ik heb nog nooit een verlengdeal aangeboden gekregen, na het eerste jaar werd het automatisch een abonnement dat maandelijks opzegbaar was.

ZeerPrivé
Berichten: 6066
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »


ZeerPrivé
Berichten: 6066
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Speedy123 schreef:
25 sep 2024 12:25
Ik geloof niet dat ik er iets van begrijp. U heeft uw abonnement verlengt met een verleng deal.

Ik zit ook bij KPN, ook Internet en TV maar ik heb nog nooit een verlengdeal aangeboden gekregen, na het eerste jaar werd het automatisch een abonnement dat maandelijks opzegbaar was.
Waarschijnlijk staat post van KPN ook op de verboden lijst? :mrgreen:
Dit viel ook onder een verlengaanbod (maar bij deze TS was het aanbod dus ten onrechte in de brievenbus gegooid). https://community.kpn.com/facturen-en-a ... bod-619446

Video
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2024 15:45

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Video »

Speedy123 schreef:
25 sep 2024 12:25
Ik geloof niet dat ik er iets van begrijp. U heeft uw abonnement verlengt met een verleng deal.

U kreeg een aanbod, u heeft verlengt maar nu komt de verlening niet overeen met het aanbod?

Dan blijkt dat het aanbod wat u te zien als zijnde een verlengdeal kreeg het oorspronkelijke aanbod was dat nu bijna verlopen is en dat de verlengdeal die u gesloten heel anders is? Heb ik het goed?

Ik zit ook bij KPN, ook Internet en TV maar ik heb nog nooit een verlengdeal aangeboden gekregen, na het eerste jaar werd het automatisch een abonnement dat maandelijks opzegbaar was.
U heeft het helemaal goed. Ik kreeg een verlengdeal aangeboden in de app(link naar de verlengdeal) van KPN.

Video
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2024 15:45

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Video »

ZeerPrivé schreef:
25 sep 2024 12:35
Bedoel je zoiets als dit topic https://community.kpn.com/facturen-en-a ... end-621019
Klopt.

DeZevendeHenk
Berichten: 889
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Dus er is u een deal aangeboden en toen u hem accepteerde kreeg u hem toch niet? Wat kreeg u dan wel, dan kan onmogelijk de oude deal zijn want die loopt af.

Video
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2024 15:45

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Video »

[/img][/attachment]

Speedy123
Berichten: 1743
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ik snap hem. Dat is niet netjes van KPN. Als ze een deal aanbieden, behoren ze die ook te leveren.

Ik zou een klacht indienen bij KPN. Of ze leveren de deal of de verlenging wordt geschrapt en gaat u elders shoppen voor een mooie deal.

Video
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2024 15:45

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Video »

Video schreef:
25 sep 2024 12:00
Onlangs heb ik mijn internet & kpn TV+ abonnement verlengt met een verlengdeal van KPN.
Dit was de deal die ze je aanbieden. Als je de deal uiteindelijk verlengt dan krijg je deze deal niet.
Wat ze in de nieuwe deal laten zien is je lopende deal dus lijkt het alsof je een nieuwe deal krijgt.
Dit is voor mij pure misleiding cq neigt naar oplichting. Uiteindelijk krijg je de volgende mail
binnen met de verlenging. Als je dit niet in de gaten hebt dan wordt je er zo ingetuind helaas.
Op de topics van KPN zijn er veel meer mensen die er op deze manier van marketing worden ingeluisd.
Zijn er nog meer mensen die er worden ingeluisd op deze manier worden ingeluisd de KPN verlengdeal.
Helaas lukt het mij niet om bijlagen toe te voegen

witte angora
Berichten: 31990
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door witte angora »

Kortom, er wordt je een korting toegezegd die je niet kan krijgen omdat je die korting al gehad hebt.

Dan zou ik zeggen: ga een jaartje naar Ziggo, en kom dan terug. Dan krijg je bij Ziggo een mooie deal, en volgend jaar bij KPN ook weer. Of je blij moet zijn met al dat gehannes om de boel in te stellen is een ander verhaal natuurlijk.

Video
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2024 15:45

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Video »

Video schreef:
25 sep 2024 12:00
Onlangs heb ik mijn internet & kpn TV+ abonnement verlengt met een verlengdeal van KPN.
Dit was de deal die ze je aanbieden. Als je de deal uiteindelijk verlengt dan krijg je deze deal niet.
Wat ze in de nieuwe deal laten zien is je lopende deal dus lijkt het alsof je een nieuwe deal krijgt.
Dit is voor mij pure misleiding cq neigt naar oplichting. Uiteindelijk krijg je de volgende mail
binnen met de verlenging. Als je dit niet in de gaten hebt dan wordt je er zo ingetuind helaas.
Op de topics van KPN zijn er veel meer mensen die er op deze manier van marketing worden ingeluisd.
Zijn er nog meer mensen die er worden ingeluisd op deze manier worden ingeluisd de KPN verlengdeal.
Helaas lukt het mij niet om bijlagen toe te voegen

ZeerPrivé
Berichten: 6066
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

@Video Wat ben je nou aan het doen? 3x hetzelfde verhaal neer zetten, heeft geen nut.

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als eerste de tag, die ziet er zo uit:

Code: Selecteer alles

[url=<URL>]tekst[/url]

Dan het delen. Je moet bij de bestanden of folders die je wilt delen kiezen voor delen als link.
1. Klik op het bestand of folder dat je wilt delen
2. Ctrl-alt-A
3. Onder general access, kies hier voor Anyone with the link.
4. Klik op done.

Wanneer je de bestanden niet langer wilt delen, dan kun je dit ook weer op deze manier ongedaan maken.

Consumenneke
Berichten: 96
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door Consumenneke »

witte angora schreef:
27 sep 2024 09:05
Kortom, er wordt je een korting toegezegd die je niet kan krijgen omdat je die korting al gehad hebt.
Kortom, je leest niet goed.

KPN maakt een fout, dat kun je zien als je de links naar de fora van KPN volgt.
KPN doet aanbiedingen aan klanten die niet voor hen bedoeld zijn.

Afbeelding

Ik heb me niet in de detail verdiept.

witte angora
Berichten: 31990
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: KPN Verlengdeal Misleidend

Ongelezen bericht door witte angora »

Consumenneke schreef:
27 sep 2024 22:18
witte angora schreef:
27 sep 2024 09:05
Kortom, er wordt je een korting toegezegd die je niet kan krijgen omdat je die korting al gehad hebt.
Kortom, je leest niet goed.

KPN maakt een fout, dat kun je zien als je de links naar de fora van KPN volgt.
KPN doet aanbiedingen aan klanten die niet voor hen bedoeld zijn.


Ik heb me niet in de detail verdiept.
volgens mij lees ik prima, maar is het verhaal van TS nogal vaag. En waar jij mee aankomt, is niet waar TS mee aankwam. TS had het over een aanbieding van KPN. Niet over een aanbieding van Coolblue. Ik weet het, het is maar een detail, maar het zou misschien beter zijn je er toch in te verdiepen.

Plaats reactie