Ik kreeg van de KPN een brief met een datum wanneer ze bij mij een glasvezel kabel komen aansluiten. Hierom heb ik niet gevraagd. T-mobil heeft al via de binnentuin contacten aangelegd en bij bij ging dat ook via de kruipruimte. Dit ging met toestemming van de woningbouw vereniging. Moet ik nu weer KPN binnenlaten voor een aansluiting.
Of kan ik weigeren. Zelf heb ik een abonnement bij Ziggo. En ben ervan overtuigd dat ik voor de toekomst voldoende voorzien ben van de nodige faciliteiten.
Huisaansluiting glasvezelkabel
-
Arizonakid
Re: Huisaansluiting glasvezelkabel
Gewoon weigeren, je bent tot helemaal niks verplicht.
Gewoon laten aanleggen. Het is gratis en het kan in de toekomst best van pas komen. Er zijn mensen die ieder jaar een andere provider nemen om de cadeautjes voor de nieuwe klant.
De Posthoorn
vindt dit leuk
Ik heb al twee contactdozen in mijn kamer (Ziggo en T-mobil) hoef er geen derde bij.
-
De Posthoorn
Zal ervan afhangen wat de woningbouwvereniging wil, lijkt me. Als die graag willen dat dat wordt aangelegd, dan zal de huurder gewoon mee moeten werken.
-
NeoDutchio
U bent geen eigenaar van het huis en kan het dus niet bepalen of het wel of niet komt.
Dat er nu al 2 aansluitpunten zijn zegt niets over het hebben van glasvezel. En aangezien glasvezel wel de toekomst is is het nu kosteloos laten aansluiten slimmer dan op een later moment een ander met hoge kosten opzadelen.
Maar, zoals al gezegd, u bent geen eigenaar.
Dat er nu al 2 aansluitpunten zijn zegt niets over het hebben van glasvezel. En aangezien glasvezel wel de toekomst is is het nu kosteloos laten aansluiten slimmer dan op een later moment een ander met hoge kosten opzadelen.
Maar, zoals al gezegd, u bent geen eigenaar.