Heeft iemand soortgelijke ervaring?
Op 16/12/2025 stuur ik zoals gevraagd mijn kpn internetapparatuur terug. (interactieve tv-ontvanger + fritz!box). Heb wel een postnl verzendbewijs. Op 12/01/2025 krijg ik een email van kpn dat ik slechts een deel van de apparatuur heb teruggestuurd met de vraag om de fritz!box alsnog op te sturen. Ik bel met kpn waar ik uiteindelijk te horen krijg dat er een systeemfout is en dat ik die mail kan negeren ... en mochten er nog andere mails komen ik die ook kan negeren en mochten er bedragen van mijn rekening worden afgeschreven die achteraf zouden gecrediteerd worden. Ik meld dat dit antwoord volslagen onbevredigend is en eis een bevestigende mail die mij wordt toegezegd binnen de 24 u. Na 36 uur nog geen mail. Opnieuw contact met kpn ... zelfde verhaal en ik stuur u NU een email! Dit ontvang ik enkele minuten later in in mailbox: Afzender: info-nabestaandenkpn.com ... Inhoud: Geachte meneer/mevrouw, We hebben u gesproken over het terugsturen van apparatuur. Verpak alle KPN-apparatuur in een doos en stuur gratis terug.
Wij hebben u gesproken op 12 januari over het terugsturen van apparatuur. U gaf aan dat u 2 apparaturen hebt verstuurt maar in de ontvangen email staat dat kpn er maar 1 heeft ontvangen.
Er is een fout opgestrden in het systeem waardoor u deze email heeft ontvangen, u mag zoals besproken deze (en mogelijk komende) email hierover negeren.
Mochten er toch kosten in rekening gebracht worden dan zal kpn deze terug crediteren.
Met vriendelijke groet, ServiceDesk
Apparatuur terugsturen systeemfout
Re: Apparatuur terugsturen systeemfout
Ja, dit was twee jaar geleden ook al toen ik de oude materialen van mijn vader aan KPN terugzond. Heel vreemd dat ze de fout er blijkbaar niet uit krijgen, maar het kwam toen inderdaad gewoon goed.
-
Ik_weet_niet_alles
Re: Apparatuur terugsturen systeemfout
Als ik geen klant meer ben van KPN ga ik echt niet wachten tot zij mij crediteren voor een onterecht incasso. Deze laat ik gewoon storneren. Met het beëindigen van het contract eindigt ook de incassomachtiging.