Webshop temu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bo77

Webshop temu

Ongelezen bericht door Bo77 »

Afgelopen week veel over temu( timoe!als uitspraak!)

Uiteraard zal er eea niet goed gaan.

Bestel al maanden dingen bij ze, en idd soms kwaliteit slecht.

Maar volg je de retour procedure,en neem je tegelijk contact op met klantenservice, je moet online op temu app zijn,dan gaat alles binnen paar minuten.

Retour aanmelden,foto ervan,reden waarom en mogelijkheid eea zelf toe te lichten,kun je direct naar klantenservice klikken.
Daar vragen ze direct gaat het om de artikelen die ze met foto erbij ,aangeven.

Je zegt ja.

Direct oplossing van ze.

Retour geld ook direct.
En bestel je via after pay,doe ik altijd, ook Nederlandse webshops,dan direct verrekend.

En echt binnen minuten.

Heb zeker 35 bestellingen gedaan afgelopen maanden,en wat ik besteld heb,op idd volksmond troep ,netjes geld terug.
Bij nederlandse webshops , heb bij aantal grote bekende webshops besteld,vaak partner bedrijven.
En als dan niet goed is...
Mag je het oplossen met partner bedrijf,en zijn de webshops waar ik dan als eerste bestelling doe ,niet aansprakelijk.
Moet je de regels voorwaarden lezen
En ook hier komen artikelen uit buitenland Europa)
En ga je chatten met chatbox! Nou dan serieus totaal te gek voor woorden.

Dus ja ,temu zal zeker niet perfect zijn,en en geen idee,maar wat gezegd wordt dat ze je gegevens gebruiken( misbruiken) maar sorry,doen de nederlandse webshops ook met gegevens.
Willen alles weten om mbt gegevens ,zelfs als je bv de maattabel gebruikt,en zeer veel van je gevraagd wordt.prima voor wie dit doet,maar laten we dan ook eerlijk zijn mbt de grote nederlandse webshops.
Je kunt zelf keuze maken.

BL2

Re: Webshop temu

Ongelezen bericht door BL2 »

Fijn dat je zo tevreden bent over deze webshop. Het komt niet vaak voor dat men bijna verdrinkt in complimenten en daar speciaal voor een account aanmaakt.

Mij maak je niet enthousiast, ik koop er absoluut niets......

Dorfje

Ongelezen bericht door Dorfje »

Ben je je er ook van bewust dat de producten die je bij die webshop koopt niet hoeven te voldoen aan de Europese wet- en regelgeving? In meerdere producten zitten kankerverwekkende of hormoonverstorende stoffen die hier allang verboden zijn.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Een app van een webshop die toestemming vraagt om af te luisteren, te filmen, mee te lezen en algehele controle over telefoon/tablet over te nemen, die ook nog eens van de Chinese overheid is, dat is toch wel een tikje te ver in mijn ogen. Dat doen andere webshops niet.

Plaats reactie