Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
akkerman24

Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu

Ongelezen bericht door akkerman24 »

Hallo, mijn vriendin heeft op 14 februari 2025 een bestelling geplaatst bij dutchwallart.eu. Na de ontvangstbevestiging van de bestelling heeft ze niets meer vernomen van dit bedrijf. Ze heeft 2 mails gestuurd(geen reactie). gebeld en meteen naar voicemail. Ik heb zelf ook gemaild en geappt naar dit bedrijf en ook geen reactie. Ik ben gaan zoeken en dutchwallart.eu is onderdeel van Dashconceptz.nl. ook deze firma heb ik gemaild en geappt.
Is er iemand die enige ervaring met dit bedrijf heeft?

Jablan
Contacteer:

Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu

Ongelezen bericht door Jablan »

Het bedrijf staat op een eengezinswoning in Poeldijk geregistreerd. Je hebt te maken met een bijklussende particulier. Je zou een papieren brief kunnen sturen, zo eentje met een postzegel(-code).

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Financiële dienstverlening is daar ook in het bijkeukentje gevestigd om zijn eigen incassobureau te kunnen organiseren.

akkerman24

Ongelezen bericht door akkerman24 »

Ik heb nog wat verder gezocht en de beide bedrijven vallen onder Dave Dekker Beheer b.v. Die zitten weer gevestigd in een bedrijfverzamelgebouw met een paar vierkante meter kantoor.

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

Is langsgaan een optie?
Of woont u ver daar vandaan?

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

akkerman24 schreef:
13 mar 2025 11:46
Ik heb nog wat verder gezocht [...] Die zitten weer gevestigd in een bedrijfverzamelgebouw met een paar vierkante meter kantoor.
Je hebt een naam. Dan is de vervolgvraag of deze persoon langdurig ziek is, mantelzorgt, naar het buitenland gevlucht of gewoon een overwerkte zzp'er met meer goede bedoelingen dan tijd is. Zoek contact per post of ga er onverwacht langs, blijf beleefd en probeer er zo beweging in te krijgen (geld terug of nakomen van de overeenkomst).

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Jablan schreef:
13 mar 2025 20:15
Dan is de vervolgvraag of deze persoon langdurig ziek is, mantelzorgt, ...... of gewoon een overwerkte zzp'er met meer goede bedoelingen dan tijd is.
Dit is allemaal geen excuus. Bestellingen aannemen betekent verplichtingen hebben.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Soms is iets geen excuus, maar wel degelijk een verklaring.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Zelfs als verklaring vind ik het onacceptabel. Mensen worden benadeeld door iets wat zeer snel te fixen is.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Nu ligt de man in het ziekenhuis en niemand kan bij de gegevens. Is dat snel te fixen?

Plaats reactie