Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
-
Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Hallo, mijn vriendin heeft op 14 februari 2025 een bestelling geplaatst bij dutchwallart.eu. Na de ontvangstbevestiging van de bestelling heeft ze niets meer vernomen van dit bedrijf. Ze heeft 2 mails gestuurd(geen reactie). gebeld en meteen naar voicemail. Ik heb zelf ook gemaild en geappt naar dit bedrijf en ook geen reactie. Ik ben gaan zoeken en dutchwallart.eu is onderdeel van Dashconceptz.nl. ook deze firma heb ik gemaild en geappt.
Is er iemand die enige ervaring met dit bedrijf heeft?
Is er iemand die enige ervaring met dit bedrijf heeft?
Re: Krijg geen reactie van Dutchwallart.eu
Het bedrijf staat op een eengezinswoning in Poeldijk geregistreerd. Je hebt te maken met een bijklussende particulier. Je zou een papieren brief kunnen sturen, zo eentje met een postzegel(-code).
Financiële dienstverlening is daar ook in het bijkeukentje gevestigd om zijn eigen incassobureau te kunnen organiseren.
-
Ik heb nog wat verder gezocht en de beide bedrijven vallen onder Dave Dekker Beheer b.v. Die zitten weer gevestigd in een bedrijfverzamelgebouw met een paar vierkante meter kantoor.
Is langsgaan een optie?
Of woont u ver daar vandaan?
Of woont u ver daar vandaan?
Je hebt een naam. Dan is de vervolgvraag of deze persoon langdurig ziek is, mantelzorgt, naar het buitenland gevlucht of gewoon een overwerkte zzp'er met meer goede bedoelingen dan tijd is. Zoek contact per post of ga er onverwacht langs, blijf beleefd en probeer er zo beweging in te krijgen (geld terug of nakomen van de overeenkomst).akkerman24 schreef: ↑13 mar 2025 11:46Ik heb nog wat verder gezocht [...] Die zitten weer gevestigd in een bedrijfverzamelgebouw met een paar vierkante meter kantoor.
Soms is iets geen excuus, maar wel degelijk een verklaring.
Zelfs als verklaring vind ik het onacceptabel. Mensen worden benadeeld door iets wat zeer snel te fixen is.
Nu ligt de man in het ziekenhuis en niemand kan bij de gegevens. Is dat snel te fixen?