Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Moneyman
Berichten: 32958
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Er zitten twee lagen tussen (ze hebben teamleiders en managers onder de directie). Dus nee, die directeur stuurt zelf echt niet de werkvloer (waar overigens 45 medewerkers werken) aan.

Of het nuttig/ zinvol/ gewenst is om een directeur aan te schrijven, is een heel andere vraag. Hetty kan prima werken, maar er ook voor zorgen dat je onderop de stapel komt te liggen. Voor een probleempje als in dit topic zou ik het persoonlijk nooit doen.

twan siemons
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2025 17:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door twan siemons »

BL2 schreef:
06 mar 2025 10:08
Eerst één tip, de juiste volgorde is eerst de recensies lezen een daar naar handelen.

Hopelijk met de Creditcard besteld, dan kan je het bedrag betrekkelijk eenvoudig terug krijgen.
En anders zelf een laatste ingebrekestelling zenden en het geld terugvorderen.

Wel bijzonder dat je graag via KPN belt, maar dan in zee gast met zo'n twijfelachtig bedrijf voor je telefoon.
Je kan hier niet met creditcard betalen, alleen via ideal en dat is niet meer terug te halen.

twan siemons
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2025 17:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door twan siemons »

twan siemons schreef:
05 mar 2025 17:33
Ik heb op 17-2-2025 mijn kpn abonnement verlengt via gsmweb.nl en het gekozen toestel een paar dagen betaald omdat kpn de aanvraag had goed gekeurd, maar nu na bijna 3 weken nog steeds geen toestel ontvangen.
Na 2x een mail gestuurd te hebben waarop NIET word gereageers maar gebelt.
Na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk iemand aan de telefoon gehad, die zei dat er wat fout was gegaan en het toestel alsnog verstuurd zou worden.
Ik zou op Maandag 3-3-2025 een track&trace code ontvangen dat ze het toestel verstuurd zouden hebben.
Niet dus, zelfs de directeur een mail gestuurd en je raadt het al, wederom geen reactie.

Ik heb ook de recensies pas gelezen nadat ik gebeld had en die zijn om te huilen, heel veel klachten over niet verstuurde toestellen en geen reactie.

Wat kan ik doen om mijn toestel alsnog te ontvangen of van het contract af te komen.
Ik heb inmiddels al een klacht ingediend bij de consuwijzer, hopen dat ik nu verder kom.

Speedy123
Berichten: 2643
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door Speedy123 »

De laatste tijd regent het klachten op Trustpilot over dit bedrijf. TS is niet de enige die de telefoon maar niet geleverd krijgt.

https://nl.trustpilot.com/review/www.gsmweb.nl

Wellicht een goede tip voor de directie, haal die extra tussenlaag weg en ga zelf je mensen weer aanturen. Dit gaat zo niet goed komen.

ingepustjens
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2025 15:44

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door ingepustjens »

Inmiddels wel ontvangen? hier hetzelfde. Heb er meerdere malen besteld en nooit problemen. Dus verder niet bij stilgestaan en besteld (en was goedkoper als via de provider). Levering in 2 dagen stond erbij. Een 5 dagen later kon ik betalen. En intussen alweer weken verder. Al meerdere malen gebeld en boze mails gestuurd. ja hij komt eraan. We hebben leveringsproblemen. Morgen krijgt u de track&trace. Nou ik geloof het intussen niet meer. heb nu een herroepingsformulier gekregen. Maar vraag mij af of dat zo handig is. Moet ik evengoed nog wachten op mijn geld terug. Voor mij nooit weer.

twan siemons
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2025 17:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door twan siemons »

@Ingepustjens ik heb ook een heroeping gedaan, was binnen een week geregeld.
Geld had ik na 15 werkdagen terug.

Heb nu via Samsung zelf besteld op mobiel.nl en alles binnen 1 dag geregeld incl het thuis sturen van de telefoon.

Speedy123
Berichten: 2643
Lid geworden op: 21 dec 2014 03:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Wat ook wel grappig is om te melden, in maart antwoordde de helpdesk van GSMWEB nog op 1 ster beoordelingen op Trustpilot. Dat ze het heel vervelend vonden en snel aan de slag gingen om het probleem op te lossen.

In april zijn ze er maar mee gestopt, echt een lawine aan een-ster beoordelingen van mensen die hun telefoon of tablet maar niet ontvangen hebben maar geen reacties meer van de helpdesk van GSMWEB op Trustpilot.

twan siemons
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2025 17:07

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door twan siemons »

Ik hoop dat ze dat bedrijf snel aanpakken want dit kan niet wat hun doen.
Het beste is om gewoon klachten blijven insturen zoals ik heb gedaan want dan kan er ineens wel snel vanalles.
Ik raad mensen niet aan om met dit bedrijf (nog) zaken te doen.

Moneyman
Berichten: 32958
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door Moneyman »

Toch bijzonder dat een goed bekend staand (en eigenlijk vrij iconisch) bedrijf in een paar maanden tijd compleet door het putje kan gaan. je vraagt je dan af wat er aan de hand is… maar een goed teken is het niet.

berndv
Berichten: 9045
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Abonnement verlengd bij gsmweb.nl, wel betaald geen telefoon ontvangen.

Ongelezen bericht door berndv »

Lange tijd geleden dat ik hier een reactie heb geplaatst. Maar ik heb onlangs ook een wat mindere ervaring gehad bij ditzelfde bedrijf. 28 februari telefoon met verlenging besteld. Na het weekend bericht dat de provider akkoord was. 17 maart bericht ontvangen dat het toestel werd ingepakt. In tussentijd had ik al telefonisch contact gehad en werd mij verteld dat het toestel op 14 maart bij hen binnen zou komen, dus dat klonk aannemelijk. Ik zou de avond van de 17e een track en trace krijgen. Nooit ontvangen. De 18e maar weer gebeld. Er was iets mis gegaan, toestel was er toch niet (hoe ze dan iets hebben kunnen inpakken is mij een raadsel) maar eind van de week zou die binnenkomen. Eind van de week nog niets gehad. In tussentijd meerdere keren contact gehad via telefoon. Vreemd genoeg heb ik ook binnen de openingstijden van de klantenservice meerdere keren bericht gehad dat de klantenservice gesloten was, aldus het bandje. Ook meerdere keren gehad dat ik zoveelste in de wachtrij was en er opeens uit geknikkerd werd of dat ik het bandje hoorde dat het erg druk was en daarna verbinding verbroken werd.

Lang verhaal kort, 31 maart is de telefoon daadwerkelijk verzonden en jawel, je raadt het nooit, op 1 april kwam mijn telefoon dan eindelijk binnen. Dus 4,5 week heeft het geheel geduurd. Ik bestel er nooit weer. Gelukkig had ik gewoon een werkende telefoon, het was vervelend, had niet voor niets een nieuwe besteld, maar het was wel te overleven.

Plaats reactie