Styleria.nl webshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nouria

Styleria.nl webshop

Ongelezen bericht door nouria »

Een webshop die zich profileert als een winkel van Nederlandse eigenaren die in denhaag een winkel hebben.
Na bestelling kreeg ik een twijfel gevoel. Direct online mail gestuurd dat ik wilde annuleren. Volgende dag kreeg ik een tracktrace code. Komt uit china over ongeveer 5 weken bijmij aan. Ik wil geen troep uit china ik koop nooit kleding uit china. Retouren zal voor mij eigen rekening zijn ik voel .ik voel mij echt opgelicht. Ik had het product nu nodig. Doordat er stond gratis levering in nl en België door dhl en postnl ging ervanuit dat ik het met een paar dagen zou hebben. Klantenservice gemaild die werken niet mee. Retouren kan maar is voor mij eigen rekening. Retouren naar china zonder überhaupt te weten waar de producten vandaan komen dit kan toch niet de bedoeling zijn??

NeoDutchio

Re: Styleria.nl webshop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Daar gaan we weer.
*Ondefinieerbare reviews;
*KVK nummer geeft SCC services, het geven van kartlessen;
*Adres is een woonhuis;
*Nergens iets te vinden over levertijden.

Wederom een klassieke dropshipper wat simpel van te voren te zien is. U kunt het proberen in Nigtevecht, maar het zal een lange adem worden.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Dus, voortaan eerst de voorwaarden lezen en dan pas kopen.
Wat een onbetaalbare levensles voor U, van onze Chinese vrienden.

mirtax

Ongelezen bericht door mirtax »

De goederen zijn nog niet binnen, er is een kans dat u krijgt wat u besteld heeft. Kijk eerst goed waar u besteld, voor u besteld. Dan had u dit kunnen voorkomen.

cherokee

Ongelezen bericht door cherokee »

Verbazingwekkend. Ik kan het niet anders zeggen, het gaat maar door. Wanneer gaan mensen nu eens lezen vraag ik mij af. Bij 99 van de 100 dropshippers staan de rode vlaggen strak op het dak maar niemand die het ziet.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Afschuwelijk dat u zo benadeelt bent door deze dropshipper. Goed dat u een review hier plaatst, dan is iedereen weer gewaarschuwd. Honderden tot duizenden slachtoffers zoals u deden dat eerder op deze site. Met uw review erbij zou het zomaar kunnen zijn dat het vanaf nu iedereen gaat opvallen.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Als je goed had gelezen wist je dat ze geen fysieke winkel "meer" hebben. Meer tussen quootjes omdat ze die waarschijnlijk helemaal nooit hebben gehad. En mocht een bedrijf wel een fysieke winkel hebben dan kan je dat in 2 seconden checken in Google Maps.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

Ook bij gerenommeerde webshops kunt u de bestelling niet annuleren als de bestelling is verwerkt.
Op de website staat ook niet dat er een 24 uurslevering van toepassing is maar 'voor 23 uur besteld vandaag verzonden' en daar heeft de webshop zich aan gehouden omdat u inmiddels een track&trace code heeft ontvangen.
Als u de algemene voorwaarden die op de home pagina na aanklikken te lezen zijn gelezen had wist u ook dat deze webshop de goederen rechtstreeks in het land van herkomst besteld en ook naar u laat verzenden met een lever termijn binnen 30 dagen en die zijn nog niet verstreken.
Uw gevoel van opgelicht worden komt m.i. eerder voort uit de langere levertijd en dat het product in China geproduceerd is en dus wel van slechte kwaliteit zou zijn.
Van oplichting is voor nu nog helemaal geen sprake omdat u het product nog niet ontvangen heeft maar denkt met een malafide dropshipper te maken hebben omdat die alleen negatief belicht worden terwijl er ook betrouwbare dropshippers zijn.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Of topic

Mijn zoon en schoondochter wilden een mooie hoes voor over hun bank en de gedachten lezende telefoon liet hun op Tik Tok een hele mooie zien , nu afgeprijsd van 90 voor maar 50 euro.
Heb de foto opgeslagen en gezocht bij AliExpress.
Zelfde foto met reclame 10 euro.

Bij ons vaste gebruikers van dit forum is dat al jaren bekend en we weten ook dat er nog veel mensen intuinen.
Dus deze topics zullen nog vaak voorbij komen

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Ron5300 schreef:
08 sep 2024 08:25
Ook bij gerenommeerde webshops kunt u de bestelling niet annuleren als de bestelling is verwerkt.
Op de website staat ook niet dat er een 24 uurslevering van toepassing is maar 'voor 23 uur besteld vandaag verzonden' en daar heeft de webshop zich aan gehouden omdat u inmiddels een track&trace code heeft ontvangen.
Als u de algemene voorwaarden die op de home pagina na aanklikken te lezen zijn gelezen had wist u ook dat deze webshop de goederen rechtstreeks in het land van herkomst besteld en ook naar u laat verzenden met een lever termijn binnen 30 dagen en die zijn nog niet verstreken.
Uw gevoel van opgelicht worden komt m.i. eerder voort uit de langere levertijd en dat het product in China geproduceerd is en dus wel van slechte kwaliteit zou zijn.
Van oplichting is voor nu nog helemaal geen sprake omdat u het product nog niet ontvangen heeft maar denkt met een malafide dropshipper te maken hebben omdat die alleen negatief belicht worden terwijl er ook betrouwbare dropshippers zijn.
Blijft ook wel komisch dat mensen zoals TS het blijven hebben over Chinese troep terwijl ook bij TS het huis ongetwijfeld vol staat met spullen die in China zijn geproduceerd. En veel mensen hebben nog steeds niet door dat wij links en rechts worden ingehaald door China en andere Aziatische landen op kwaliteit en innovatie. Half Duitsland stort momenteel in omdat de Aziaten gewoon betere spullen leveren.

Ron5300

Ongelezen bericht door Ron5300 »

China is een groot kleding productie land waar ook de bekende merken de kleding en zo meer laten produceren om die later tegen de hoofdprijs te verkopen zonder te vermelden dat het product in China geproduceerd is.
Naast merkkleding produceert zo'n fabriek ook betaalbare merkloze kleding die ook goed van kwaliteit is en in Nederland door groot winkelketens te koop aangeboden worden.
Wat je vaak in topics leest is dat zo'n product bij een dropshipper duurder wordt verkocht dan op bijvoorbeeld Ali expres maar ook dan moet je maar afwachten of het gekochte geleverd wordt en kwalitatief goed is.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ook mij iPhone is in China gemaakt en ik kwam dit filmpje weer tegen

https://schooltv.nl/video-item/de-reken ... ijkerbroek

Dus rommel uit China ?

dhc520

Ongelezen bericht door dhc520 »

Als ik aleen al de naam van de webshop lees weet ik dat het een dropshipper is...

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

De winkel in style van Ria.
Origineel en goed gevonden.
Elk bedrijf moet zorgen voor een unieke naam zodat ze niet verwisseld wordt met de concurrentie.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Niemand eet bij de Mac, want dat is troep.
Niemand koopt bij de Ikea, want dat is troep.
Niemand koopt bij de MM, want dat is een dozenschuiver.
Niemand koopt bij de Action, want dat is goedkope Chinese troep.

Toch vreemd dat al die bedrijven waar niemand koopt nog steeds bestaan. En nog vreemder dat de Action, met Chinese troep die niemand hebben wil, groeit als kool.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat is er mis met de spullen van Ikea?

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Niets.

witte angora

Daarom snap ik al die negatieve berichten over dat soort bedrijven niet.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Aha, duidelijk.

Styleria vind ik trouwens een beroerde naam voor een webshop. Het doet mij eerder denken aan een aandoening. (“Ze heeft toch zo’n last van de styleria, ze wordt gek van de jeuk.”) Een uitbundig bloeiende plant zou ook kunnen. (“De styleria’s staan er prachtig bij, dit jaar.”) Maar een webshop? Nee, niet echt.

witte angora

Styl = stijl. Kledingstijl, woonstijl, whatever. Stylen is dan het werkwoord. En de rest komt van een ongeïnteresseerde kop die even niet weet wat hij ervan bakken moet. Ongeïnteresseerd, want het is toch maar voor een paar weken.

En nu niet denken dat ik die ongeïnteresseerde kop ben... :?

Plaats reactie