Inloggen belastingdienst

Jouw ervaringen met de Belastingdienst of met het betalen van belastingen bespreek je hier.
Hansw

Inloggen belastingdienst

Ongelezen bericht door Hansw »

Beste ,

Ik wil mijn aangifte versturen en heb een vinkje gezet bij naar waarheid ingevuld en bevestigd
Als ik nu op verzenden druk krijg ik toch een melding dat ik nog niet akkoord heb gegeven
Ik zie het volgende :
Bevestigd op 09-04-20verklaart dat de aangifte inkomstenbelasting 2024 volledig en naar waarheid is ingevuld.25 om 19:27 uur

Als ik uitlog en weer naar mijn belastingdienst ga staat er een melding dat ik nog moet ondertekenen
Hoe kom ik nu verder met zenden

Moneyman

Re: Inloggen belastingdienst

Ongelezen bericht door Moneyman »

Even bellen met de belastingdienst.

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Dat ondertekenen gaat in mijn herinnering via inloggen met je DigiD.
Maar zoals Moneyman zegt, bel de belastingdienst dan kan ook niemand van dit forum je de verkeerde richting opsturen.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Thijs124 schreef:
09 apr 2025 22:07
Dat ondertekenen gaat in mijn herinnering via inloggen met je DigiD.
Maar zoals Moneyman zegt, bel de belastingdienst dan kan ook niemand van dit forum je de verkeerde richting opsturen.
Klopt verzenden na goedkeuring gaat via DigiD.
Maar meestal wordt je dan hierheen gestuurd.

Zombiemaster

Ongelezen bericht door Zombiemaster »

Of log eens in op een andere browser.

Jochen Lehmann

Ongelezen bericht door Jochen Lehmann »

Ikzelf had problemen met het afdrukken van de aangifte omdat mijn favoriete browser pop-ups blokkeert. Een andere browser deed wonderen.

peter17111962

Ongelezen bericht door peter17111962 »

U doet de procedure niet goed.
Als u na het invullen klikt op "opslaan" dan wordend e gegevens zoals U hebt ingevuld opgeslagen op die invulwebsite, maar niet op een manier als de veel mensen denken. Het wordt slechte opgeslagen om eventueel een andere keer verder te gaan met invullen, bijvoorbeeld omdat U nog iets uit moet zoeken voordat U een vraag goed kunt beantwoorden. U moet ook nog eens klikken op "verzenden" dan pas worden de gegevens verzonden naar de belastingdienst. Mogelijk vraagt uw computer dan nogmaals om de sms code in te vullen. Pas als U dat heeft gedaan komt er te staan "De belastingdienst heeft uw opgave ontvangen om datum en tijdstip"

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Volgens TS klikt hij juist op "verzenden".

peter17111962

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Of als TS ergens bij het invullen iets vergeten is in te vullen of een vinkje vergeten te zetten dan gebeurd dit ook. Pas als alles is aangevinkt wat aangevinkt moet worden en alles is ingevuld wat ingevuld moet worden dan pas wordt het echt verzonden, zo niet, dan worden de gegevens zoals nu gebeurd, slechts opgeslagen om later verder te kunnen gaan met invullen.

de auditu

Ongelezen bericht door de auditu »

Staat er niet ergens een button met "akkoord" of "bevestigen" voordat u kunt verzenden?

Plaats reactie