Scooterrijbewijs.nl houdt je aan het lijntje. Veel beloftes, weinig actie

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
MarcBuis
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2024 23:48

Scooterrijbewijs.nl houdt je aan het lijntje. Veel beloftes, weinig actie

Ongelezen bericht door MarcBuis »

Beste,
Vooralsnog komt Scooterrijbewijs.nl over als een bedrijf dat zich vooral van zijn slechtste kant laat zien. Mijn zoon wil graag zijn scooterrijbewijs halen, maar allerlei communicatie problemen (geen communicatie, afspraken die niet nagekomen worden, en uiteindelijk nog steeds geen rijbewijs) heeft dit bedrijf. Telkens weten ze van niks en beroepen ze zich op een verwijderde whatsapp geschiedenis. Helemaal verschrikkelijk dat ze (mondjesmaat) alleen via whatsapp te benaderen zijn. Of ze uiteindelijk gaan leveren is maar de vraag.

Wie kan me helpen? Ik ben zo verschrikkelijk klaar met dit bedrijf!


riddert
Berichten: 2182
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Scooterrijbewijs.nl houdt je aan het lijntje. Veel beloftes, weinig actie

Ongelezen bericht door riddert »

Ga naar een andere rijschool, er zijn er genoeg.

Methusalah
Berichten: 1278
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Scooterrijbewijs.nl houdt je aan het lijntje. Veel beloftes, weinig actie

Ongelezen bericht door Methusalah »

MarcBuis schreef:
25 jul 2024 23:58
Beste,
Vooralsnog komt Scooterrijbewijs.nl over als een bedrijf dat zich vooral van zijn slechtste kant laat zien. Mijn zoon wil graag zijn scooterrijbewijs halen, maar allerlei communicatie problemen (geen communicatie, afspraken die niet nagekomen worden, en uiteindelijk nog steeds geen rijbewijs) heeft dit bedrijf. Telkens weten ze van niks en beroepen ze zich op een verwijderde whatsapp geschiedenis. Helemaal verschrikkelijk dat ze (mondjesmaat) alleen via whatsapp te benaderen zijn. Of ze uiteindelijk gaan leveren is maar de vraag.

Wie kan me helpen? Ik ben zo verschrikkelijk klaar met dit bedrijf!
Ten eerste was ik ver weg gebleven van deze aanbieder als ik die website zo bekijk. Het ziet er nogal goedkoop en dus nep uit. Maar wat ik ook zie, helemaal onderaan:

EMAIL
[email protected]

TELEFOON
085 080 54 44

Dus het lijkt mij dat Whatsapp niet de enige mogelijkheid is. Tenzij je dit al hebt geprobeerd maar dan had je dat wel even mogen vermelden.

meespaternotte
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2024 13:55

Re: Scooterrijbewijs.nl houdt je aan het lijntje. Veel beloftes, weinig actie

Ongelezen bericht door meespaternotte »

Het is inderdaad een rampzalig verhaal.

Herhaaldelijk geen contact mee te krijgen op wat voor manier dan ook. Er volgt geen antwoord of pas na een hele tijd antwoord. Er moet gemaild. Dan toch weer geappt. Dan weer naar een ander nummer etc. De voicemailboxen van twee telefoonnummers zijn vol. De inhoud van whatsappgesprekken blijkt kwijt. Misleidende website waarop staat dat je het in je eigen woonplaats kunt halen binnen een dag. Dit klopt niet. De praktijklessen blijken niet mogelijk in de directe omgeving of in de buurt zonder bijbetaling. De dichtstbijzijnde locatie is 16 km van ons huis en alleen met bijbetaling mogelijk. Anders moet onze dochter 38 km reizen en kan ze pas 29 december terecht. Ze heeft het pakket 5 juni aangeschaft. Het is nu 26 juli en er is nog geen km gereden. Dus het verhaal van de starter van dit topic klopt, bij ons is het ook zo gegaan.

Er zijn trouwens nog veel andere websites die van dezelfde organisatie zijn dus let op. Goedkoop is duurkoop helaas.

Thijs124
Berichten: 1218
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Scooterrijbewijs.nl houdt je aan het lijntje. Veel beloftes, weinig actie

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Het lijkt wel een dropshipper. Hopelijk komt het rijbewijs niet van AliExpress. Vroeger gingen we gewoon naar een rijschool in onze woonplaats. Zoiets kan tegenwoordig blijkbaar niet meer.

hulsts
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jul 2024 14:37

Re: Scooterrijbewijs.nl houdt je aan het lijntje. Veel beloftes, weinig actie

Ongelezen bericht door hulsts »

Helaas heel herkenbaar wat er over scooterrijbewijs.nl wordt geschreven. Mijn dochter heeft al in april/mei een pakket gekocht. Ze kon in juni theorie examen doen maar daarna werd er beloofd dat ze in juli-augustus kon afrijden in Friesland. Via whatsapp werd er aangegeven dat ze hiervoor €155 extra moest betalen zodat ze eerder examen kon doen. Hiervoor moest ze wel in Groningen afrijden. Na een tijdje niks te hebben gehoord hebben we zelf contact opgenomen met de rijschool in Groningen. Zij hadden nog geen aanvraag gehad en er werd aangegeven dat ze sowieso pas na november 2024 examen zou kunnen doen. Daarna meerdere malen gebeld,geappt, gemaild. Geen reactie. Nu is het bijna augustus en nog steeds geen reactie. We willen graag ons geld terug omdat mijn dochter alleen theorie heeft gedaan en er verder niks is geregeld door scooterrijbewijs.nl. We weten dat ze afhankelijk zijn van het CBR maar allerlei beloftes doen en extra geld aftroggelen van een 16 jarige gaat ver. Ik zou graag willen weten hoe we het geld terug kunnen krijgen. Mijn dochter is op zoek naar een andere rijschool maar dat kost ook weer extra geld.

Plaats reactie