Dierenarts onderzoek zonder toestemming
-
Re: Dierenarts onderzoek zonder toestemming
Factuur betalen en dan op zoek naar een nieuwe dierenarts.
Een dierenarts die een klant beticht van hersenspinsels zou ik niet willen.
Dit klinkt eerder als een hersenspinsel van jou zelf.juliomariner schreef: ↑11 feb 2025 15:37Factuur betalen en dan op zoek naar een nieuwe dierenarts.
-
Als ik het goed begrepen heb wou hij Sophie juist de veelheid van ziekte mogelijkheden door hem zelf als mogelijke hersenspinsels gezien besparen totdat er een duidelijke uitkomst was.
TS heeft nooit iets gezegd over hersenspinsels van de klant zelf..
Dit heb je dus of zelf geconcludeerd of van een ander overgenomen...
De letterlijke tekst:
Je hoeft een klant niet op de hoogte te houden van de eigen hersenspinsels.. Die hebben ze immers al..De reactie die ik kreeg kwam er op neer dat het tijd kost om mij op de hoogte te houden van alle "hersenspinsels" en ze de eigenaar niet onnodig ongerust willen maken.
Wel kan de dierenarts de klant op de hoogte houden van alle hersenspinsels en gedachten die bij de dierenarts zelf op komen tijdens de triage en/of het onderzoek en daar wil die de eigenaar niet ongerust over maken..
-
Indirect geeft de DA dus aan dat klanten allerlei hersenspinsel verzinnen.
Voor mij vind ik het belangrijk dat ik mijn dierenarts alles moet kunnen vragen, of het nu hersenspinsels zijn of niet. Bij een dierenarts die zo over zijn klanten denkt zou ik mij niet thuisvoelen.
Voor mij vind ik het belangrijk dat ik mijn dierenarts alles moet kunnen vragen, of het nu hersenspinsels zijn of niet. Bij een dierenarts die zo over zijn klanten denkt zou ik mij niet thuisvoelen.
Nee, dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat HIJ de klant niet op de hoogte houdt van al ZIJN hersenspinsels. Oftewel: hij denkt niet hardop.juliomariner schreef: ↑11 feb 2025 15:54Indirect geeft de DA dus aan dat klanten allerlei hersenspinsel verzinnen.
Jij maakt er ten onrechte iets heel anders van.
Har45
vindt dit leuk
Met zulke klanten heb je geen vijanden meer nodigMoneyman schreef: ↑11 feb 2025 16:00Nee, dat zegt hij helemaal niet. Hij zegt dat HIJ de klant niet op de hoogte houdt van al ZIJN hersenspinsels. Oftewel: hij denkt niet hardop.juliomariner schreef: ↑11 feb 2025 15:54Indirect geeft de DA dus aan dat klanten allerlei hersenspinsel verzinnen.
Jij maakt er ten onrechte iets heel anders van.
-
Wanneer alleen bijen angels hadden waren we snel klaar.
16again
vindt dit leuk
-
Klaar met wat?
J. Deltoer
vindt dit leuk
-
En toch lees ik het anders dan een aantal hier prima moet toch kunnen denk ik dan. Maar heb ik blijkbaar yochnin vergist. tjonge wat is dr PH van dit forum de afgelopen 2 weken gedaald.
Je leest het misschien anders, maar de zin kan niets anders betekenen dan er letterlijk staat. Dus hetgeen dat je leest verzin je erbij of klopt gewoon niet.juliomariner schreef: ↑11 feb 2025 19:12En toch lees ik het anders dan een aantal hier prima moet toch kunnen denk ik dan. Maar heb ik blijkbaar yochnin vergist. tjonge wat is dr PH van dit forum de afgelopen 2 weken gedaald.
-
Dat haalde ik er in eerste, tweede en derde instantie ook uit. Het heeft even geduurd, en wat hulp links en rechts, voor ik begreep dat er wat anders werd gezegd.juliomariner schreef: ↑11 feb 2025 15:54Indirect geeft de DA dus aan dat klanten allerlei hersenspinsel verzinnen.
Je bent dus niet de enige. En ik ook niet.

-
Hij had op z'n minst kunnen zeggen, wat het ging kosten.
Er zijn vast ook eigenaren die bij 10 euro al zeggen, dan maar in de pan.
Maar het is natuurlijk allemaal business.
Ik moest naar een vervangende tandarts, omdat de mijne op vakantie was.
Had hevige kiespijn en meneer wilde een röntgenfoto van mijn hele hoofd maken.
Had zo'n toestel in de garage staan.
Koste dik 100 euro en verzekering vergoed dat niet.
Hij had ook 4 kleine foto's via de mond kunnen nemen met hetzelfde resultaat en dan had de verzekering het wel vergoed.
Overkomt mij uiteraard geen 2e keer en op dat moment weet je dat ook niet.
Hij had ook 4 kleine foto's via de mond kunnen nemen met hetzelfde resultaat en dan had de verzekering het wel vergoed.
-
Het is ook mogelijk dat de vraagsteller bedoelde te zeggen wat jullie begrepen, maar het wat klungelig formuleerde.witte angora schreef: ↑11 feb 2025 21:20Het heeft even geduurd, en wat hulp links en rechts, voor ik begreep dat er wat anders werd gezegd.

Dat is bij acute kiespijn lastiger dan u denkt. De pijn kan elders optreden dan waar de ontsteking zit. Ik ging zelfs naar de huisarts met een enorme oorpijn. Na het eerste onderzoek werd ik meteen doorgestuurd naar de tandarts, had een wortelkanaal ontsteking.simonswald schreef: ↑13 feb 2025 16:40Hij had op z'n minst kunnen zeggen, wat het ging kosten.
Dus meteen een foto maken van het gehele gebit bij een acute kiespijn die niet tot maandag kan wachten, vind het niet zo'n rare gedachte.