We hebben op 3 april 2014 online een bestelling gedaan voor een houte rolgordijn bij het bedrijf Roldeco.
Eerste indruk van de site is goed en bestellen ging makkelijk.
Nu wachten we al bijna 2 maanden op een reactie. We hebben een keer een week later een appje gehad dat het door drukte wat langer kan duren. Dat kan gebeuren dacht ik nog maar laat even weten als er wat bekent is over de levering vroeg ik nog. Daarna na vele keren bellen, appen en mailen. geen contact meer gehad.
Ik verwacht ook niet meer dat hij dat nog gaat doen.
Ik ben mijn geld kwijt denk ik maar wilde wel weten of er nog meer mensen zijn die ook deze ervaring hebben?
het gaat om het bedrijf Roldeco: Raamdecoratie
Ervaringen met Roldeco Raamdecoratie
Re: Ervaringen met Roldeco Raamdecoratie
Maak eens een afspraak in die showroom.dan weet u meer.
Re: Ervaringen met Roldeco Raamdecoratie
Ja we wachten nog steeds. De verwachte levertijd is nu 10 juni. Kreeg toevallig vandaag berichtje via de app. Hij Kon niet eerder reageren omdat zijn moeder (sinds gisteren) in het ziekenhuis lag....
-
- Berichten: 12716
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Ervaringen met Roldeco Raamdecoratie
Wat was er bij bestelling als benadering gegeven qua levertijd? U zit nu op 7 weken, in mijn ogen nog niet onrealistisch lang. Het is en blijft maatwerk en dat kost nu eenmaal tijd.
Re: Ervaringen met Roldeco Raamdecoratie
Nee, ik heb geen ervaring met deze shop. Ze bestaan al heel wat jaren, lijkt mij dat een waardeloze, onbetrouwbare shop het niet zolang volhoudt. Maar ook een shop die allang bestaat, kan natuurlijk in de (financiële) problemen.
Ze zijn aangesloten bij Webwinkelkeur, die kun je ook om bemiddeling vragen.
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Roldeco_1210589
Ze zijn aangesloten bij Webwinkelkeur, die kun je ook om bemiddeling vragen.
https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Roldeco_1210589
Re: Ervaringen met Roldeco Raamdecoratie
Op de website staat: Snelle levertijden
Geen geduld? Perfect, want wij ook niet....
Dan verwacht je toch (ook van een maatwerk product) wel binnen 6 weken iets van resultaat.
Probleem is ook niet zo zeer dat het lang duurt maar dat er totaal geen reactie was op diverse mails, appjes of telefoontjes.
Ik heb inmiddels nu wel reactie gehad. Ik heb vandaag zeker 12 keer gebeld en nadat ik een slechte recentie had achter gelaten kreeg ik ineens een paar appjes.
Of ik de slechte recentie wilde verwijderen.
Veel excusses en belooft het zsm op te gaan lossen. Eerst zien dan geloven. word vervolgt...
Ik zag al wel een paar andere recente lage recenties van mensen met dezelfde ervaringen.
Al een lange tijd geen reactie op mail of telefoon.
Dus ben toch blijkbaar niet de enige.
Ik hoop dat hij alsnog gaat leveren en zijn belofte nakomt.
Hij is in ieder geval wel weer bereikbaar dat is in ieder geval wel positief.
Geen geduld? Perfect, want wij ook niet....
Dan verwacht je toch (ook van een maatwerk product) wel binnen 6 weken iets van resultaat.
Probleem is ook niet zo zeer dat het lang duurt maar dat er totaal geen reactie was op diverse mails, appjes of telefoontjes.
Ik heb inmiddels nu wel reactie gehad. Ik heb vandaag zeker 12 keer gebeld en nadat ik een slechte recentie had achter gelaten kreeg ik ineens een paar appjes.
Of ik de slechte recentie wilde verwijderen.
Veel excusses en belooft het zsm op te gaan lossen. Eerst zien dan geloven. word vervolgt...
Ik zag al wel een paar andere recente lage recenties van mensen met dezelfde ervaringen.
Al een lange tijd geen reactie op mail of telefoon.
Dus ben toch blijkbaar niet de enige.
Ik hoop dat hij alsnog gaat leveren en zijn belofte nakomt.
Hij is in ieder geval wel weer bereikbaar dat is in ieder geval wel positief.