Bereikbaarheid woning onveilig
-
Re: Bereikbaarheid woning onveilig
Een hond zegt sowieso niet zoveel. Maar mensen kunnen met de geboden informatie inderdaad ook niks, als je dat bedoelt.
Zien we toch wel vaker? Als het gewenste antwoord uit blijft, omdat het allemaal niet zo eenvoudig ligt, dan vertrekt de TS al vrij snel.
BL2
vindt dit leuk
Hoekhuis => Voordeur aan de zijkant, huis staat bij een kruising. Bij rijtjeshuizen is het in de mode om bij de hoekhuizen geen voordeur, maar een zijdeur als hoofdentree te gebruiken, zodat de woon-leef-keuken-ruimte nog wat groter wordt.
Voorbeeldadres om op Streetview na te kijken: Goudsmitstraat 3 in Zwolle.
Ja, die constructie is me bekend. Maar TS schrijft dat men direct op de rijweg uitkomt, en dát is niet normaal.Jablan schreef: ↑13 jan 2025 08:59Hoekhuis => Voordeur aan de zijkant, huis staat bij een kruising. Bij rijtjeshuizen is het in de mode om bij de hoekhuizen geen voordeur, maar een zijdeur als hoofdentree te gebruiken, zodat de woon-leef-keuken-ruimte nog wat groter wordt.
Voorbeeldadres om op Streetview na te kijken: Goudsmitstraat 3 in Zwolle.
Is bij de door jou genoemde woning ook helemaal niet het geval, de voordeur (die dus aan de zijkant zit) komt uit op eigen grond, met daarnaast nog een trottoir.
Wat jij omschrijft, heeft dus niets met de situatie in dit topic te maken.
-
Als je in dit topic kijkt wanneer het topic gemaakt is en wanneer de eerste reactie geplaatst is, dan is het niet zo vreemd dat TS niet meer terug is geweest.
Zo lang het een dag duurt voordat een topic online staat en een TS niet op de hoogte gehouden word dat het topic daadwerkelijk online staat, dan komen een hoop niet meer terug.
Dorfje
vindt dit leuk
Het was dan ook een voorbeeld, dat laat zien, dat je met 1-2 stappen al op straat staat, ook in Vinex-wijken. Ik hou hierbij er rekening mee, dat Virgil hier een subjectieve omschrijving geeft in plaats van de feitelijke. Net zoals iemand, die zegt 'ze racen hier door de straat' en dan blijkt de straat slechts 50 meter lang en doodlopend te zijn...Moneyman schreef: ↑13 jan 2025 09:11Ja, die constructie is me bekend. Maar TS schrijft dat men direct op de rijweg uitkomt, en dát is niet normaal.
Is bij de door jou genoemde woning ook helemaal niet het geval, de voordeur (die dus aan de zijkant zit) komt uit op eigen grond, met daarnaast nog een trottoir.
Anyway, beste tip voor Virgil van mijn kant is de sloten op de voordeur peuter-proof te maken, zodat zijn kind(eren) niet spontaan de deur uit rennen. Dat werkt beter en sneller dan eindeloos bij de plaatselijke overheid aan de bel trekken.
Simpel: als de werkelijkheid zo zou zijn als jouw voorbeeld, dan bestond dit hele topic niet.Jablan schreef: ↑13 jan 2025 15:08Het was dan ook een voorbeeld, dat laat zien, dat je met 1-2 stappen al op straat staat, ook in Vinex-wijken. Ik hou hierbij er rekening mee, dat Virgil hier een subjectieve omschrijving geeft in plaats van de feitelijke. Net zoals iemand, die zegt 'ze racen hier door de straat' en dan blijkt de straat slechts 50 meter lang en doodlopend te zijn...Moneyman schreef: ↑13 jan 2025 09:11Ja, die constructie is me bekend. Maar TS schrijft dat men direct op de rijweg uitkomt, en dát is niet normaal.
-
Ik weet wel zeker dat de deur niet direct op de weg uit komt en dat de situatie overdreven is omschreven. Er zit gewoon ruimte tussen maar de vraag is hoeveel.
Occams razor.
Occams razor.
witte angora
, Erthanax
, rwolters
, Jablan
en Moneyman
vinden dit leuk
We zullen het nooit weten.......
rwolters
vindt dit leuk