Bereikbaarheid woning onveilig

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
witte angora

Re: Bereikbaarheid woning onveilig

Ongelezen bericht door witte angora »

Een hond zegt sowieso niet zoveel. Maar mensen kunnen met de geboden informatie inderdaad ook niks, als je dat bedoelt.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

wikop schreef:
09 jan 2025 10:55
Hij reageert niet meer?
4 minuutjes online en nooit gereageerd.
Topic kan dus weg, er is blijkbaar geen probleem.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

BL2 schreef:
10 jan 2025 12:41
wikop schreef:
Hij reageert niet meer?
Zien we toch wel vaker? Als het gewenste antwoord uit blijft, omdat het allemaal niet zo eenvoudig ligt, dan vertrekt de TS al vrij snel.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

ZeerPrivé schreef:
08 jan 2025 13:16
Ik kan me de situatie wel voorstellen. TS wil een trottoir zodat zijn kinderen vanuit zijn - waarschijnlijk kleine - voortuin niet meteen op de rijbaan terecht komen.
Dan moet TS verhuizen want dan heeft hij het verkeerde huis voor zijn wensen gekocht.

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

rwolters schreef:
10 jan 2025 15:08
ZeerPrivé schreef:
08 jan 2025 13:16
Ik kan me de situatie wel voorstellen. TS wil een trottoir zodat zijn kinderen vanuit zijn - waarschijnlijk kleine - voortuin niet meteen op de rijbaan terecht komen.
Dan moet TS verhuizen want dan heeft hij het verkeerde huis voor zijn wensen gekocht.
En toen? :roll:

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Moneyman schreef:
08 jan 2025 13:02
Ik ken me de geschetste situatie evenmin voorstellen bij een nieuwbouwwoning, maar toch schrijft TS het. Tijd voor wat duidelijkheid, dus.
Hoekhuis => Voordeur aan de zijkant, huis staat bij een kruising. Bij rijtjeshuizen is het in de mode om bij de hoekhuizen geen voordeur, maar een zijdeur als hoofdentree te gebruiken, zodat de woon-leef-keuken-ruimte nog wat groter wordt.
Voorbeeldadres om op Streetview na te kijken: Goudsmitstraat 3 in Zwolle.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jablan schreef:
13 jan 2025 08:59
Moneyman schreef:
08 jan 2025 13:02
Ik ken me de geschetste situatie evenmin voorstellen bij een nieuwbouwwoning, maar toch schrijft TS het. Tijd voor wat duidelijkheid, dus.
Hoekhuis => Voordeur aan de zijkant, huis staat bij een kruising. Bij rijtjeshuizen is het in de mode om bij de hoekhuizen geen voordeur, maar een zijdeur als hoofdentree te gebruiken, zodat de woon-leef-keuken-ruimte nog wat groter wordt.
Voorbeeldadres om op Streetview na te kijken: Goudsmitstraat 3 in Zwolle.
Ja, die constructie is me bekend. Maar TS schrijft dat men direct op de rijweg uitkomt, en dát is niet normaal.

Is bij de door jou genoemde woning ook helemaal niet het geval, de voordeur (die dus aan de zijkant zit) komt uit op eigen grond, met daarnaast nog een trottoir.

Wat jij omschrijft, heeft dus niets met de situatie in dit topic te maken.

Afbeelding

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Speedy123 schreef:
10 jan 2025 12:44
BL2 schreef:
10 jan 2025 12:41
wikop schreef:
Hij reageert niet meer?
Zien we toch wel vaker? Als het gewenste antwoord uit blijft, omdat het allemaal niet zo eenvoudig ligt, dan vertrekt de TS al vrij snel.
Als je in dit topic kijkt wanneer het topic gemaakt is en wanneer de eerste reactie geplaatst is, dan is het niet zo vreemd dat TS niet meer terug is geweest.
Zo lang het een dag duurt voordat een topic online staat en een TS niet op de hoogte gehouden word dat het topic daadwerkelijk online staat, dan komen een hoop niet meer terug.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Moneyman schreef:
13 jan 2025 09:11
Ja, die constructie is me bekend. Maar TS schrijft dat men direct op de rijweg uitkomt, en dát is niet normaal.

Is bij de door jou genoemde woning ook helemaal niet het geval, de voordeur (die dus aan de zijkant zit) komt uit op eigen grond, met daarnaast nog een trottoir.

Het was dan ook een voorbeeld, dat laat zien, dat je met 1-2 stappen al op straat staat, ook in Vinex-wijken. Ik hou hierbij er rekening mee, dat Virgil hier een subjectieve omschrijving geeft in plaats van de feitelijke. Net zoals iemand, die zegt 'ze racen hier door de straat' en dan blijkt de straat slechts 50 meter lang en doodlopend te zijn...

Anyway, beste tip voor Virgil van mijn kant is de sloten op de voordeur peuter-proof te maken, zodat zijn kind(eren) niet spontaan de deur uit rennen. Dat werkt beter en sneller dan eindeloos bij de plaatselijke overheid aan de bel trekken.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Jablan schreef:
13 jan 2025 15:08
Moneyman schreef:
13 jan 2025 09:11

Het was dan ook een voorbeeld, dat laat zien, dat je met 1-2 stappen al op straat staat, ook in Vinex-wijken. Ik hou hierbij er rekening mee, dat Virgil hier een subjectieve omschrijving geeft in plaats van de feitelijke. Net zoals iemand, die zegt 'ze racen hier door de straat' en dan blijkt de straat slechts 50 meter lang en doodlopend te zijn...
Simpel: als de werkelijkheid zo zou zijn als jouw voorbeeld, dan bestond dit hele topic niet.

Methusalah

Ongelezen bericht door Methusalah »

Ik weet wel zeker dat de deur niet direct op de weg uit komt en dat de situatie overdreven is omschreven. Er zit gewoon ruimte tussen maar de vraag is hoeveel.

Occams razor.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

We zullen het nooit weten.......

Plaats reactie