LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Pinky1960
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2013 15:27

Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door Pinky1960 »

Hallo,


Wij zijn van plan om een aantal kunststof kozijnen en deur te laten plaatsen. We zoeken een goed kwalitatief kozijnenmerk ( Shuco of Deceuninck ) Offertes inmiddels van 2 bedrijven aangevraagd ( Axxent uit Enschede en Ploeg Kozijnen Nieuw Vennep. Met Mulder Kozijnen Rotterdam hebben we nog een afspraak. Axxent en Mulder zijn dealers van Schuco en Ploeg levert Deceuninck kozijnen.
Kan iemand ervaringen delen over de bedrijven Axxent, Mulder en Ploeg ?

Alvast bedankt

Hans

kikker54
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 apr 2013 20:19

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door kikker54 »

Wij hebben 5 1/2 jaar geleden kunststof kozijnen en gevelbekleding laten plaatsen door de Firma Mulder.
Alles is keurig gedaan en mooie kozijnen, voor een hele nette prijs.

Zeker een bedrijf om aan te bevelen.

Succes

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door ruud_a »

kikker54 schreef:Wij hebben 5 1/2 jaar geleden kunststof kozijnen en gevelbekleding laten plaatsen door de Firma Mulder.
Alles is keurig gedaan en mooie kozijnen, voor een hele nette prijs.

Zeker een bedrijf om aan te bevelen.

Succes
5 1/2 jaar geleden?
in die tijd kunnen ze 2 keer failliet zijn geweest en 3 keer zijn overgenomen met nieuw personeel

Shine
Berichten: 2479
Lid geworden op: 17 jan 2007 11:02

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door Shine »

@ruud_a : soms denk ik toch echt dat u reageert puur om het reageren. Want als dit uw gedachtengang is, geldt dat natuurlijk voor alles en iedereen.
Wat een onzin, geen toegevoegde waarde reactie dus.
Goed, los hiervan

@TS: google/zoek even op mulder kozijnen. In 2007 heeft iemand hier al laten weten goede ervaringen met dit bedrijf te hebben.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 9&start=45
Tevens zie ik dat Mulder lid is van de VKG ( http://www.vkgkozijn.nl/particulieren/h ... iculieren/ ), wat ook niet onbelangrijk is.

Succes met de aanschaf!

Pinky1960
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2013 15:27

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door Pinky1960 »

Bedankt voor de reacties zover.
We hebben inmiddels 3 offertes bij kunststof leveranciers aangevraagd en wachten met spanning af wat er aangeboden gaat worden.

Groetjes,
Hans

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door ruud_a »

Pinky1960 schreef:Bedankt voor de reacties zover.
We hebben inmiddels 3 offertes bij kunststof leveranciers aangevraagd en wachten met spanning af wat er aangeboden gaat worden.

Groetjes,
Hans

houten ramen misschien?

Pinky1960
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2013 15:27

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door Pinky1960 »

Wij gaan voor kunststof kozijnen en voordeur, met houtnerf :D

NNoorlan
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2013 17:21

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door NNoorlan »

Belangrijk is zeker te weten met wie je zaken doet. Garantie van 10 jaar is makkelijk gegeven als de leverancier (FINSTRAL in dit geval) na 2 1/2 jaar blijkt alleen een handelsnaam te zijn van een inmiddels failliet handelshuis uit Zutphen. De voortzetting wil idd wel ondersteuning leveren op de kozijnen. De boeiborden etc. etc. die deel uitmaakten van dezelfde offerte vallen daar uiteraard niet onder....

Een zoektocht in het faillissementsregister levert idd de beide partijen op (vroegere en huidige).

Enfin, goed de kleine letters in de gaten houden en het merk lijkt belangrijk, maar zolang er allerhande schimmige constructies met handelend onder of is een handelsnaam van bij komt kijken niet doen.

Ik ga maar weer eens bij de rechtsbijstand te rade, en begin met een actief "anti" beleid. (heb toen plm 27k geinvesteerd)

bergen
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2013 15:35

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door bergen »

Ik ben bezig om door het oerwoud van aanbiers van kunstofkozijnen heen te spitten.
Hebben jullie ervaring met STB kozijnen uit Venlo, of met BIglin uit Best?

Aart 1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2015 16:05

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door Aart 1963 »

(late reactie)
Ik heb alle houten kozijnen aan voorkant van het huis laten vervangen door kunststof door Axxent. Nooit geen spijt van gehad. De prijs was €5.000,= goedkoper dan de concurrent, er is goed werk afgeleverd.

nachtburgemeester
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 okt 2015 02:24

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door nachtburgemeester »

Beste Aart,

Heb toevallig vandaag iemand van Axxent over de vloer gehad. Goed product denk Ik. Mag ik vragen hoeveel kozijnen er zijn vervangen bij jou en op meerdere etages? Graag zou ik eenmaal met je in contact komen om jouw ervaring te horen vriendelijke groet.
Michiel

rene1952
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2015 21:03

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door rene1952 »

hallo,

ik ben van plan om onze woning met kunststof kozijnen te laten plaatsen en een schuifpui van kunststof.
ik kreeg vandaag iemand van de Kozijnmeesters over de vloer die mij een mooie offerte deed van totaal € 20.000.
doch via internet las ik veel negatieve reacties en dat deed ons huiveren.
Ik ben op zoek naar een goede en betrouwbare leverancier, maar die ook gunstig is kwa prijs....

Wie kan me er eentje adviseren..? zonder vooroordelen..?

stofzuigertje

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Goed en goedkoop?

In 2013 toen iemand hier de reactie plaatste waren er diverse leveranciers die om de crisis te overleven tegen kostprijs vakwerk leverden.....

Nu de markt aantrekt en er weer volop gebouwd gaat worden zullen de kozijnen ook duurder worden.
Wel weet ik een adres die voordelig leverde maar....

Ja, mijn leverancier is alleen de kozijnen, voor plaatsen moet ik het zelf doen of vakman in huren en het is maar net of je iemand kan vinden die goed kan monteren.....
Per regio sterk verschillend, maar klus bedrijven, daar zitten goede vakmensen tussen en ik doe het samen met een vakman met ervaring...

Als je dit ook wilt, ik plaats geen link hier wegens reclame verbod maar PB sturen mag.

rene1952
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2015 21:03

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door rene1952 »

bedankt voor je reactie maar ik zoek liever een bedrijf die het OOK plaatsen kan, dan blijft de service en garantie bij 1 bedrijf...

stofzuigertje

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1 Bedrijf?

In Berlijn worden de profielen gemaakt.
Het 3 voudige HR+++ komt van elders.
Conti leverde de rubbers.
Het lassen van de kozijnen gebeurde in nieuwe Poolse fabriek....

En de grote landelijke ketens, vaak plaatsen ze niet overal zelf maar besteden het vaak uit, dan wel garantie maar er zijn vakmensen die voor vele grote bekende namen kozijnen plaatsen en dus met garantie op zowel product als plaatsen maar ze verkopen vaak meer als ze zelf kunnen plaatsen.

Wel heb ik zowel op het product als plaatsing garantie dus zit het wel goed.
Alleen bij twijfel zul je wel eens heen en weer gestuurd worden maar als je mijn prijs hoorde en wat ze elders rekende is zelf als ik zelf alles voor 1 of enkele ramen zelf zou betalen dit nog altijd goedkoper!

Verder twijfelde ik over zelf plaatsen en met vakman dus als hulpje bespaar je geld en zie je of het goed gaat of rams werk is...

rene1952
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2015 21:03

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door rene1952 »

ik kreeg Designbouw en de Kozijnmeesters op bezoek en die kwamen wel met mooie prijzen maar ik las zoveel negatieve reacties op internet en we werden er huiverig van.
Wie kan me nog een bedrijf aanbevelen die daarmee concurrerend zijn..?

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door tijger1 »

Begin eerst te kijken op ze bij een geschillencommissie zijn aangesloten en ook wat er in hun offerte staat over vooruitbetalen.

Teunbosseman
Berichten: 4378
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

rene1952 schreef:ik kreeg Designbouw en de Kozijnmeesters op bezoek en die kwamen wel met mooie prijzen maar ik las zoveel negatieve reacties op internet en we werden er huiverig van.
Wie kan me nog een bedrijf aanbevelen die daarmee concurrerend zijn..?
Google op JR bouw en kozijnen. Zeer goede ervaringen mee en een zeer goede pre.....niks aanbetalen !

rene1952
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2015 21:03

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door rene1952 »

bedankt zal ik doen. een verschil van € 1500-2000 zal ons eerder doen beslissen...., maar het moet wel ook betrouwbaar zijn....

stefanhouterman
Berichten: 509
Lid geworden op: 20 aug 2015 20:10

Re: Welke kunststofkozijnen leverancier ?

Ongelezen bericht door stefanhouterman »

Hier is al een topic, misschien is er iets bij, wat je aanspreekt.

https://forum.www.radartv.nl/viewtopic.php?f=43&t=80156

Gesloten