LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brugman Badkamers - Bijzonder slechte service

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
meneervandelft

Brugman Badkamers - Bijzonder slechte service

Ongelezen bericht door meneervandelft »

Een jaar geleden hebben we bij Brugman een badkamer en toilet besteld en ook de montage bij Brugman afgenomen. Vanaf dag één slechte ervaringen gehad. Afspraken werden niet nagekomen, materiaal bleek van slechte kwaliteit en alles moest tegen een meerprijs. Waar wij ons echter het meest aan gestoord hebben, is de arrogante en uitzonderlijk slechte klantenservice. Op geen enkel vlak bleken zij in staat om zich in te leven in onze situatie en werd de klachten afgedaan als schade door verkeerd gebruik of schade door externe factoren - het lag volgens hen echter nooit aan het materiaal of aan Brugman zelf.

Als wij - na heel lang klagen - deels tegemoet werden gekomen, werd er altijd nadrukkelijk vermeld dat Brugman dit doet uit coulance terwijl het vaak om een productdefect of verkeerde montage ging. Eenmaal gaf ik aan de een roestende wc-bril niet vervangen moest worden uit coulance maar enkel omdat een wc-bril bij normaal gebruik en normaal schoonmaken niet binnen een half jaar zou moeten roesten, werd er door de klantenservice gedreigd met het annuleren van de bestelling.

Ik had me kunnen voorstellen dat één slechte ervaring met een bedrijf misschien betekent dat wij gewoon pech hebben of telkens net de verkeerde persoon treffen maar het blijkt uit vele ervaringen op internet dat wij zeker geen uitzondering zijn en dat de bijzonder slechte service eerder regel is.

Wij zijn momenteel aan het kijken of we via gerechtelijke stappen onze badkamer alsnog af kunnen krijgen.

NeoDutchio

Re: Brugman Badkamers - Bijzonder slechte service

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Een roestende wc bril lijkt mij vreemd. Roestende bevestigingsmiddelen klinkt meer voor de hand liggend. En ja, dit materiaal kan roesten. Mannen kunnen niet echt goed mikken en schoonmaken met schoonmaakmiddelen is vaak ook funest voor dit materiaal. Voor de rest lees ik geen andere klachten?

16again

Re: Brugman Badkamers - Bijzonder slechte service

Ongelezen bericht door 16again »

NeoDutchio schreef: Mannen kunnen niet echt goed mikken en schoonmaken met schoonmaakmiddelen is vaak ook funest voor dit materiaal.
Dat weet leverancier evengoed, en die behoort daarop zijn materiaalkeuze af te stemmen.
Huurhuisje hier , WC bril en bijbehorende vleugelmoeren allen van plastic, 17 jaar oud en nog steeds geen roest.....
Er is wel meer aan de hand, TS kan ook overwegen de koop te ontbinden, naast rechter is geschillencommissie ook een optie. Als je dat meldt bij Brugman, is oplossing misschien wel mogelijk.

Gesloten