Tiptopdak is niet bereikbaar na reparatie

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Baste59
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2024 14:35

Tiptopdak is niet bereikbaar na reparatie

Ongelezen bericht door Baste59 »

Wij hebben het bedrijf Tiptopdak uit Almere ingeschakeld voor reparatie aan het dak van onze woning. De reparatie is helaas slecht uitgevoerd en we moeten binnen 5 maanden beroep doen op hun garantie (termijn van 15 jaar). Eind juli hebben we de schade gemeld, maar we kregen te horen dat iedereen op vakantie was. Er zou niemand beschikbaar zijn tot eind augustus. Uiteindelijk (na veel aandringen) kreeg ik iemand van de planning, die de reparatie in zou plannen en ons terug zou bellen. Dat gebeurde niet. Teruggebeld, maar ik kreeg meerdere keren een bandje dat ze gesloten waren. Met een ander telefoonnummer gebeld en raad eens? Ze namen op .... De dame aan de telefoon ontkende dat ik iemand gesproken zou kunnen hebben want iedereen was op vakantie.
Om een lang verhaal kort te maken. Ze zijn nog niet geweest, hebben geen contact opgenomen en de reparatie is nog niet uitgevoerd. Ze zijn telefonisch niet meer bereikbaar, er wordt niet gereageerd op voicemail of e-mail.
Heeft er nog iemand ervaring met dit bedrijf? Ik lees helaas nu veel negatieve reviews op internet, we zijn dus niet de enige met een negatieve ervaring.

BL2
Berichten: 4997
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Tiptopdak is niet bereikbaar na reparatie

Ongelezen bericht door BL2 »

Als de garantie werkzaamheden niet te duur zijn zou ik maar gauw overstappen naar een andere bedrijf.
Met dit wordt het niets en kost meer energie dan het opleverd.

Plaats reactie