Wut? Decathlon is juist hartstikke bekend. Ik denk dat jij de uitzondering bent.witte angora schreef: ↑24 jun 2025 17:28Waarbij Kruidvat zo ongeveer op iedere straathoek zit, terwijl Declathon - denk dat veel mensen daar zelfs nog nooit van gehoord hebben.
Olijfolie tegen zonnebrand?
-
Re: Olijfolie tegen zonnebrand?
Consumenneke
vindt dit leuk
De Consumentenbond laat maar weer zien er niet voor de consument te zijn. Je moet lid zijn om de resultaten te bekijken. Dus nu weet ik niet hoe de zonnebrandcrème die ik smeer het doet. Als ik dus een vervelende huidziekte krijg, dan is dat duidelijk de schuld van de Consumentenbond, doordat ze deze belangrijke info achterhouden voor de consument.
-
Tis een schande.Nijogeth schreef: ↑24 jun 2025 18:00De Consumentenbond laat maar weer zien er niet voor de consument te zijn. Je moet lid zijn om de resultaten te bekijken. Dus nu weet ik niet hoe de zonnebrandcrème die ik smeer het doet. Als ik dus een vervelende huidziekte krijg, dan is dat duidelijk de schuld van de Consumentenbond, doordat ze deze belangrijke info achterhouden voor de consument.