In de zoektocht naar een airco zag ik dat ik bij Slimair een brochure kon downloaden. Na invullen van mijn gegevens, kon ik niet downloaden maar werd wel gebeld voor een afspraak.
De airco's worden naar eigen zeggen in eigen huis gemaakt, maar ik zie nergens op internet model namen staan.
Kortom, ik ben eens gaan kijken en zag enkele positieve, maar eveneens negatieve reacties.
Ik zie veel rode vlaggen, ik ben benieuwd naar ervaringen. Mijn gevoel zegt snel schriftelijk de koop ontbinden en zeker niet overgaan tot een afspraak voor plaatsing
Ik ben benieuwd naar ervaringen.
Airco verkoper Bestair geeft valse voorwendselen af bij verkoop
Re: Airco verkoper Bestair geeft valse voorwendselen af bij verkoop
Ik zie op Trustpilot en Google eigenlijk vooral veel positieve reviews. Ze hebben ook gewoon een bestaand pand en lijken prima werk te verrichten. Ik denk wel dat Slimair niet zelf de airco's maakt, maar hun naam op bestaande airco's laat zetten. Dat gebeurt vrij vaak in die branche.
Wat zijn die rode vlaggen dan concreet? En: heb je al besteld dan, dat je wilt ontbinden? Welke ontbindingsgrond zou je willen hanteren?
-
Sja, de huidige commercie is ook niet mijn ding.
Ik heb een tijdje terug informatie opgevraagd over de nieuwe Fiat Grande Panda die in september het land binnen komt rollen. Zou je denken, als het zover is sturen ze wel een mail. Welnee, meteen de volgende ochtend ging de telefoon, en aangezien ik niet opnam meteen een bericht ingesproken. Paar uur later, of de volgende dag, weer een poging. Heb ze dus maar geblokkeerd. Hier heb ik geen zin in. Ik wil een brochure met info, geen 'als u ja zegt staat hij over een half jaar voor de deur'.
Af en toe zijn die bedrijven net als die botergeile reutjes die het verschil niet kennen tussen een teefje en je broekspijp. Wel eens meegemaakt? Dan weet je wat ik bedoel. Kom je haast niet van af.
Oftewel: ze bellen maar, maar je bent niet verplicht 'ja' te zeggen op hun aanbod. Beter kun je eerst eens goed kijken, en als je weet wat je wil mogen ze je contacteren. Alhoewel je dat zelf ook wel kan natuurlijk.
-
Slimair of bestair (zelfde bedrijf), grote oplichters.
De prijs is veel te hoog maar je krijgt ook niet waar je voor getekend hebt, je krijgt een goedkoper chinees merk.
Agressieve verkoop.
Airco maakt geluiden.
Bedrijf bied geen oplossing.
De prijs is veel te hoog maar je krijgt ook niet waar je voor getekend hebt, je krijgt een goedkoper chinees merk.
Agressieve verkoop.
Airco maakt geluiden.
Bedrijf bied geen oplossing.
mevrouw berg
en Bartfoppes
vinden dit leuk
-
Vreselijk. De excellijst wordt steeds voller.
Onkruid71
en Bartfoppes
vinden dit leuk
-
Slimair is een onbetrouwbare partij, plaatsen niet wat ze beloven maar inderdaad een goedkoop chinees merk. Ik heb een conflict met dit bedrijf en adviseer iedereen slimair te vermijden.