award voor fotoboeken winkel
award voor fotoboeken winkel
Er is een award gegeven voor de webshop fotofabriek.nl dat ze als beste getest zijn en daardoor heb ik daar ook mijn bestelling gedaan afgelopen zondag. Het was voor mij heel belangrijk dat het goed zou gebeuren want ik heb zaterdag een trouwerij van mn enige zus en heb goed gekeken naar de reviews en omdat deze website ook nog het keurmerk had gekregen van avrotros-radar dat ze de beste waren had ik er het volste vertrouwen in. Ik heb een mail gekregen dat het album er gisteren zou zijn en woensdagmiddag heb ik nog gebeld met de winkel en er was niets aan de hand en het zou verzonden worden die dag. Helaas zag ik donderdag dat het nog in productie was en ik heb donderdagochtend meteen gebeld hoe het zat en er waren zieken maar ze konden wel een koerier regelen en het zou gisteren de deur uit gaan. Ik heb gistermiddag nog gebeld en er werd mij verzekerd dat het per koerier vandaag voor 12 uur bezorgd zou worden. Vandaag weer gebeld (4e keer dus al in 3 dagen) en nu werd er gezegd dat ze dus zieken hebben en ook eerder deze week al storing hadden wat de eerste 3 keer niet is verteld en ze hopen dat het morgen er voor 12 uur is maar kunnen geen garanties doen... Er is dus 3 keer beloofd dat het er op tijd zou zijn en vandaag werd er pas gezegd dat er storing is geweest en ze hopen dat het er morgen voor 12 uur is maar nu komen ze pas met dat er storing was maar dat staat niet op de website en woensdag was er ook nog niets aan de hand en werd er niets verteld over de zieken en de storing en hoefde ik me geen zorgen te maken, nu is het helaas zo dat ik dan morgen geen foto album heb want het is te laat om ergens anders iets te maken. Sinds woensdag dus al met ze telefonisch in contact en ook op de website staat niet vermeld dat de levering langer duurt dan normaal door ziekte en storing en doordat er wel op de homepage al staat dat ze een award hebben van avrotros-radar wat op mij heel vertrouwd overkwam lijkt het alsof ze heel betrouwbaar overkomen maar ze komen helaas hun beloftes niet na blijkt achteraf.. Ik hoop zo andere mensen te waarschuwen voor deze site, ik kan er helaas niets meer aan doen maar betere communicatie zou fijn zijn vanuit de fotofabriek en valse beloftes doen helpt ook niet...
- Consumenneke
- Waarschuwingen: 1
Beste antwoord
Gekozen door simvdpas
Re: award voor fotoboeken winkel
Tja, overmacht. Dan tellen alle beloften over leversnelheid en klantenservice natuurlijk niet meer.
Dit lijkt me weer een gevalletje excuse the supplier & blame the client dat we hier op het forum voortdurend terug zien.
Goed lezen. Er staat maximaal vijf werkdagen. Er staat nog iets...NeoDutchio schreef: ↑07 feb 2025 10:49Als ik op de site kijk staat daar dat albums tot 5 werkdagen duren. Zo op het randje spelen is al een risico.
Wie neemt er eigenlijk een risico? Ik zou zeggen dat een leverancier die zo nadrukkelijk tijdige levering verzekert het risico neemt.Voor alle bestellingen die bij ons binnenkomen geldt dat wij deze altijd binnen de aangegeven levertijd produceren en versturen.
Maar ze zeggen ook dat ze voor het negende jaar op rij de winnaar van de grootste onafhankelijke fotoboekentest zijn geworden. Eigenlijk misbruiken ze die oude Radar-test, zie ook banner op de voorpagina.Moneyman schreef: ↑07 feb 2025 10:54't Is overigens ook nog eens een award van 10 jaar (!) geleden, dus of dat nog iets zegt over de actuele dienstverlening is ook maar zeer de vraag...
Voor de vraagsteller: lees ook het advies van de Consumentenbnd.
Vergeet niet: klant is koning!Ben je niet tevreden met het fotoboek? Schroom dan niet contact op te nemen met de aanbieder. Je krijgt vaak je geld terug of een gratis nieuw fotoboek.

Tsja, zelfs bij de beste bedrijven zijn er wel eens zieken en storingen. Natuurlijk kan de communicatie beter, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ze de focus leggen op zo hard mogelijk proberen de belangrijke bestellingen alsnog op tijd te laten komen. Dat blijkt ook, want ze denken met je mee en regelen een koerier enzo. Dat ze dan niet ondertussen de website gaan aanpassen om iets over ziekte en storing te zeggen (wat ik sowieso een bijzondere eis vind) snap ik wel.
Het is natuurlijk heel vervelend dat zo'n album nu te laat komt. Tip voor de volgende keer is sowieso ook wel om bij zo iets belangrijks niet pas op het laatste moment te gaan bestellen. Dan bouw je al wat marge in, omdat er nu eenmaal overal wel iets fout kan gaan.
Maar goed, misschien zijn er vanmorgen gewoon nog op tijd met leveren. Je bent in ieder geval meer op tijd met het plaatsen van een negatieve review dan met het bestellen van een album.
En zo niet, kan je altijd met ze in gesprek over een vorm van compensatie (als de levertijd tenminste als harde termijn is genoemd en niet als indicatie).
Het is natuurlijk heel vervelend dat zo'n album nu te laat komt. Tip voor de volgende keer is sowieso ook wel om bij zo iets belangrijks niet pas op het laatste moment te gaan bestellen. Dan bouw je al wat marge in, omdat er nu eenmaal overal wel iets fout kan gaan.
Maar goed, misschien zijn er vanmorgen gewoon nog op tijd met leveren. Je bent in ieder geval meer op tijd met het plaatsen van een negatieve review dan met het bestellen van een album.
En zo niet, kan je altijd met ze in gesprek over een vorm van compensatie (als de levertijd tenminste als harde termijn is genoemd en niet als indicatie).
Papegaaiduiker
en Nevyn
vinden dit leuk
-
Op zondag hebt u een bestelling gedaan van een album. Als ik op de site kijk staat daar dat albums tot 5 werkdagen duren. Zo op het randje spelen is al een risico. Op woensdag gaat u al bellen, dat is op de derde werkdag.
Als u echt voor kwaliteit zou gaan, dan gaat u niet op het nippertje ergens bestellen vanwege de levertijd. Er zijn altijd onzekere factoren, zeker in een periode met een griepgolf en waar de klachten over late bezorgingen niet te tellen zijn.
En een award van AvroTros Radar zegt helemaal niets. Radar is een televisieprogramma.
Als u echt voor kwaliteit zou gaan, dan gaat u niet op het nippertje ergens bestellen vanwege de levertijd. Er zijn altijd onzekere factoren, zeker in een periode met een griepgolf en waar de klachten over late bezorgingen niet te tellen zijn.
En een award van AvroTros Radar zegt helemaal niets. Radar is een televisieprogramma.
't Is overigens ook nog eens een award van 10 jaar (!) geleden, dus of dat nog iets zegt over de actuele dienstverlening is ook maar zeer de vraag...
Dorfje
vindt dit leuk
Buiten dat, de test ging over:Moneyman schreef: ↑07 feb 2025 10:54't Is overigens ook nog eens een award van 10 jaar (!) geleden, dus of dat nog iets zegt over de actuele dienstverlening is ook maar zeer de vraag...
De fotofabriek levert dus de mooiste boeken, met name door de kwaliteit van de boekband.We testen verschillende onderdelen van het fotoboek. Hoe is het boek gebonden? En is het boek duurzaam? Ook letten we op de boekband, oftewel de kaft van het fotoboek. Daarnaast beoordelen we de afdrukkwaliteit; scherpte, kleurtonen, contrasten en de papiersoort. Als laatste vergelijken we de prijs-kwaliteitverhouding van de fotoboeken.
De uitslag
Op nummer één eindigt het fotoboek van Fotofabriek.nl (€ 28,94). Dit boek scoort hoog op kwaliteit van de boekband. De experts vinden vooral het kapitaalbandje een leuk detail van dit boek. Een kapitaalbandje is een stuk weefsel dat aan de boven- en onderkant van het gebonden boek is bevestigd. Het is een duurzaam boek, volgens de experts. Ook bevat dit boek goed weergegeven afdrukken. Vooral de prijs-kwaliteitverhouding gaf bij dit boek de doorslag voor de eerste plaats.
Het nakomen van de aangegeven levertijd was geen onderdeel van de test.
ik snap wat jullie zeggen maar als ik op woensdag bel en ze zeggen het loopt volgens planning en gister werd er nog beloofd dat het er vandaag voor 12 uur zou zijn daar zouden ze zelf persoonlijk achteraan zitten... ik hoorde vandaag pas dat ze eerder al storingen hadden en als ik ze woensdag hadden gezegd meteen dat ze met ziekte en storing zaten en dat ze daardoor geen garanties konden geven zou ik het snappen... nu werd er steeds beloofd dat het zou komen en dan bel ik en komen ze weer met iets anders dat al bekend was waarom het vertraagd is.. ik heb zelf aangegeven, wees daar eerlijk in. Ik heb bij hen besteld met de garantie dat er op tijd geleverd zou worden en daarom ook gebeld van komt het goed anders kijk ik nog verder en het zou 100% zeker goed komen en gistermiddag werd mij beloofd dat het er vandaag echt voor 12 uur zeker zou zijn daar zou voor gezorgd worden en kon ik op rekenen... dan vind ik het wel krom dat er wel al bekend was gister en eergister dat er dus storing is geweest en dat ze zieken hebben heb ik alle begrip voor maar als ze dat niet vertellen en dan wel beloven dat het vandaag komt en dan vandaag zeggen dat ze begin van de week storing hadden dan vind ik het raar dat ze dat niet gisteren vertelde... dan wisten ze dat toen ook en woensdag ook dat er zieken waren en storing geweest was... daar zijn ze dan niet eerlijk in wat ik jammer vind...
En het scenario dat er een storing was waarvan men dacht dat die opgelost was, maar die later tóch weer de kop opstak, komt niet in je op? Niet alles wat je niet snapt is direct een leugen of een complot.
En je weet nog niet eens of ze hun belofte niet na zullen komen...
En je weet nog niet eens of ze hun belofte niet na zullen komen...
nou het is nu 12 uur en ze zeiden gister niets over een storing die er geweest was en woensdag hadden ze het niet over een storing of ziekte ze zeiden dat het gewoon normaal verliep en dat er niets mis was gegaan en dat ik erop kon rekenen dat het zou komen maar er bleek dus al voor woensdag storing te zijn en lijkt me dat iedereen dat wel meekrijgt... en ook als er mensen ziek zijn dat ze daar gister wel op kwamen maar niet dat er storing was geweest terwijl dat wel bekend was... u kunt mij wel afvallen hierop maar ik ga uit van de informatie die zij geven en als ik op woensdag bel en ze zeggen er is niets aan de hand en het komt goed, zou dan alleen aan postnl liggen of het er gister zou zijn of vandaag en dan gister hoorde ik over zieken wat ik snap maar dan vandaag pas over de storing van begin van de week dan vind ik dat wel vervelend... ik heb ze verteld waar het om ging en waarom het belangrijk was..
Waarom zo op het laatste moment bestellen?
Als er ook maar iets fout gaat,dan zit je met de gebakken peren,sorry,deel van de schuld ligt bij je zelf
Als er ook maar iets fout gaat,dan zit je met de gebakken peren,sorry,deel van de schuld ligt bij je zelf
BL2
vindt dit leuk
ik vind dit wel een aparte reactie want je weet niet hoe de situatie is... ik had zondag besteld en er stond een verwachtte levertijd bij en ik dacht woensdag van ik bel voor de zekerheid of alles goed gaat en toen was er niets aan de hand werd er gezegd maar achteraf blijkt dus dat ze storing hebben gehad en dat er zieken zijn... ik had voor de fotofabriek gekozen omdat ze snel konden leveren anders had ik wel een andere gekozen en omdat ik woensdag had gebeld en ze zeiden dat ze op schema lagen en er niets mis was met het systeem was er niets aan de hand en gister zeiden ze dan zieken en dat het vandaag zou komen dat was gegarandeerd en vandaag hoor ik pas dat maandag het syteem eruit lag en dat het daarom langer duurt... kan gebeuren natuurlijk icm zieken maar als ze dat woensdag meteen gezegd hadden had ik nog iets anders kunnen bedenken... ze wisten blijkbaar toen wel dat ze achterliepen door storing van maandag maar ik heb zoiets van wees daar eerlijk in dan.... het moet nu nog steeds gemaakt worden en ik vind het ook jammer dat ze gister echt aan de telefoon beloofden dat het per koerier vandaag er voor 12 uur (dus lunch) zou zijn en wisten ze 100% zeker en dan vandaag zeggen ze dat ze achterlopen door storing van maandag... dan hadden ze die beloftes niet moeten doen van het komt vandaag en weten we 100% zeker.... het gaat mij om de manier van communiceren dat er beloftes gedaan worden die ze niet nakomen want ze wisten dus woensdag al dat er storing was...
klopt ook aan de andere kant dus...
Consumenneke
vindt dit leuk
BL2
vindt dit leuk
het gaat er mij om hoe de communicatie is gegaan met het bedrijf.. dat er woensdag werd gezegd niets aan de hand en dat toen al duidelijk was dat er zieken waren en storing was en dat ze gister een belofte deden en die niet nakomen... ik had natuurlijk eerder kunnen bestellen maar als ik extra betaal om het op tijd te krijgen en dan gaat het niet goed want het zou er gister al moeten zijn dan snap ik het niet...
nu zijn ze er intern mee bezig waarom er tegen mij gezegd is dat het er vandaag zou zijn en dat dat niet klopte maar dat gisteren nog werd gezegd we zitten met zieken en dat ze 100% zeker wisten dat het er vandaag voor 12 uur zou zijn dat ze er echt achteraan zouden gaan dat dat niet klopt... en als je kijkt naar hun levertijd en je kan extra betalen om sneller te krijgen en als je dan ziet dat je nog speling hebt maar het alsnog niet op tijd komt dan vind ik dat wel apart...
ik had idd eerder kunnen bestellen en dat van die test dat dat van 10 jaar geleden is klopt niet, ze zijn elk jaar nog als beste uit de test gekomen dus dat argument klopt niet wat het bedrijf zelf zegt....
nu zijn ze er intern mee bezig waarom er tegen mij gezegd is dat het er vandaag zou zijn en dat dat niet klopte maar dat gisteren nog werd gezegd we zitten met zieken en dat ze 100% zeker wisten dat het er vandaag voor 12 uur zou zijn dat ze er echt achteraan zouden gaan dat dat niet klopt... en als je kijkt naar hun levertijd en je kan extra betalen om sneller te krijgen en als je dan ziet dat je nog speling hebt maar het alsnog niet op tijd komt dan vind ik dat wel apart...
ik had idd eerder kunnen bestellen en dat van die test dat dat van 10 jaar geleden is klopt niet, ze zijn elk jaar nog als beste uit de test gekomen dus dat argument klopt niet wat het bedrijf zelf zegt....
U maakt het wel erg groot.... Uw zus is een volwassen vrouw en zal heus begrip hebben voor de situatie waarin u zich gemanoeuvreerd heeft.
Neem een fijn ruikertje mee naar de trouwerij en kom over een paar weken met het echte kado.
Dan heeft uw zus er ook alle aandacht voor, en zal het niet ondersneeuwen tussen de andere geschenken.
Neem een fijn ruikertje mee naar de trouwerij en kom over een paar weken met het echte kado.
Dan heeft uw zus er ook alle aandacht voor, en zal het niet ondersneeuwen tussen de andere geschenken.
-
Tja, overmacht. Dan tellen alle beloften over leversnelheid en klantenservice natuurlijk niet meer.
Dit lijkt me weer een gevalletje excuse the supplier & blame the client dat we hier op het forum voortdurend terug zien.
Goed lezen. Er staat maximaal vijf werkdagen. Er staat nog iets...NeoDutchio schreef: ↑07 feb 2025 10:49Als ik op de site kijk staat daar dat albums tot 5 werkdagen duren. Zo op het randje spelen is al een risico.
Wie neemt er eigenlijk een risico? Ik zou zeggen dat een leverancier die zo nadrukkelijk tijdige levering verzekert het risico neemt.Voor alle bestellingen die bij ons binnenkomen geldt dat wij deze altijd binnen de aangegeven levertijd produceren en versturen.
Maar ze zeggen ook dat ze voor het negende jaar op rij de winnaar van de grootste onafhankelijke fotoboekentest zijn geworden. Eigenlijk misbruiken ze die oude Radar-test, zie ook banner op de voorpagina.Moneyman schreef: ↑07 feb 2025 10:54't Is overigens ook nog eens een award van 10 jaar (!) geleden, dus of dat nog iets zegt over de actuele dienstverlening is ook maar zeer de vraag...
Vergeet niet: klant is koning!Ben je niet tevreden met het fotoboek? Schroom dan niet contact op te nemen met de aanbieder. Je krijgt vaak je geld terug of een gratis nieuw fotoboek.

simvdpas
vindt dit leuk
Dat mag voor jou zo lijken, maar is natuurlijk niet het geval. Het is simpelweg de andere kant van de medaille laten zien.Consumenneke schreef: ↑07 feb 2025 18:30Tja, overmacht. Dan tellen alle beloften over leversnelheid en klantenservice natuurlijk niet meer.
Overigens is overmacht inderdaad een legitieme reden, maar daar had ik het nog niet eens over

Ja, en dus? Hoe doet die negende andere verkiezing iets toe of af aan die oude Radar-award waar TS zich op beroept? Nog los van het feit dat die awards niets zeggen over het issue waar dit topic over gaat…Consumenneke schreef: ↑07 feb 2025 18:30Maar ze zeggen ook dat ze voor het negende jaar op rij de winnaar van de grootste onafhankelijke fotoboekentest zijn geworden. Eigenlijk misbruiken ze die oude Radar-test, zie ook banner op de voorpagina.Moneyman schreef: ↑07 feb 2025 10:54't Is overigens ook nog eens een award van 10 jaar (!) geleden, dus of dat nog iets zegt over de actuele dienstverlening is ook maar zeer de vraag...
Het gaat hier helemaal niet over de vraag of TS wel of niet tevreden is over het fotoboek. Dat kan hij of zij immers nog helemaal niet weten…Consumenneke schreef: ↑07 feb 2025 18:30
Vergeet niet: klant is koning!Ben je niet tevreden met het fotoboek? Schroom dan niet contact op te nemen met de aanbieder. Je krijgt vaak je geld terug of een gratis nieuw fotoboek.![]()
Heel erg bedankt voor uw reactie!
Ik heb er echt begrip voor dat er zieken zijn en storing kan gebeuren maar het ging erom dat ik woensdag belde en ik heb ondertussen de leidinggevende gesproken en die zei dat het s ochtends al bekend was dus er gaat intern onderzoek gestart worden. Gelukkig is de leidinggevende wel heel erg aan het meedenken maar zij zegt wel dat avrotros-radar al 10 jaar de award op rij heeft gegeven en dat het klopt wat dus op hun homepage staat maar dat betwijfel ik nu dus...
Ik deed de bestelling en er stond bij dat het 6-02 zou komen dus ik dacht nou dan ligt het misschien een dagje langer bij postnl en woensdag vertelde degene aan de telefoon dat er niets aan de hand was terwijl toen al duidelijk was dat het die dag niet af zou komen, dat was intern al bekend en daar gaat het me vooral om.. dat de communicatie niet helder was.
Er zijn veel mensen ziek dat kan gebeuren en personeel ligt ook niet voor het oprapen daar heb ik alle begrip voor maar als ik dan bel en er word gezegd het verloopt zoals normaal en word vanavond nog verstuurd (op woensdag) dan ga ik er niet vanuit dat het zo loopt... ook kon ik voordat ik bestelde al zien wanneer het zou komen en ik had genoeg speling...
Het is wel zo dat ik nu met leidinggevende van de fotofabriek heb gesproken en die gaat hier intern onderzoek naar doen maar beweert dus wel dat avrtros-radar onderzoek dat ze daar al 10 jaar als beste uit komen... dat staat ook midden op de homepage dus valt meteen op.
Helaas kan zij ook niet veel meer doen maar ze bied voor nu aan om de helft van mn geld terug te geven en als het er morgen niet is om verder te kijken naar verdere regelingen wat ik dan wel weer netjes vind! Zij is leidinggevende en het is logisch dat zij niet alles wat er op de werkvloer speelt meekrijgt, ik zal wel de zoveelste op een dag zijn die belt naar ze.
Ik vind het wel netjes dat ik dus de helft van mn geld terugkrijg en we hopen beide dat het er morgen is en anders verder kijken hoe het moet... Ze staan wel open voor gesprek en doen hun best alleen kreeg ik steeds onjuiste informatie en dat vind ik en ook de leidinggevende jammer. We hebben het goed uitgepraat en wat is gebeurd dat is gebeurd en het kan niet op magisch wijze bij mij komen dat weet ik zelf ook wel.
Wel vind ik het apart hoe het nu zit met die avrotros-radar award waarvan de een dus zegt die is van 10 jaar geleden maar leidinggevende zei dat ie elk jaar aan ze word gegeven en dat het dus recent nog is vernieuwd. Vind het wel raar als het 10 jaar geleden is getest en ze de award hebben gekregen en dan nu niet meer hebben maar ze er wel mee pronken op hun site...
Ik heb er echt begrip voor dat er zieken zijn en storing kan gebeuren maar het ging erom dat ik woensdag belde en ik heb ondertussen de leidinggevende gesproken en die zei dat het s ochtends al bekend was dus er gaat intern onderzoek gestart worden. Gelukkig is de leidinggevende wel heel erg aan het meedenken maar zij zegt wel dat avrotros-radar al 10 jaar de award op rij heeft gegeven en dat het klopt wat dus op hun homepage staat maar dat betwijfel ik nu dus...
Ik deed de bestelling en er stond bij dat het 6-02 zou komen dus ik dacht nou dan ligt het misschien een dagje langer bij postnl en woensdag vertelde degene aan de telefoon dat er niets aan de hand was terwijl toen al duidelijk was dat het die dag niet af zou komen, dat was intern al bekend en daar gaat het me vooral om.. dat de communicatie niet helder was.
Er zijn veel mensen ziek dat kan gebeuren en personeel ligt ook niet voor het oprapen daar heb ik alle begrip voor maar als ik dan bel en er word gezegd het verloopt zoals normaal en word vanavond nog verstuurd (op woensdag) dan ga ik er niet vanuit dat het zo loopt... ook kon ik voordat ik bestelde al zien wanneer het zou komen en ik had genoeg speling...
Het is wel zo dat ik nu met leidinggevende van de fotofabriek heb gesproken en die gaat hier intern onderzoek naar doen maar beweert dus wel dat avrtros-radar onderzoek dat ze daar al 10 jaar als beste uit komen... dat staat ook midden op de homepage dus valt meteen op.
Helaas kan zij ook niet veel meer doen maar ze bied voor nu aan om de helft van mn geld terug te geven en als het er morgen niet is om verder te kijken naar verdere regelingen wat ik dan wel weer netjes vind! Zij is leidinggevende en het is logisch dat zij niet alles wat er op de werkvloer speelt meekrijgt, ik zal wel de zoveelste op een dag zijn die belt naar ze.
Ik vind het wel netjes dat ik dus de helft van mn geld terugkrijg en we hopen beide dat het er morgen is en anders verder kijken hoe het moet... Ze staan wel open voor gesprek en doen hun best alleen kreeg ik steeds onjuiste informatie en dat vind ik en ook de leidinggevende jammer. We hebben het goed uitgepraat en wat is gebeurd dat is gebeurd en het kan niet op magisch wijze bij mij komen dat weet ik zelf ook wel.
Wel vind ik het apart hoe het nu zit met die avrotros-radar award waarvan de een dus zegt die is van 10 jaar geleden maar leidinggevende zei dat ie elk jaar aan ze word gegeven en dat het dus recent nog is vernieuwd. Vind het wel raar als het 10 jaar geleden is getest en ze de award hebben gekregen en dan nu niet meer hebben maar ze er wel mee pronken op hun site...
Die leidinggevende heeft dus zelf geen idee waar ze het over heeft. Want het is volkomen duidelijk hoe het met de awards zit:
1) 10 jaar geleden hebben ze eenmalig een Radar Award ontvangen;
2) daarnaast is er een jaarlijkse fotoboekentest waarbij ze al een jaar of negen als beste uit de bus komen. Wie dat onderzoek heeft uitgevoerd en waar we die test zouden kunnen terugvinden blijft overigens vaag.
Staat overigens ook gewoon allemaal letterlijk op hun site. Ik zie, anders dan jij schrijft, ook niets anders op hun homepage staan.
1) 10 jaar geleden hebben ze eenmalig een Radar Award ontvangen;
2) daarnaast is er een jaarlijkse fotoboekentest waarbij ze al een jaar of negen als beste uit de bus komen. Wie dat onderzoek heeft uitgevoerd en waar we die test zouden kunnen terugvinden blijft overigens vaag.
Staat overigens ook gewoon allemaal letterlijk op hun site. Ik zie, anders dan jij schrijft, ook niets anders op hun homepage staan.
simvdpas
vindt dit leuk
ik zie dat ze dit jaar een andere award hebben ontvangen en de laatste test die ik kon vinden in de persberichten is van 2020... en dan deze in mei 2024 maar gaat over de vernieuwde software...
was even zoeken maar de link naar het laatste bericht met de award:
https://www.fotofabriek.nl/voor-de-pers/
ik kan nergens vinden op hun site dat ze in die andere jaren ook als beste eruit kwamen dus dat blijft vaag en misschien dat avrotros-radar het 10 jaar geleden heeft gedaan maar dit eenmalig was?
Het is wel fijn dat ze meedenken nu alleen jammer dat het misging in de communicatie en dat heb ik aangegeven en word intern besproken. Er is nu niets meer aan te doen maar het was helaas vorige week nog onduidelijk of bruiloft door omstandigheden wel zou doorgaan en zaterdag was het zeker dat het doorging en toen aan de slag gegaan en veel sites vergeleken qua levertijd en daarom woensdag gebeld van gaat het goed of moet ik verder kijken maar alles ging goed er waren geen problemen die er dus wel bleken te zijn... maar nu val ik zelf in herhaling en dat wil ik niet.
het is helaas zo gelopen en de leidinggevende doet nu wel haar best en snap heel goed dat ze niet de website gaan aanpassen dat ze storing hadden op maandag al maar dat kan ik niet zien vanaf hier en als ik op woensdag vraag gaat alles goed en ze zeggen niets over dat ze storing hebben gehad vind ik dat apart om me mild uit te drukken..
Wel wil ik ze een compliment geven nog dat ze wel meedenken en inderdaad, hoe het eruit ziet weet ik nog niet.
Ik snap ook dat je mensen hebt aan de telefoon om de meeste dingen af te vangen want een leidinggevende kan het niet alleen en zij vond het dus raar dat er woensdag niet is gezegd dat er storing was op maandag en dat word intern nog besproken, heb ik niets aan maar word nu wel serieus genomen.
Het was een heel werk om iets te maken en wilde het al eerder doen maar omdat het ineens niet door leek te gaan heb ik voor fotofabriek gekozen omdat ik dan zeker dacht te weten dat het goed zat en het blijft natuurlijk mensenwerk en fouten horen daar ook bij, maar het was fijn geweest als ze dat woensdag gezegd hadden toen ik belde al meteen en niet gezegd hadden er is niets aan de hand en de productie verloopt zoals het hoort er is niets aan de hand dus komt goed... dat stoort mij vooral.
De oplossing nu is moeilijk en erg laat maar ze doen wat ze kunnen en dat stel ik wel op prijs. Het is jammer maar niet anders....
was even zoeken maar de link naar het laatste bericht met de award:
https://www.fotofabriek.nl/voor-de-pers/
ik kan nergens vinden op hun site dat ze in die andere jaren ook als beste eruit kwamen dus dat blijft vaag en misschien dat avrotros-radar het 10 jaar geleden heeft gedaan maar dit eenmalig was?
Het is wel fijn dat ze meedenken nu alleen jammer dat het misging in de communicatie en dat heb ik aangegeven en word intern besproken. Er is nu niets meer aan te doen maar het was helaas vorige week nog onduidelijk of bruiloft door omstandigheden wel zou doorgaan en zaterdag was het zeker dat het doorging en toen aan de slag gegaan en veel sites vergeleken qua levertijd en daarom woensdag gebeld van gaat het goed of moet ik verder kijken maar alles ging goed er waren geen problemen die er dus wel bleken te zijn... maar nu val ik zelf in herhaling en dat wil ik niet.
het is helaas zo gelopen en de leidinggevende doet nu wel haar best en snap heel goed dat ze niet de website gaan aanpassen dat ze storing hadden op maandag al maar dat kan ik niet zien vanaf hier en als ik op woensdag vraag gaat alles goed en ze zeggen niets over dat ze storing hebben gehad vind ik dat apart om me mild uit te drukken..
Wel wil ik ze een compliment geven nog dat ze wel meedenken en inderdaad, hoe het eruit ziet weet ik nog niet.
Ik snap ook dat je mensen hebt aan de telefoon om de meeste dingen af te vangen want een leidinggevende kan het niet alleen en zij vond het dus raar dat er woensdag niet is gezegd dat er storing was op maandag en dat word intern nog besproken, heb ik niets aan maar word nu wel serieus genomen.
Het was een heel werk om iets te maken en wilde het al eerder doen maar omdat het ineens niet door leek te gaan heb ik voor fotofabriek gekozen omdat ik dan zeker dacht te weten dat het goed zat en het blijft natuurlijk mensenwerk en fouten horen daar ook bij, maar het was fijn geweest als ze dat woensdag gezegd hadden toen ik belde al meteen en niet gezegd hadden er is niets aan de hand en de productie verloopt zoals het hoort er is niets aan de hand dus komt goed... dat stoort mij vooral.
De oplossing nu is moeilijk en erg laat maar ze doen wat ze kunnen en dat stel ik wel op prijs. Het is jammer maar niet anders....
-
Heel eerlijk, TS, het gedonder had ook veel eerder kunnen ontstaan, dat maakt verder niet uit. U bent één week voor de deadline een fotoboek gaan bestellen en heeft dus bewust het risico genomen dat het boek alsnog te laat geleverd zou worden. Dat er overmacht plaats zou kunnen vinden, was u niet even stil bij gaan staan? Dit is weer eens een kwestie van het vingertje wijzen naar de ander, terwijl diegene die wijst er zelf debet aan heeft. U mag het vervelend vinden dat ik u op deze manier benader, maar echter heb ik er een gloeiend hekel aan als consumenten bewust de keuze maken om last minute iets te kopen en vervolgens op hoge poten verhaal komen halen/beklag doen op een forum wanneer de winkel/leverancier door omstandigheden (op welke manier dan ook) even de belofte/toezegging niet kan nakomen. En helemaal als die betreffende winkel/leverancier door het slijk wordt gehaald (niet dat het hier aan de orde is, maar die types heb je ook).