award voor fotoboeken winkel
Re: award voor fotoboeken winkel
Wat een gezemel. Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden, klaar. Leer er mee om te gaan dat je niet alles onder controle kunt hebben.
Erthanax
vindt dit leuk
-
Consumenneke schreef: ↑08 feb 2025 11:23Deze klant heeft op zondag de bestelling doorgegeven en beweert als reactie gekregen te hebben dat de bestelling donderdag klaar zou zijn / geleverd zou worden.
TS zegt zelf dit:Consumenneke schreef: ↑08 feb 2025 14:20Zij zegt dat ze van Fotoalbum bevestigd kreeg (per mail veronderstel ik) dat haar bestelling woensdag klaar zou zijn en dus donderdag uitgeleverd kon worden - in lijn met de belofte van maximaal vijf dagen - dan ga ik er van uit dat ze de waarheid vertelt.
Fotofabriek.nl geeft geen leverdatum, maar een verzenddatum. Eindelijk eens een verkoper die geen zekerheid geeft op de leverdag, simpelweg omdat ze afhankelijk zijn van een externe bezorger.
Zondag 2 februari besteld is 6 februari verzonden. Dus voor 7 februari hoefde er niets verwacht te worden. En met 2 dagen levertijd zou het dus 8 februari geworden zijn.
Als het uiterlijk zaterdag nodig was, dan is er simpelweg te laat besteld.
-
Dat noem ik cherry-picking. De vraagsteller kreeg een bericht dat de order woensdag klaar zou zijn en donderdag bezorgd zou worden. Ze heeft woendag gebeld en vervolgens donderdag gebeld en toen was er zelfs sprake van een koerier. Dat is de zogenaamde garantielevering, waar de leverancier prat op gaat. Garantie was: vrijdag in huis.
Wie daar nu twee dagen levertijd van maakt, zegt dus dat de vraagsteller hier leugens verspreid.

Ik herhaal dit keer op keer, ook al roepen honderd mensen dat het de kopers eigen schuld is.
Het rare is dat er staat bij hardcover fotoboeken dat die sneller klaar zijn en was a5 formaat met 24 pagina's dus niet heel groot... kan me voorstellen als je een enorm groot boek maakt met ruim 200 bladzijdes dat het wat langer duurt... er staat overigens bij dat hardcover op woensdag verzonden zou worden en dus donderdag er zou zijn en ik kon ook selecteren hoeveel werkdagen ik ze de tijd gaf om het te maken...
Toen ik de bestelling deed heb ik ze 2 werkdagen gegeven en daarnaar betaald. Het is dus niet alleen mijn schuld want ze geven zelf die optie... nu moet ik dan wachten tot dinsdag wat ik dan ook raar vind want alleen op zondag rijd de koerier niet maar de leidinggevende was er niet en reageert ook niet op mail...
overigens staat het product nog steeds als in productie nu... ben heel benieuwd of het dinsdag wel komt of weer een dag verschoven word...
twijfel zowieso omdat ze nu op huwelijkreis ga om de hele order te annuleren want er was ook een beschadiging opgemerkt met maken van het product en mijn vertrouwen is weg... elke smoes is nu wel gebruikt en ik weet niet wat ze maandag gaan bedenken aan smoezen, de meeste zijn wel geweest maar het is een keer klaar... dan maar bij een goeie fotowebshop wat bestellen
de enige award die ze afgelopen jaar hebben gekregen is voor AI maar dat heb ik niet nodig
Toen ik de bestelling deed heb ik ze 2 werkdagen gegeven en daarnaar betaald. Het is dus niet alleen mijn schuld want ze geven zelf die optie... nu moet ik dan wachten tot dinsdag wat ik dan ook raar vind want alleen op zondag rijd de koerier niet maar de leidinggevende was er niet en reageert ook niet op mail...
overigens staat het product nog steeds als in productie nu... ben heel benieuwd of het dinsdag wel komt of weer een dag verschoven word...
twijfel zowieso omdat ze nu op huwelijkreis ga om de hele order te annuleren want er was ook een beschadiging opgemerkt met maken van het product en mijn vertrouwen is weg... elke smoes is nu wel gebruikt en ik weet niet wat ze maandag gaan bedenken aan smoezen, de meeste zijn wel geweest maar het is een keer klaar... dan maar bij een goeie fotowebshop wat bestellen
de enige award die ze afgelopen jaar hebben gekregen is voor AI maar dat heb ik niet nodig
Consumenneke
vindt dit leuk
-
er staat nu nog dat het in productie is dus het is nog niet af... daarbij ga ik er wel voor dat ik mn geld terugkrijg want gister zei de leidinggevende van het of vandaag of maandag dan want dan haalt dhl wel op maar nu was het dan pas dinsdag dus nog later en ik heb weinig hoop dat het uberhaupt nog komt voordat ze terug zijn want ze zijn "maar" een week weg en aangezien dit nu al bijna een week vertraging heeft en er steeds een andere smoes komt..
-
Sneller klaar zijn dat wat?
Wat hebben ze gezegd, woensdag verzenden of donderdag ontvangen? Daar zit nog altijd een verschil tussen. Woensdag verzenden voor 17:00u kan betekenen de volgende dag leveren, maar na 17:00 verzenden is te laat voor de bezorgdienst en dat wil zeggen op z'n vroegst vrijdag ontvangen. En met de huidige vertragingen is 2 dagen levertijd niet abnormaal.
U blijft verschillende data noemen.
Wat bedoeld u met 2 werkdagen gegeven? Fotowinkel geeft hun productietijd en verstuurmoment aan, daar kan je als klant niets aan veranderen. Nu staat er "voor maandag 12:00 uur besteld woensdag verzonden". Maar dat zegt helemaal niets over het bezorgmoment. Vandaar ook de waarschuwing die u krijgt bij het kiezen van bezorgdienst: "Als je de bestelling sneller bezorgd moet worden, kies dan hierboven voor de garantiekoerier." Vandaar ook de €28,95 tegen de €3,95 bij PostNL.simvdpas schreef: ↑08 feb 2025 21:36Toen ik de bestelling deed heb ik ze 2 werkdagen gegeven en daarnaar betaald. Het is dus niet alleen mijn schuld want ze geven zelf die optie... nu moet ik dan wachten tot dinsdag wat ik dan ook raar vind want alleen op zondag rijd de koerier niet maar de leidinggevende was er niet en reageert ook niet op mail...
Uitgaande van het meest perfecte scenario, dan zou theoretisch de bestelling donderdag geleverd kunnen worden. Uitgaande van de praktijk en na 17:00 afgeven bij PostNL en een levertijd van 2 dagen zou het levermoment al zaterdag zijn. U wilde het voor zaterdag hebben, u nam dus al een enorm risico. Dat het nu dinsdag word wil zeggen een vertraging van 2 werkdagen. En dat schijnbaar ook door een kwaliteitsfout. Ze hadden natuurlijk ook zonder controle een slechte kwaliteit kunnen leveren, dan was u ook niet tevreden geweest.
Het kan nog een lang topic worden......
Wat een enorm gedoe over twee dagen vertraging, dan moet je zo iets belangrijks maar eerder bestellen.
Schijnbaar denkt topicstarter dat het hele fotoboeken bedrijf alleen met haar haast en megakrappe planing te dealen heeft. En nu ook nog al je geld terugzien
Mijn belangrijke pakje kwam 4 dagen later uit Deutschland dan gedacht, maar netjes op tijd, immers ruim op tijd besteld.
Geen gestress, leverancier blij, ik bij.
Wat een enorm gedoe over twee dagen vertraging, dan moet je zo iets belangrijks maar eerder bestellen.
Schijnbaar denkt topicstarter dat het hele fotoboeken bedrijf alleen met haar haast en megakrappe planing te dealen heeft. En nu ook nog al je geld terugzien
Mijn belangrijke pakje kwam 4 dagen later uit Deutschland dan gedacht, maar netjes op tijd, immers ruim op tijd besteld.
Geen gestress, leverancier blij, ik bij.
Papegaaiduiker
en NeoDutchio
vinden dit leuk
-
Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Bedrijven worden aangestuurd door mensen en die kunnen eenmaal ziek worden of door planningswijzigingen. Wat BL2 al zegt, ruim vantevoren plannen (of een alternatief cadeau geven in de tussentijd) en iedereen is blij. Waarom zou de leverancier moeten afwijken in de planning om speciaal die ene order af te krijgen? Dan maar meer geld uitgeven voor een spoedje. Je kan niet verwachten dat je voor weinig geld hoge kwaliteitseisen kan stellen m.b.t. de levering.