Wij kopen autos.nl betalen niet

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Haagie070

Wij kopen autos.nl betalen niet

Ongelezen bericht door Haagie070 »

Op 20 december mijn auto verkocht aan wij kopen autos.nl 21 december is de auto ingeleverd en zou het geld dinsdag op mijn rekening staan. Dit is conform hun voorwaarden en wat ze vermelden op hun site hoe hun werken. Het is nu 27 december en nog niks binnen op de rekening. Hopen dat het er 30 december opstaat. Ik vind het belachelijk dat ze hun afspraken niet nakomen . Bovendien als je de klantenservice belt wordt je afgesnauwd en behandelen ze je als een zeur.

Gaat u uw auto verkopen denk heel goed na of dit de partij is om aan te verkopen

Methusalah

Re: Wij kopen autos.nl betalen niet

Ongelezen bericht door Methusalah »

Dinsdag? Dus Vrijdag ingeleverd, daarna kwam het weekend en vervolgens een normale dag en toen was het dinsdag gevolgd door kerst.

Ik zou iets meer geduld hebben voordat ik in de pen klom. Het is geen normale periode voor banken en het kan zijn dat ze geen over verminderde transacties hebben in deze periode.

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ik geloof niet dat ik het begrijp. Wijkopenautos.nl is toch een platform die auto kopers en verkopers met elkaar in contact brengt? De partij die daadwerkelijk de auto koopt, is toch een derde partij?

Thijs124

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Dit bedrijf zit erachter.

https://www.wijkopenautos.nl/contact/

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Thijs124 schreef:
28 dec 2024 16:18
Dit bedrijf zit erachter.

https://www.wijkopenautos.nl/contact/
Precies, dus doet TS zaken met een heel ander bedrijf dan wijkopenautos.nl. Maar is daar kennelijk niet van op de hoogte.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Er zijn pas 3 werkdagen verstreken tussen de 21ste en vandaag. Waarvan afgelopen dinsdag de banken maar tot 15:00 zaken verwerkt hebben. Het is dus heel goed mogelijk dat dinsdag de overboeking te laat klaargezet is. Er kan wel eens een werkdag verschil zitten in boekingsdata, dat wil zeggen dat het er maandag wel op zou moeten staan.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Speedy123 schreef:
28 dec 2024 16:24
Precies, dus doet TS zaken met een heel ander bedrijf dan wijkopenautos.nl. Maar is daar kennelijk niet van op de hoogte.
Iets verder zoeken: Auto1 is een platform voor gebruikte auto's, met beursnotering in Frankfurt en de site 'wijkopenautos' is een dochterbedrijf voor de Nederlandse markt.
https://www.auto1-group.com/nl/company/

Thijs124

Ik zou zo graag willen weten of de auto inmiddels betaald is. Net als de cv van daadkracht zal dit wel voor altijd in de vuurwerk nevelen van 2024 gehuld blijven.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Is vuurwerk niet in het nieuwe jaar, dus de vuurwerk nevelen van 2025?

Thijs124

Er is nu al bijna 24 uur per dag vuurwerk nadat België en Duitsland leeggekocht zijn.

Plaats reactie