Bearlock
Bearlock
Na aanschaf van een camper , er een beveiliggings systeem van Bearlock in laten bouwen door een gecertificeerde dealer van Bearlock, na twee maanden bleek er iets mis te zijn, nu blijkt dat Bearlock zijn systeem verkoopt aan de dealer en deze moet dan de 10 jaars garantie nakomen,op de site van Bearlock staat dat ze 10 jaar garantie geven maar komen dit niet na en dit klopt dus niet.een dure les en een waarschuwing voor iedereen en ja ik kan mijn gelijk halen via de rechter maar deze kosten zijn vele malen hoger.
Re: Bearlock
Dure les inderdaad, maar heeft u al het juridisch loket geraadpleegd?
-
juliomariner
Niks vreemds aan. U hebt niks te maken met de fabrikant. De verkoper (de gecertificeerde dealer) moet de garantie nakomen.
Als deze zegt dat dit anders is en hij geen garantie hoeft te verlenen dan klopt dat gewoon niet. Iets dat al na 2 maanden defect is moet onder garantie gerepareerd of vervangen worden.
Als deze zegt dat dit anders is en hij geen garantie hoeft te verlenen dan klopt dat gewoon niet. Iets dat al na 2 maanden defect is moet onder garantie gerepareerd of vervangen worden.
wikop
vindt dit leuk
-
NeoDutchio
Gaat het om de wettelijke garantie of de fabrieksgarantie?
Als u het systeem 2 maanden geleden bij de dealer van Bearlock besteld hebt, dan moet u daar zijn voor de wettelijke garantie.
Als u het systeem 2 maanden geleden bij de dealer van Bearlock besteld hebt, dan moet u daar zijn voor de wettelijke garantie.
wikop
vindt dit leuk
Ja contact gehad en die zegt geen garantie zelf betalen.
Wat is er dan kapot? Heb het systeem al jaren en is foolproof zou ik zeggen.
-
J. Deltoer
Maar iedereen weigert en wijst naar elkaar. Misschien toch maar het advies van Dagkoers opvolgen.
dat klopt alleen moet je dan wel naar de rechter
-
witte angora
morgen zal ik eens naar het juridisch loket gaan en kijken wat mijn rechten zijn.
-
juliomariner
Uw rechten zijn simpel. U hebt recht op een deugdelijk product.
-
Arizonakid
Maar wat is er precies kapot? Die bearlocks zijn behoorlijk stevig en foolproof?
Er mist een onderdeel achter de versnellingspook