post.nl
Re: post.nl
Dank je wel,ik blijf me toch schamen over die kwetsende opmerkingJ. Deltoer schreef: ↑30 jul 2026 09:09Dit is heel netjes van u. Mijn complimenten, zien we zelden hier. Ik heb mijn eigen bericht gemeld en de moderatie verzocht het te verwijderen.
-
J. Deltoer
Wat Moneyman zegt: iedereen heeft wel eens een mindere dag.wikop schreef: ↑30 jul 2026 10:17Dank je wel,ik blijf me toch schamen over die kwetsende opmerkingJ. Deltoer schreef: ↑30 jul 2026 09:09Dit is heel netjes van u. Mijn complimenten, zien we zelden hier. Ik heb mijn eigen bericht gemeld en de moderatie verzocht het te verwijderen.
Ik krijg van Radar een bericht dat mijn melding om mijn eigen bericht te verwijderen is gesloten. Mijn melding wordt dus niet gehonoreerd
wikop
vindt dit leuk
Ah,ik heb ook gevraagd om de mijne te verwijderen,heb nog geen bericht gehad
Dit is mij overkomen met een condoleancekaart die ik verzond de dag na overlijden.Sira schreef: ↑28 jul 2026 20:36Het zijn niet alleen de pakketjes.
Ik heb op zaterdag 13-06-2026 een verjaardagskaart in enveloppe verstuurd, die had op 18/06 bij de jarige binnen moeten komen. Het is inmiddels 28/07 en de kaart is nog steeds niet bezorgd.
Klacht indienen is onmogelijk, want je kunt geen klacht indienen over verstuurde post, maar uitsluitend over niet-ontvangen post via Daan. Dat is ook niet te doen, want Daan is de grootste sukkel die bestaat, want die snapt echt helemaal niets.
Werd 3 weken na de crematie bezorgd.
Daan: daar begin ik niet meer aan
wikop
vindt dit leuk
Triest hoeveel macht ze hebben
Ik vind het een waardeloos bedrijf. De pakjes gooien ze over de schutting en er staat bezorgd. Het belande achter een opslag box en dagen later vond ik het. Ik had al een afspraak met de verzender. Deze zou het onder zoeken en de PTT benaderen. Dit is niet de eerste keer. Vaak verkeerd bezorgd of bij de buren afgegeven en moet ik uitzoeken welke.
-
ulrich.boche
Prima idee, maar je moet rekening houden met de mogelijkheid, dat je tracker ook voorgoed verdwijnt.peter17111962 schreef: ↑28 jul 2026 21:00Maak een pakketje met daarin een GPS tracker en laat een goede kennis of familie lid dat naar U opsturen,
dan kunt U live volgen waar dat blijft.
En ik zit weer te wachten,zou er zaterdag zijn
Zal de verzender leuk vinden,die heeft me al een pakket een keer terug betaald
Zal de verzender leuk vinden,die heeft me al een pakket een keer terug betaald
Er is op 19-7 een brievenbuspakje naar mij gestuurd en nu op 3-8 ook nog steeds niet ontvangenSira schreef: ↑28 jul 2026 20:36Het zijn niet alleen de pakketjes.
Ik heb op zaterdag 13-06-2026 een verjaardagskaart in enveloppe verstuurd, die had op 18/06 bij de jarige binnen moeten komen. Het is inmiddels 28/07 en de kaart is nog steeds niet bezorgd.
Klacht indienen is onmogelijk, want je kunt geen klacht indienen over verstuurde post, maar uitsluitend over niet-ontvangen post via Daan. Dat is ook niet te doen, want Daan is de grootste sukkel die bestaat, want die snapt echt helemaal niets.
En ik kreeg vanmorgen om 08.45 al een pakket bezorgd met een bestelling die ik gister begin van de avond gedaan heb. Geen peil op te trekken qua snelheid.
Bij ons is post.nl echt de enige die dit soort stunten uithaalt,de rest bezorgd netjes
Oftewel, het ligt niet aan PostNL maar de bezorger of misschien wel het gebrek aan bezorgers in de regio.
wikop
vindt dit leuk
Het pakje is er,lag vanavond in de pakketbox bij mij thuis ,net op de camera gekeken,het was rond 20 uur,ik vermoed dat deze problemen ontstaan doordat ze overal de mensen zijn aan het overplaatsen,want het zijn er in een keer landelijk zoveel,kijk maar eens op de klachtensite
Natuurlijk is de afzender verantwoordelijk. Voor de chaos bij PosNL moet je niet bij PostNL zijn.
Je zal maar afzender zijn en je handel verdwijnt in het niets. Spullen weg, geld weg, en dan soms ook nog een slechte beoordeling. Volgens PostNL is het netjes bezorgd en Daan weet niet waar je het over hebt.
Ik ben wat ouder en ik weet hoe het vroeger ging. De PTT was één van de meest betrouwbare bedrijven en de postbodes waren trots hun werk. Je kreeg bovendien een goed salaris en pensioen. Tegenwoordig is zo'n job niet veel beter dan pizza's bezorgen en je kan zo weer op straat staan. Maar dat is ok zolang de aandeelhouders maar incasseren.
Je zal maar afzender zijn en je handel verdwijnt in het niets. Spullen weg, geld weg, en dan soms ook nog een slechte beoordeling. Volgens PostNL is het netjes bezorgd en Daan weet niet waar je het over hebt.
Ik ben wat ouder en ik weet hoe het vroeger ging. De PTT was één van de meest betrouwbare bedrijven en de postbodes waren trots hun werk. Je kreeg bovendien een goed salaris en pensioen. Tegenwoordig is zo'n job niet veel beter dan pizza's bezorgen en je kan zo weer op straat staan. Maar dat is ok zolang de aandeelhouders maar incasseren.
wikop
vindt dit leuk