Citroën (app)

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Timbra

Citroën (app)

Ongelezen bericht door Timbra »

Ik heb een hele fijne nieuwe Citroën ë-C3 arcross gekocht. Erg blij mee. Minder blij ben ik over de APP van Citroën. Doet niet wat hij zou moeten doen en nu werkt deze helemaal niet meer (technische fout). In de reclame wordt beloofd dat je de airco /verwarming van een afstand kan aanzetten en er zelfs portieren kan ont/vergrendelen. In de praktijd dus niet. Ik heb de plusversie en dat zou toch moeten. De ene keer als je er dieper induikt lees je dat C3 is uitgezonderd, maar in de reclame is dat niet duidelijk. Een trekhaak monteren. Vergeet het maar voorlopig. Niet te leveren. Wie heeft nog meer last van deze app.... Probeer eens ergens een klacht in te dienen bij Citroën. Lukt je niet.

Speedy123

Re: Citroën (app)

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Uw mixed drie zaken door elkaar heen.

1) U krijgt de Citroën app niet werkend.

Dat kan allerlei oorzaken hebben. Het beste kunt u naar de verkoper rijden en daar assistentie vragen.

2) Een trekhaak niet leverbaar?

Het kan altijd zo zijn dat Citroën hem niet (tijdelijk) kan leveren maar als ik even Google zie ik heel veel partijen die een trekhaak voor de Citroën C3 aanbieden. Wellicht is een van die partijen wel een optie?

3) Het lukt u niet om een klacht in te dienen?

De verkoper is de plek waar u een klacht in zou kunnen dienen. Met die partij heeft u immers een overeenkomst gesloten. U zou gewoon langs kunnen gaan om daar ter plekke een klacht in te dienen.

Timbra

Ongelezen bericht door Timbra »

Speedy123 schreef:
14 aug 2025 12:55
Uw mixed drie zaken door elkaar heen.

1) U krijgt de Citroën app niet werkend.

Dat kan allerlei oorzaken hebben. Het beste kunt u naar de verkoper rijden en daar assistentie vragen.
Antw: In de garage hebben ze hetzelfde probleem. soms werkt hij, maar meestal niet. Ik kan hier een heel verhaal over neerzetten,,, Men geeft aan dat men er mee bezig is maar dat horen ze al maanden (vanaf Dec 2024).

2) Een trekhaak niet leverbaar?

Het kan altijd zo zijn dat Citroën hem niet (tijdelijk) kan leveren maar als ik even Google zie ik heel veel partijen die een trekhaak voor de Citroën C3 aanbieden. Wellicht is een van die partijen wel een optie?
Antw: trekhaak is nergens leverbaar. Alhoewel, de trekhaak is er bij citroen maar de elektrische kabel is niet leverbaar... Ik zou verwachten dat als je met een nieuw model komt dit soort wezenlijke toevoegingen ook direct leverbaar zouden zijn. Zag laatst een nieuwe Frontera met een trekhaak...

De verkoper is de plek waar u een klacht in zou kunnen dienen. Met die partij heeft u immers een overeenkomst gesloten. U zou gewoon langs kunnen gaan om daar ter plekke een klacht in te dienen.
Antw: Je zou verwachten dat je online ergens je klacht zou kunnen deponeren. Je kunt een contactformulier invullen maar dan hoor je niets meer.... Ik heb geen klacht over de citroen maar over de app en die wordt niet geleverd door de dealer. Wel worden er online allerlei zaken rooskleurig voorgesteld (connect services zoals Connect one en Remote control). Echter die werken ook niet...

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Timbra schreef:
14 aug 2025 16:33
Speedy123 schreef:
14 aug 2025 12:55

Antw: Je zou verwachten dat je online ergens je klacht zou kunnen deponeren. Je kunt een contactformulier invullen maar dan hoor je niets meer.... Ik heb geen klacht over de citroen maar over de app en die wordt niet geleverd door de dealer. Wel worden er online allerlei zaken rooskleurig voorgesteld (connect services zoals Connect one en Remote control). Echter die werken ook niet...
Uw klachten gaan over de auto verkoper, met die partij heeft u een koopovereenkomst gesloten. Of die een online website heeft waar u digitaal een klacht kan indien, dat weet ik niet. Ik weet niet bij welk autobedrijf u uw auto gekocht heeft. Maar even langsrijden is vaak een stuk makkelijker.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Ga gewoon naar de verkoper terug die je de auto geleverd heeft.
Heel veel klanten hebben problemen met de functies van moderne auto's en tijdens de aflevering word je overspoeld met informatie.
Het is helemaal niet erg om na een paar weken nog even terug te gaan om aanvullende uitleg of bepaalde instellingen nog eens door te nemen.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Heeft u wel een Citroën Connect Plus abonnement? Zonder dat abonnement kan uw auto niet online. Als uw telefoon de app ondersteunt en u heeft dat abonnement, dan zou alles gewoon moeten werken. Een buurman van me heeft het ook en daar werkt het gewoon.

Voor wat betreft de trekhaak, ik zou gewoon aangeven dat ze het dan maar door een ander bedrijf moeten laten doen.

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

Aanvullend op wat Nijogeth schrijft: hoe oud is de auto? Op de Citroen site zie ik dat Connect-ONE 12 maanden kosteloos is. Daarna wordt het een betaalde service (en nee beste stamgasten, begin alsjeblieft geen discussie of dat redelijk is of niet, anders zijn we weer honderd pagina's verder en wordt de vraag van TS niet beantwoord).

Vraag voor TS: kan je wel inloggen op je Citroen account via hun website?

Plaats reactie