Firma OralB lijkt onbereikbaar

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
alexjeg

Firma OralB lijkt onbereikbaar

Ongelezen bericht door alexjeg »

Ik heb een probleem met OralB tandenborstel en zoek contact om de tandenborstel retour te sturen en mijn geld terug te krijgen. OralB lijkt onbereikbaar. Er is een webformulier waarbij bij een probleem met een product, je de barcode en de productiecode moet invoeren en zelfs als je die na heel lang zoeken hebt gevonden, werkt het webformulier alsnog niet.
Dan maar mails gestuurd naar [email protected] en [email protected]. Ook die mails komen niet aan.
Ik zoek dus naar manier om in contact te komen met OralB. Wie kan daarbij helpen?

Speedy123

Re: Firma OralB lijkt onbereikbaar

Ongelezen bericht door Speedy123 »

Ik zie dat ze wat problemen hebben met de email:
Op dit moment ontvangen wij een groot aantal e-mails, hierdoor kunnen er vertragingen ontstaan bij het beantwoorden van uw bericht. Wij hebben wel andere adviseurs bij de consumentendienst die u graag in het Engels beantwoorden. Als dit mogelijk is, laat ons dit dan weten door te mailen en uw bericht in het Engels te schrijven.
Wat dacht u van morgenochtend even bellen op nummer 0800-4455388? Ze zijn open vanaf 9.00 in de ochtend tot 5 uur in de middag.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Voor de zekerheid: had je die tandenborstel ook daadwerkelijk bij OralB gekocht?

Roze Angora

Ongelezen bericht door Roze Angora »

Is de tandenborstel defect of bevalt hij gewoon niet? Bij dat laatste is retourneren niet toegestaan als hij gebruikt is.

Ons retourbeleid is eenvoudig en gratis! Je hebt 14 dagen vanaf de datum waarop je het artikel hebt ontvangen om een retourzending te starten. We accepteren retourzendingen voor alle bestellingen, op voorwaarde dat ze in perfecte staat verkeren. Dit betekent dat ze ongeopend en ongebruikt zijn en dat eventuele verzegelingen intact zijn.

Morgan le Fay

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Is de borstel bij OralB gekocht. Anders contact opnemen met de verkoper wat de mogelijkheden zijn.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Calvin_J schreef:
07 jan 2026 08:42
Over het algemeen is het een goede website, ik hoop dat iemand hem leuk vindt.
Verrek, een ouwerwetse linkspammer. :shock:

Plaats reactie