LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radeloos..... ik heb telfort help!!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
denemarken

Radeloos..... ik heb telfort help!!!!!!

Ongelezen bericht door denemarken »

Wie heeft er een tip voor mij. Ik ben echt radeloos. Ik heb al sinds zeer lange tijd een telfort abonnement en altijd zonder problemen. Soms las ik dat er veel mis was met telfort maar had dit nooit in levende live ondervonden. Totdat ik vorig jaar mijn abonnement weer moest/kon verlengen. Ik heb nl 2 abonnementen bij telfort waardoor ik nog wat korting kon versieren en een nieuwe telefoon. Ik dacht de koop van mijn leven gesloten te hebben maar niets is minder waar. Mijn nieuwe telefoon die ik inmiddels had binnen gekregen op mijn inmiddels verhuisde adres deed het niet grrrrr. Naar een telfort winkel want immers telfort is telfort. Nou nee dus. Ik had online een abonnement genomen dus moest dit ook online regelen. Maar ja wat nu. Mijn telefoon doet het niet en als je online je klacht indient krijg je een code die naar je mobiel word gestuurd. Dat was dus geen mogelijkheid. Ik dacht dan bel ik ... Ook fout telfort gaf storing aan en ik moest dit via de computer regelen??? Ik pruttelde nog wat tegen maar de telefoniste gaf aan niets te kunnen doen. Het enige wat ik kon doen was wachten tot de storing over was. Wat fronsend deed ik wat me gezegd werd en belde tussentijds nog een aantal keer maar de storing duurde langer dan ze verwachte. Toen ik vroeg dat ik me scheel betaalde aan het bellen naar telfort maar geen antwoorden kreeg stelde ze voor zelf te bellen naar mij als de storing voorbij was. Ik blij eindelijk een beetje begrip voor mijn situatie.... Totdat er naar een maand nog niet was gebeld, intussen was het januari. Ik had nog iets gevonden dat ik kon mailen mischien werd mijn probleem dan behandeld? Ondertussen kreeg ik geld terug gestort van telfort, ik dacht nou dat is dan teminste iets ..... (dat ik niet hoefde te betalen voor een product dat ik niet ontving) Argwaanend dat ik inmiddels was geworden belde toch maar weer eens met de klantendienst die zei ja maar natuurlijk..... u bent afgesloten .... ehm zei ik afgesloten ....ik vertelde nogmaals maar mijn verhaal. De telefoniste zei ohhh alles is al naar de deurwaarde want u heeft nooit gereageerd op onze post. Waarop ik antwoorde ik heb nooit post van u ontvangen echt niet maar daar stopte het niet want zij zei dat is wat hier staat en daar zal u het mee moeten doen.... de openstaande rekening is 1024,73. Verdoofd zei ik oke dan ga ik maar eens bellen met de deurwaarde want ook daar heb ik nooit post van ontvangen..... Nadat ik gebeld had met de deurwaarde werd mij duidelijk dat alle post naar het verkeerde adres waren gestuurd. Ik belde naar telfort op om te vragen naar welk adres zij de post hadden gestuurd waarop ik het andwoord kreeg dat ze alles naar het oude adres had verzonden en of ik wel een verhuiskaartje had gestuurd???? Ja zei ik omdat ik dit had gedaan via de computer en had dus alles zwart op wit... toen schoot mij te binnen dat ik de nieuwe telefoon wel op het juiste adres had gekregen dat was ook een bewijs dat het duidelijk was doorgegeven. Alles was nu duidelijk en werd zo spoedig mogelijk geregeld eindelijk ..... pffftt. Na heel veel mail en heel veel telefoon... als ik bel zeggen de telefonistes maar we zouden toch andwoorden per mail.... oke dan wacht ik nog af en als ik mailde werd er gezegd u heeft pas toch nog gebeld.... enz enz.... Het is inmiddels 1 mei en ik heb nog steeds geen nieuwe telfoon en nog steeds niet aangesloten???? Wel betaal ik de maandelijkse kosten die worden niet meer automatisch afgeschreven maar moet ik handmatig overmaken dit is mij geadviseerd. Wie heeft wijze raad ???? HELP

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Radeloos..... ik heb telfort help!!!!!!

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@denemarken

Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens en 06-nummer van Telfort aan ons kenbaar maken.

Wouter

r_great

Ongelezen bericht door r_great »

Ook ik heb een telfort abb afgesloten en zit nu al 4 dagen zonder tel .
inmiddels al voor 30 euro verbeld maar zonder resultaat
Leuk na afloop komt de vraag of ze je goed hebben geholpen?
"pardon ik heb nog steeds geen tel." krijg je als antwoord dat ze dat heel erg vinden voor me en dat ze er spoed achter zetten Spoed ik zit al 4 dagen zonder tel.
Ik kan me dus aansluiten bij Radeloos..... ik heb telfort help!!!!!!
mvg
Richard de Groot

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@r_great,

Gegevens reeds ontvangen en acties uitgezet, morgen bericht ik u opnieuw.

Hugo

Gesloten