LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Monique88
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2010 13:42

Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!

Ongelezen bericht door Monique88 »

Hoi..
Ik heb de laatste 2 maanden een hoge telefoon rekening! Deze maand heb ik 2523 smjes verstuurd.Maar ik heb ook een sms bundel van 1000smsjes voor 9.95euro. Dus in totaal heb ik 1523 smsjes verstuurd over die bundel. Nu moet ik 333euro ervoor betalen. :shock:
Dit klopt echt niet. Dus ik heb de klanten service gebeld. Zegt die meneer van ja je bent over je smsbundel en mensen die over hun smsbundel gaan betalen 35cent per sms! Zegt hij van: ja je betaald voor 1 minuut bellen(kost 21cent) en dan de kosten van je smsje erbij(9cent). Dit is gewoon belachelijk. Klopt echt niks van. dus ik verstuur nu een smsje voor 21cent! Dus die verhaal van die vent klopt al niet!
Wat moet ik nu doen? Wie kan me helpen?

Groetjes Monique

Exilebear
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mei 2010 18:08

Re: Hi - Sms verdubbelaar en hoge rekeningen!

Ongelezen bericht door Exilebear »

Monique88 schreef:Hoi..
Ik heb de laatste 2 maanden een hoge telefoon rekening! Deze maand heb ik 2523 smjes verstuurd.Maar ik heb ook een sms bundel van 1000smsjes voor 9.95euro. Dus in totaal heb ik 1523 smsjes verstuurd over die bundel. Nu moet ik 333euro ervoor betalen. :shock:
Dit klopt echt niet. Dus ik heb de klanten service gebeld. Zegt die meneer van ja je bent over je smsbundel en mensen die over hun smsbundel gaan betalen 35cent per sms! Zegt hij van: ja je betaald voor 1 minuut bellen(kost 21cent) en dan de kosten van je smsje erbij(9cent). Dit is gewoon belachelijk. Klopt echt niks van. dus ik verstuur nu een smsje voor 21cent! Dus die verhaal van die vent klopt al niet!
Wat moet ik nu doen? Wie kan me helpen?

Groetjes Monique
Moet je 333 euro betalen voor 1523 sms berichten? Want dat zou betekenen dat je 0,21 cent betaald voor een bericht.
En dat klopt ook inderdaad. Alleen dat er nog een extra van 0,09 cent per bericht er bovenop komt is onzin. Je betaald gewoon je buiten bundel tarief hiervoor. Heb je je sms verdubbelaar wel aan staan vraag ik mij af?

Gesloten