| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zijn er nog meer Westlanders de klos?
-
Westlander
Zijn er nog meer Westlanders de klos?
Goede avond , ik kom uit Monster , ben een aardige gozer maar heb geen verstand van beleggen. Ik ben 2 weken geleden gaan praten met de Rabobank in Monster voor een lening om mijn restschuld af te lossen.
Deze lening kreeg ik uiteindelijk niet daar in de B.K.R. een te groot bedrag vermeldt stond en de Rabo dus het niet aan durfde een lening aan mij te verstrekken.
Echter wat schets mij verbazing als de Rabodame ,die mij helpt, vertelt dat ik die week ik al de vijfde persoon ben die ivm restschuld Dexia om een lening komt vragen.
Dus mensen uit het westland verenig U en misschien kunnen we wel samen een rechtzaak beginnen.
Ik heb trouwens een Spaarlease en een Wistverdriedubbelaar contract.
En het mooie is nog dat ik met mijn stomme kop beide contracten in het begin gelijk afgelost heb.
Deze lening kreeg ik uiteindelijk niet daar in de B.K.R. een te groot bedrag vermeldt stond en de Rabo dus het niet aan durfde een lening aan mij te verstrekken.
Echter wat schets mij verbazing als de Rabodame ,die mij helpt, vertelt dat ik die week ik al de vijfde persoon ben die ivm restschuld Dexia om een lening komt vragen.
Dus mensen uit het westland verenig U en misschien kunnen we wel samen een rechtzaak beginnen.
Ik heb trouwens een Spaarlease en een Wistverdriedubbelaar contract.
En het mooie is nog dat ik met mijn stomme kop beide contracten in het begin gelijk afgelost heb.
Re: Zijn er nog meer Westlanders de klos?
Je schrijft dat je een restschuld hebt.
Je schrijft ookivm restschuld
?????????????????in het begin gelijk afgelost heb.
-
Westlander
Ik heb al de maandtermijnen dus aan het begin van het contract in 1 keer betaald .
Dus voor de Winstverdriedubbelaar heb ik het totaal te betalen rentebedrag( tijdens de looptijd van de lease overeenkomst )in 1 keer betaald.
Dus voor de Winstverdriedubbelaar heb ik het totaal te betalen rentebedrag( tijdens de looptijd van de lease overeenkomst )in 1 keer betaald.
Tja, westlanders moeten zich ook bij tomaten en paprika's houden ...
-
Westlander
Heb gezien dat er al 57 mensen mijn berichtje gelezen heb.
Daar moeten er zeker enkele Westlanders tussen zitten.
Schroom je niet en type je emoties weg.
Ik ben geregeld een passieve bezoeker geweest op dit forum.
Maar heden de stoute schoenen aan getrokken en actief deelgenomen aan dit forum.
Ik moet zeggen dat het wel gedeeltelijk oplucht.
Zoals zo veeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeeeee dub ik al weken zoniet maanden wat nu de juiste beslissing is.
Veel forumschrijvers zeggen: niet betalen, maar ik weet zeker dat nog meer niet forumschrijvers de gang naar de rechtbank en het incasso gebeuren beangstigen.
Ook het feit dat na de uitspraak van de rechtbank jouw zaak definitief gesloten is en dus geen beroep meer gedaan kan worden op de eventuele positieve uitslag van de rechtzaak welke Leaseverlies voert met Dexia duwt mij steeds meer de richting op tot het betalen van de restschuld (onder protest, en voorbehoud van alle rechten)
Daar moeten er zeker enkele Westlanders tussen zitten.
Schroom je niet en type je emoties weg.
Ik ben geregeld een passieve bezoeker geweest op dit forum.
Maar heden de stoute schoenen aan getrokken en actief deelgenomen aan dit forum.
Ik moet zeggen dat het wel gedeeltelijk oplucht.
Zoals zo veeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllleeeeeeeeeee dub ik al weken zoniet maanden wat nu de juiste beslissing is.
Veel forumschrijvers zeggen: niet betalen, maar ik weet zeker dat nog meer niet forumschrijvers de gang naar de rechtbank en het incasso gebeuren beangstigen.
Ook het feit dat na de uitspraak van de rechtbank jouw zaak definitief gesloten is en dus geen beroep meer gedaan kan worden op de eventuele positieve uitslag van de rechtzaak welke Leaseverlies voert met Dexia duwt mij steeds meer de richting op tot het betalen van de restschuld (onder protest, en voorbehoud van alle rechten)
-
Westlander
Opruier, .................. klinkt Haags.
-
Loes Brouwer
balen
Laatst gewijzigd door Loes Brouwer op 29 nov 2003 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ron uit Den Haag
Hallo westlander,
Je bent zoals je zelf zegt een passieve bezoeker op dit forum.
Dan moet je ongetwijfeld mijn laatste topic van een week of twee terug opgevallen zijn
Jammer dat je daar niet op gereageerd hebt want we hebben een mooie groep van 15 personen die allemaal gedupeerd zijn door die boevenbende.
De eerste meeting hebben we achter de rug en we gaan alle mogelijkheden na, ook wat (eventueel gezamelijke) advocaten betreft.
Dus ik hoop dat je dat ook voor elkaar krijgt, en als ik Westlanders een beetje ken, dan gaat dat jou ook lukken.
Succes en groet,
Ron uit Den Haag.
Je bent zoals je zelf zegt een passieve bezoeker op dit forum.
Dan moet je ongetwijfeld mijn laatste topic van een week of twee terug opgevallen zijn
Jammer dat je daar niet op gereageerd hebt want we hebben een mooie groep van 15 personen die allemaal gedupeerd zijn door die boevenbende.
De eerste meeting hebben we achter de rug en we gaan alle mogelijkheden na, ook wat (eventueel gezamelijke) advocaten betreft.
Dus ik hoop dat je dat ook voor elkaar krijgt, en als ik Westlanders een beetje ken, dan gaat dat jou ook lukken.
Succes en groet,
Ron uit Den Haag.
Hoi Westlander,
OK, nu begrijp ik wat je bedoelt: je hebt de RENTE vooruitbetaald. Maar je hebt dus niks afgelost.
Een beetje westlander weet toch wel het verschil tussen rente en aflossing???
OK, nu begrijp ik wat je bedoelt: je hebt de RENTE vooruitbetaald. Maar je hebt dus niks afgelost.
Een beetje westlander weet toch wel het verschil tussen rente en aflossing???
-
Westlander
Beste Ron, ik ben inderdaad wel eens wat tegen gekomen , maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik de afgelopen tijd bewust niet teveel met Dexia heb bezig gehouden, want anders zou (volgens mij) dat nare Dexia-gevoel je elk uur van de dag bezig houden
Echter ik ben er nu vanzelf ingerold en hoop met behulp van iedereen in het forum de juiste beslissing te nemen.
En het door het schrijven in dit forum wordt er bij mij langzaam een beslissing gevormd
Groetjes
Echter ik ben er nu vanzelf ingerold en hoop met behulp van iedereen in het forum de juiste beslissing te nemen.
En het door het schrijven in dit forum wordt er bij mij langzaam een beslissing gevormd
Groetjes