LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bulthaup
Bulthaup
beste mensen,
ga binnenkort mn nieuwbouwhuis betrekken en ben op zoek naar een leuke /betaalbare keuken.
De keukens van bulthaup vind ik super mooi!
Enig idee voor hoeveel ik zo'n keuken kan krijgen? (met apparatuur, maar zonder koel/vriescombi)
Budget is ongeveer 10.000 euro incl montage. Is dat mogelijk?
MvG
ga binnenkort mn nieuwbouwhuis betrekken en ben op zoek naar een leuke /betaalbare keuken.
Enig idee voor hoeveel ik zo'n keuken kan krijgen? (met apparatuur, maar zonder koel/vriescombi)
MvG
Re: Bulthaup
Kort antwoord: Neen .Budget is ongeveer 10.000 euro incl montage. Is dat mogelijk?
Of het moet wel een hele simpele opstelling worden, met goedkope apparatuur van bv Zanussi, Etna, of Ariston.
De keukens van Bulthaup zijn zeker mooi maar, met alle respect, ik ben bang dat het niet in je begroting past. Dus dat betaalbare...rijnmond schreef:beste mensen,
Er zijn genoeg goede, leuke en betaalbare keukens in je begroting. Ik kan je wel een paar namen noemen maar ik ben niet onpartijdig. Kijk eens op het forum bij 'ranking the kitchens', staan goede en betrouwbare tips bij.
Vragen staat altijd vrij overigens!
Succes
Even een belletje naar een Bulthaup vestiging had je al geleerd dat je al gauw aan 25.000 euro of meer moet denken.
Nou, voor 25.000 kun je al wel een behoorlijk grote Bulthaup keuken met een flinke portie dure merkapparatuur krijgen. Maar 10.0000 is wel wat te weinig; aan kasten en werkblad etc. zul je ook bij een kleine keuken al snel op dat bedrag zitten, en dan moet er ook nog apparatuur bij.
bedankt voor de reactie's tot nu toe.
op marktplaats vond ik 2 interessante aanbiedingen van bulthaup-dealers (incl apparatuur)
http://link.marktplaats.nl/330816597
http://link.marktplaats.nl/312064762
is dit wat volgens de experts onder ons?
op marktplaats vond ik 2 interessante aanbiedingen van bulthaup-dealers (incl apparatuur)
http://link.marktplaats.nl/330816597
http://link.marktplaats.nl/312064762
is dit wat volgens de experts onder ons?
De B1 is wel een ander soort keuken dan de veel duurdere B3, dus je moet er wel van houden. Want de meeste mensen die op Bulthaup vallen, vallen op de B3. Maar het is zeker een prima keuken. En de B1 is een stuk betaalbaarder. (Volgens mij heeft de B1 trouwens sowieso een redelijk 'eerlijke' prijsstelling, dus ik denk dat aanpassing van de opstellingen je geen vermogen gaat kosten.)
De aanbiedingen zijn verlopen maar wel scherp. Ik kan uit de tekst niet opmaken over het een nieuwe keuken betreft en nieuwe inbouwapparaten.
Sorry dat ik mij wat 'vergiste' in de prijs. Bij Bulthaup loop je vaak snel in de kosten als je een niet standaard keuken wil en wat maatwerk nodig hebt. Een massief zijpaneel is bijvoorbeeld behoorlijk prijzig. Wij hadden een los keukenblok/bar en dat werd prijzig door de afwerkingspanelen.
Sorry dat ik mij wat 'vergiste' in de prijs. Bij Bulthaup loop je vaak snel in de kosten als je een niet standaard keuken wil en wat maatwerk nodig hebt. Een massief zijpaneel is bijvoorbeeld behoorlijk prijzig. Wij hadden een los keukenblok/bar en dat werd prijzig door de afwerkingspanelen.
Je hebt gelijk dat, als je niet uitkijkt, het bij Bulthaup flink in de papieren kan lopen. Dat heeft er wellicht mee te maken dat zijpanelen etc. in de zelfde kwaliteit worden geleverd als de fronten. Ook kun je bij een keuze voor andere materialen of een andere prijsgroep heel wat duurder uitzijn. Aan de andere kant ben je met Bulthaup ook in de goedkoopste prijsgroep vele malen mooier en beter uit dan menig ander merk in een dure prijsgroep.
is het mogelijk dat als ik bij meerdere bulthaup-dealers langs ga en zeg wat mijn budget is en wat ik wil, dat een van hen met me in zee gaat? neem aan dat ze met elkaar concurreren. vooral in deze tijden zijn alle euro's welkom denk ik.
is dit een idee?
is dit een idee?
Volgens mij zit er in de prijzen van de B1, het 'instapmodel', niet heel veel ruimte. Maar in de prijzen voor apparatuur en wellicht ook voor de installatie zal wel wat speelruimte zitten.
Zet iin elk geval je wensen voor wat betreft apparatuur ook even op een rijtje, en kijk wat daarvoor een redelijke prijs is. Als je bv. een vijfpits inductiekookplaat of een stoomoven wilt, dan zul je aan die 10.000 niet genoeg hebben.
Zet iin elk geval je wensen voor wat betreft apparatuur ook even op een rijtje, en kijk wat daarvoor een redelijke prijs is. Als je bv. een vijfpits inductiekookplaat of een stoomoven wilt, dan zul je aan die 10.000 niet genoeg hebben.
Tuurlijk, nooit op 1 paard wedden. Dealernetwerk is vrij beperkt, dat dan weer wel.s het mogelijk dat als ik bij meerdere bulthaup-dealers langs ga
hallo rijnmond,
ga naar een dealer in je buurt en leg het eerlijk voor.
de B1 is al scherp, maar in de apparatuur is ook nog speelruimte.
succes
ga naar een dealer in je buurt en leg het eerlijk voor.
de B1 is al scherp, maar in de apparatuur is ook nog speelruimte.
succes
Of ga naar een dealer uit je buurt en leg het eerlijk voorga naar een dealer in je buurt en leg het eerlijk voor.
-
Onlangs heb ik een b1 gekocht in Roermond voor € 12.500,- incl. Siemens apparatuur en dan heb ik best een behoorlijke keuken, dus naar mijn idee is het best mogelijk.
Zij hadden momenteel een actie georganiseerd en vlgs mij duurde die nog het hele voorjaar. Wellicht is dat interessant voor je.
Succes ermee!
Zij hadden momenteel een actie georganiseerd en vlgs mij duurde die nog het hele voorjaar. Wellicht is dat interessant voor je.
Succes ermee!