LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2...

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
otda2002

Tele2...

Ongelezen bericht door otda2002 »

Hallo, Ik heb tele2 compleet, tv, internet en telefoon. Ik heb regelmatig tele2 klantenservice gebeld voor problemen met internetverbinding, televisie die geen beeld heeft, telefoonruis en zo nog meer. Na vele keren gebeld te hebben met de klantenservice zijn mijn problemen nog steeds niet opgelost. Elke keer als ik bel dan maakt tele2 afspaken om iets op te lossen, maar vervolgens gebeurt er niks meer met mijn probleem. De laatse afspraak is dat er meerdere bedragen gecrediteerd zou worden met de eerstvolgende factuur, hier heb ik een bevestigingsmail van gehad, nadat ik er om gevraagd heb. Dit is niet gebeurd, nu kan ik weer gaan bellen met de klantenservice, maar ik weet vooraf al dat dit toch op niks uitdraait...Ik wil van tele2 af! Maar als ik nu mijn contract beeindig, moet ik nog een jaar lang doorbetalen.

Belin

Re: Tele2...

Ongelezen bericht door Belin »

Als de dienst niet naar behoren werkt en zij hun afspraken niet nakomen,kan je kosteloos ontbinden,heb ik zelf net met hdtv gedaan.

ruudflohil

Ongelezen bericht door ruudflohil »

Hoi otda2002
Volgens mij woon je op een verkeerde plek. Kan dat het netwerk van kabels niet zo goed meer is bij jou in de buurt.
Ik heb ook alle diensten van Tele2. Een keer problemen gehad. In een nacht opgelost. Verder werk alles als een speer.

otda2002

ruudflohil, dat kan misschien zo zijn, maar Tele2 maakt het zo wel mijn probleem, terwijl het hun probleem moet zijn, Tele2 moet het goed oplossen en dat doen ze niet.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Otda,

Uit je bericht begrijp ik dat je problemen ondervindt met de verbinding van ons 3 in 1 pakket en dat dit helaas nog niet adequaat is opgelost, waarvoor ik mijn excuses namens Tele2 wil aanbieden. Graag wil ik je helpen om dit probleem op te lossen. Kun jij mij alsjeblieft je postcode en huisnummer of klantnummer sturen per e-mail. Je kunt dit naar [email protected] sturen onder vermelding van otda2002

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

wij hebben nu 2,5 jr tele 2 en afkloppen....nog geen problemen gehad..goede verbindingen met alles,alles kan goed tegelijk ,pc's aan ,tv aan met digitaal en bellen tegelijk mijn oom heeft een andere provider en als die belt dan valt zijn beeld weg?ja?overal is wel wat ....
geloof me hiervoor had ik demon....59 euro alleen internet ,3 mnd zonder gezeten ik mocht niet meer bellen want dan kwam je op de zwarte lijst te staan,heb alle incasso's tergeboekt :D per direkt opgezegd...contractbreuk...zei leveren niet waar ik voor betaal...nooit meer wat gehoor,het hoort nu bij x4all(demon)betaal je meer als tele 2 denk je dat is goed..not...

otda2002

@Rozemarijntje:

Ik heb zelf ook geld terug laten halen bij de bank, maar dan halen ze het de keer daar op er weer gewoon af. Zelfs een rode kaart naar ze verstuurd, intrekken machiging, maar ze gaan gewoon door!

rozemarijntje

ja dat is raar,want dat mag niet,heb je contact met je bank op genomen?
die kunnen een rekening blokkkeren?

otda2002

Nee, maar dat hoeftwaarschijnlijk niet meer, ik heb vrijdag een fax estuurd naar tele2,en die is vanavond beantwoord. Ik kan kiezen tussen kosteloos abonnements wijziging met nieuwe klant korting of kosteloos alles beeindigen. Het wordt het laatste, dan ben ik klaar! Dan ga ik weer bij UPC kijken.

rozemarijntje

als je zoveel problemen hebt geef ik je groot gelijk,wij zeggen het ook,mochten we ooit,afkloppen problemen krijgen ben ik weg....maar ja naar wie?
vroeger hadden we upc..maar dan moest je hem haast aanzwengelen in de avond voor internet dan zat iedereen erop..dat is weer kabel,..maar dat is wel weer veranderd!!!!! maar overal is wat...ik hoop dat je nu meer geluk hebt!! veel plezier enne je geld terug halen als dat zo is he!!

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

Tele2 Webcare schreef:Beste Otda,

Uit je bericht begrijp ik dat je problemen ondervindt met de verbinding van ons 3 in 1 pakket en dat dit helaas nog niet adequaat is opgelost, waarvoor ik mijn excuses namens Tele2 wil aanbieden. Graag wil ik je helpen om dit probleem op te lossen. Kun jij mij alsjeblieft je postcode en huisnummer of klantnummer sturen per e-mail. Je kunt dit naar [email protected] sturen onder vermelding van otda2002

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
als jullie bij Tele 2 het nu eens meteen goed doen en niet steeds op dit forum pas mensen beantwoorden zou een stuk ergenis voor de mensen die bij u klant zijn schelen , leuk baantje op forums hangen voor Tele 2, moet er niet aan denken!

otda2002

@ Danielle tele2;

Ik heb je al eens mijn gegevens gemaild inclusief de klachtenbrief die ik ook naar tele2 gestuurd had, waar nooit op geantwoord was, tot ik diezelfde brief per fax naar tele2 heb verstuurd. Nu is het opgelost, ik mag kosteloos van tele2 af! De mederwerker van de klantenservice wilde mij niet het contract beeindigen, want dan zou ik in de problemen komen vertelde ze. ("ze" heet Felida) Ik heb de brief van de opzegging nu hier voor me van tele2, dus ik ben klaar EINDELIJK!!

Maar danielle; waarom vraag je nu weer om mijn gegevens, heb je zoveel klachten op forums, dat je nu niet meer weet dat je mij al hebt behandeld? laat maar, ik hoef het niet te weten, ik ben klaar met tele2...

Even voor de duidelijkheid: Mocht iemand problemen met tele2 hebben, dan kun je in de eerste plaats alleen maar de klantenservice bellen, maar omdat de klantenservice geen klantenSERVICE is, kun je beter een fax met je problemen naar tele2 faxen op nummer: 050-3689052 t.a.v. Opzeggingen.

Succes allemaal!

tiptoo

:D fijn dat het voor u is opgelost otda2002 :mrgreen:

otda2002

thx!

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Otda,

Fijn om te lezen dat je probleem is opgelost. Ik heb niet nogmaals om je gegevens gevraagd, maar tiptoo heeft mijn vraag die ik een maand geleden heb gesteld geqoute, waardoor dit nog een keer op het forum is te zien.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

tiptoo

Tele2 Webcare schreef:Beste Otda,

Fijn om te lezen dat je probleem is opgelost. Ik heb niet nogmaals om je gegevens gevraagd, maar tiptoo heeft mijn vraag die ik een maand geleden heb gesteld geqoute, waardoor dit nog een keer op het forum is te zien.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

:D Danielle van Tele 2 , ga eens werken zodat de mensen geen forum meer nodig hebben dan pas doet u uw werk goed :mrgreen:

otda2002

Ik zal eerlijk zijn, Danielle van tele2 heeft echt geprobeerd mij te helpen, maar haar collega's lieten het afweten helaas...

Gesloten