LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 snelheid

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mdv84

Tele2 snelheid

Ongelezen bericht door mdv84 »

Ik heb sinds mijn verhuizing vorig jaar al last van een lage internetsnelheid. Eerst online en nu dus tele2. Net na een gesprek met de helpdesk is mij verteld dat tele2 niks doet als de snelheid van de verbinding boven de 6mb ligt. En dat terwijl ze internet tot 20 mb aanbieden en er volgens mij op de website nergens gesproken wordt over deze grens.
Nu heb ik dus pech dat mijn snelheid rond de 7-8 mb zit en daar dus gewoon helemaal niks aan gedaan wordt. Mag dat zomaar? Is er niet iemand verantwoordelijk voor dat je in ieder geval de snelheid kan halen die overeenkomt met de afstand tot de wijkcentrale?
Ik woon volgens de helpdeskmedewerker 2 km van de wijkcentrale af, maar dat zou wel betekenen dat ik snelheden van 15 mb zou moeten kunnen halen en in mijn vorige huis, zo'n 500 meter hiervandaan was dat ook het geval.

Bob Schurkjens

Re: Tele2 snelheid

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

ZIe: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 7&start=80

Die "tot 20mb" is gewoon een ordinair marketingfoefje van Tele2.

TeleNee zou een passender naam zijn voor dit bedrijf.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste mdv84,

Graag zou ik de snelheid van je internet willen onderzoeken. Ik ben Danielle van Tele2 en help klanten online met vragen en klachten. Zou jij mij alsjeblieft je gegevens willen sturen; postcode/huisnummer of je klantnummer. Je kunt die sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Belin

Ongelezen bericht door Belin »

Mijn internet snelheid ligt zelfs onder de 6,was goed maar hdtv opgezegd en hup lage internetsnelheid!

Gesloten