LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaringen Met Autobedrijf Van Voorden Almere

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Caroline

Slechte ervaringen Met Autobedrijf Van Voorden Almere

Ongelezen bericht door Caroline »

In juli van dit jaar bij Van Voorden een nieuwe Opel Meriva gekocht, men zou mijn Becker navigatiesysteem van mijn ingeruilde auto overbouwen in de nieuwe Opel.
Ik had de nieuwe auto in ontvangst genomen en moest daaropvolgend naar Rotterdam voor een zakengesprek, echter na een half uur rijden viel het navigatiesysteem compleet met inbouwframe(dat achteraf gezien het juiste niet was) geheel uit het dashboard. :roll: :roll:
Daags daarna Van Voorden gemaild en gesproken, Ze zouden het binnen enkele dagen oplossen; dat ging echter goed, want binnen 5 dagen kon ik de auto brengen en zou men het juiste frame besteld hebben en het navigatiesysteem correct monteren.
Nadat ik de auto opgehaald had kwam de complete ontgoocheling: de middenconsole was beschadigd, evenals de bekleding onder het handschoenenkastje, het ruitje van de airco-bediening was gekrast en er zat een vette vlek in de rechterstoel en vette handafrukken op het dashboard!! :!: :!: :evil: :evil:
Weer een klacht ingediend :!: kon ik de auto weer een dag missen om alles te corrigeren nu is het eindelijk klaar alleen zit het Nav. systeem nog los en bovendien moest ik in Duitsland nog de GPS-antenne opnieuw laten monteren want die hadden ze gewoon los onder het dashboard tussen twee pijpen van de airco geklemd!!
Nu vragen ze achteraf nog 184 euro voor dat geknoei!
Zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt en zal zeker de bedrijven van Van Voorden mijden en iedereen afraden daar zaken mee te doen :evil: Heeft U ook klachten over Van Voorden, laat het anderen ook weten!!!
Caroline
P.S
Ik heb nog nooit zo'geklungel meegemaakt als bij die Van Voorden

Gast

Re: Slechte ervaringen Met Autobedrijf Van Voorden Almere

Ongelezen bericht door Gast »

momo heeft ook zo iets meegemaakt.

Een Van Voorden Liefhebbe

Ongelezen bericht door Een Van Voorden Liefhebbe »

Betaal eerst je schuld maar eens

Gratis huurauto en daar nog eens een boete mee rijden en dan,Pinokkio, lieg je ook nog! je zegt gewoon dat je geen auto hebt meegekregen. Tevens wordt je erg persoonlijk door iedereen dood te laten vallen en dreigen met een advocaat. Hahaha je kan niet eens je rekening betalen dus wat klets je nou nogmaals PINOKKIO

een tevreden klant

Ongelezen bericht door een tevreden klant »

:D Ik ben wel een tevreden klant van van Voorden Almere. Als je met een van de medewerkers rustig om de tafel gaat zitten met een probleem dan kom je er altijd wel uit hun. Alleen als je gaat dreigen met allerlei dingen dan kaats je de bal en wie de bal kaatst die kan hem terug verwachten. Maar nogmaals......praat eens rustig en dan komt het allemaal goed.

Met vriendelijke groet,

Een tevreden Van Voorden Almere klant :P

de vries

Ongelezen bericht door de vries »

Ik Kom al jaren bij van Voorden Almere heb zeker al mijn achtste auto gekocht.

Ik kan alleen maar zeggen dat Van Voorden een prima bedrijf is , niet alleen ik maar ook familie en vrienden.

Ik denk dat deze ontecreden klant niet helemaal spoooooooort !!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat de positieve posts van iemand zijn die bij die toko werkt.

Kan me bovenstaande klacht goed voorstellen. Er wordt heel wat afgeklungeld in garage land. Alleen wordt het meestal niet ontdekt door de klant.

Gesloten