Of hoe die winkel ook heet. Twee keer inktpatronen besteld met chip. Levering zonder chip. Prijsverschil is groot. Dan moet je schrijven bellen etc. Uiteindelijk terug sturen. Maar niet ontvangen ....stuur de bewijzen...Oh we hebben een deel ontvangen. Stuur het bonnetje van het opsturen we kunnen het kopie niet lezen.
Uiteindelijk blijf je discussiëren over 9,90. Stuur me nieuwe en dan betaal ik de 9,90!
Maanden niets gehoord en ineens een incassobureau (ook van het bedrijf) Bigdennis maar nu Lindorff met 37 euro extra kosten.
Dus als je nog eens computer supply wilt kopen......BIGDENNIS!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bigdennis-Afterpay-Q-supply-Lindorff
Re: Bigdennis-Afterpay-Q-supply-Lindorff
Inderdaad niet netjes. Daarom klikte ik eens op het ThuiswinkelWaarborg-logo op de site, en daar staat.
"BigDennis is tijdelijk in afwachting van het voldoen aan alle certificeringseisen van de ledenlijst verwijderd".
Raar dat het logo dan gewoon op de website mag blijven staan terwijl het niet geldig is.
"BigDennis is tijdelijk in afwachting van het voldoen aan alle certificeringseisen van de ledenlijst verwijderd".
Raar dat het logo dan gewoon op de website mag blijven staan terwijl het niet geldig is.