LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gebruikt notebook als nieuw geleverd door The Phonehouse

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
WBruijn

Gebruikt notebook als nieuw geleverd door The Phonehouse

Ongelezen bericht door WBruijn »

Op 29 maart 2010 heb ik een Toshiba NB200-10z netbook besteld via de webshop van The Phonehouse en betaald met iDeal.

Omdat ik de volgende dag nog geen order/betaalbevestiging had ontvangen gebeld met de 0900 helpdesk, resultaat: de order was gevonden en zou direct verzonden worden.

Op 6 april geen notebook, weer gebeld met het 0900 nummer, resultaat: u wordt gebeld door onze vervoerder AMP Logistics voor een aflever afspraak.
Zelf maar gebeld met AMP Logistics, resultaat: uw postcode en/of ordernummer zijn bij ons niet bekend.

Weer gebeld met het 0900 nummer van the phonehouse, resultaat: uw bestelling wordt vandaag met TNT Expresse verzonden.

Op 14 april nog steeds niets, gebeld en gemaild, resultaat: voor alle ongemak krijgt u een waardebon van € 25 en ik zorg dat u teruggebeld wordt.
Op 20 april geen waardebon, geen notebook, niet teruggebeld, geen reactie op mijn mail en fax dus zelf maar weer gebeld met het 0900 nummer, resultaat: ik bel u binnen een half uur terug.
Op 22 april: zie 20 april
Op 26 april: zie 20 april

En dan: 28 april, :D hoera een TNT meneer met een notebook! Blijdschap alom, maar helaas voor korte duur.

De doos van het notebook doet al vermoeden dat de inhoud niet nieuw is, het notebook is gebruikt :evil:, de Windows software is al op 25 november 2009 geregistreerd op naam van The Phonehouse Waalwijk. Op de harde schijf staan mp3 en mp4 bestanden en een aantal foto's.

Is dit notebook verkocht geweest en geretourneerd door de klant, zo ja, waarom geretourneerd? Of heeft dit notebook gedurende een half jaar 6 dagen per week aangestaan in de winkel in Waalwijk?

Mail gestuurd, fax gestuurd, weer geen reactie. Wie heeft voor mij een ingang bij The Phonehouse die niet uitkomt bij de 0900 klanten afscheep desk?

Toxopeus

Re: Gebruikt notebook als nieuw geleverd door The Phonehouse

Ongelezen bericht door Toxopeus »

WBruijn schreef:Wie heeft voor mij een ingang bij The Phonehouse die niet uitkomt bij de 0900 klanten afscheep desk?
klik

WBruijn

Ongelezen bericht door WBruijn »

Toxopeus schreef:
WBruijn schreef:Wie heeft voor mij een ingang bij The Phonehouse die niet uitkomt bij de 0900 klanten afscheep desk?
klik
Ook via de telefoniste kom je uit bij Tessa, Stephan, Falien, ... en die zeggen dat ze terugbellen, zeggen dat je voor alle tijd en 0900 kosten een tegoedbon krijgt en zeggen dat ze het vandaag nog gaan oplossen maar willen, kunnen en/of mogen dat vervolgens niet doen.
Ik zoek naam, functie, rechtstreeks tel nr, en e-mail adres van iemand die wel beslissingen wil, kan en mag nemen.

Eline078

Ongelezen bericht door Eline078 »

gewoon binnen 8 werkdagen na levering terugsturen. dit is sowieso al niet pluis. als je via internet hebt besteld geldt de wet koop op afstand. dan hoef je al dat gezeik niet in te gaan en kun je of nieuwe bestelling plaatsen of bij een andere winkel bestellen en krijg je gewoon je geld terug. ik zou dat laatste doen. niets meer daar bestellen en notebook ergens anders vandaan halen. kost je wat tijd maar dit is ook geen stijl

Eline078

Ongelezen bericht door Eline078 »

correctie. thuiswinkelwaarborg is 14 dagen.

Toxopeus

Ongelezen bericht door Toxopeus »

WBruijn schreef:Ik zoek naam, functie, rechtstreeks tel nr, en e-mail adres van iemand die wel beslissingen wil, kan en mag nemen.
Het KvK nummer is 04038193, je kunt op de website van KvK de gegevens van de verantwoordelijke persoon opvragen.

Gesloten