Omdat ik de volgende dag nog geen order/betaalbevestiging had ontvangen gebeld met de 0900 helpdesk, resultaat: de order was gevonden en zou direct verzonden worden.
Op 6 april geen notebook, weer gebeld met het 0900 nummer, resultaat: u wordt gebeld door onze vervoerder AMP Logistics voor een aflever afspraak.
Zelf maar gebeld met AMP Logistics, resultaat: uw postcode en/of ordernummer zijn bij ons niet bekend.
Weer gebeld met het 0900 nummer van the phonehouse, resultaat: uw bestelling wordt vandaag met TNT Expresse verzonden.
Op 14 april nog steeds niets, gebeld en gemaild, resultaat: voor alle ongemak krijgt u een waardebon van € 25 en ik zorg dat u teruggebeld wordt.
Op 20 april geen waardebon, geen notebook, niet teruggebeld, geen reactie op mijn mail en fax dus zelf maar weer gebeld met het 0900 nummer, resultaat: ik bel u binnen een half uur terug.
Op 22 april: zie 20 april
Op 26 april: zie 20 april
En dan: 28 april,
De doos van het notebook doet al vermoeden dat de inhoud niet nieuw is, het notebook is gebruikt
Is dit notebook verkocht geweest en geretourneerd door de klant, zo ja, waarom geretourneerd? Of heeft dit notebook gedurende een half jaar 6 dagen per week aangestaan in de winkel in Waalwijk?
Mail gestuurd, fax gestuurd, weer geen reactie. Wie heeft voor mij een ingang bij The Phonehouse die niet uitkomt bij de 0900 klanten afscheep desk?