LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eigen Huis Keukens Hoevelaken, topzaak!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
FamvandenHul

Eigen Huis Keukens Hoevelaken, topzaak!

Ongelezen bericht door FamvandenHul »

Na enige tijd geleden het koopcontract voor onze nieuwe woning te hebben getekend was een van de eerste acties het uitzoeken van de keuken. Wat een klus! Wij zijn als eerste naar de keuken leverancier gegaan die verbonden is aan het nieuwbouwproject, Eigen Huis Keukens uit Hoevelaken. In eerste instantie alleen om wat inspiratie op te doen, wij dachten namelijk dat onze eisen en wensen hier niet te realiseren waren binnen het gestelde budget.
Bij binnenkomst hebben wij ook aangegeven dat wij eerst alleen wilden kijken. Dit was geen probleem en men liet ons lekker onze gang gaan. Wat een mooie keukens stonden hier in de showroom! Vlak voor het verlaten van de winkel toch nog maar een vrijblijvende afspraak gemaakt om eens te oriënteren naar de mogelijkheden.

Wij werden tijdens deze eerste afspraak vriendelijk ontvangen met koffie en gebak, een goede binnenkomst dus. Vervolgens door de showroom gelopen met Martijn, de verkoper. Wij hebben aangegeven wat wij allemaal mooi vonden, zonder te letten op prijs en/of budget. Martijn luisterde aandachtig en stelde af en toe vragen om zaken helder te krijgen. Waar nodig gaf hij ook nog nuttig advies omdat sommige combinaties niet praktisch waren.

Op basis van onze input heeft Martijn vrijwel in een keer onze droomkeuken ontworpen. Omdat wij door onze tijd waren hebben wij een vervolggesprek gehad. Wij waren inmiddels al helemaal weg van de keuken en waren bang dat het niet te realiseren was met ons budget. Niets was minder waar, Martijn heeft alles op alles gezet om toch onze droomkeuken te realiseren zonder concessies te doen aan onze eisen en wensen. Dit alles ook nog eens binnen ons gestelde budget.

Na het lezen van vele doemverhalen over verschillende keukenleveranciers op dit forum zijn wij erg gelukkig met de wijze waarop onze aankoop is verlopen. Niets onder druk zetten of rare contracten die ondertekend moeten worden. Daarom vind ik ook dat er wel weer eens een positief verhaal uitgelicht worden.

Uiteraard weten wij dat dit nog maar één van de eerste stappen is van een traject, de keuken moet immers nog opgeleverd worden, maar het goede begin is er.

Zijn er nog meer mensen, met dezelfde goede ervaringen omtrent deze keukenleverancier?

Voor de liefhebbers heb ik ook een afbeelding van het gemaakte ontwerp bijgevoegd.
Afbeelding

legoleek

Re: Eigen Huis Keukens Hoevelaken, topzaak!

Ongelezen bericht door legoleek »

toch grappig dat je als consument een screencopy kunt maken van het beeldscherm van de verkoper. :lol:

zanikje

Ongelezen bericht door zanikje »

legoleek schreef:toch grappig dat je als consument een screencopy kunt maken van het beeldscherm van de verkoper. :lol:

Haha...inderdaad. Aan zijn verhaal te lezen is het zelfs niet eens de slimste verkoper ook. Misschien probeert hij op die manier een wit voetje te halen bij zijn 'baas' omdat hij het omzettechnisch niet red. :lol:

Trouwens....goede audio kabel, vandenHul :mrgreen:

echwel

Ongelezen bericht door echwel »

zo martijn, aan het overwerken op 4 mei ?? :wink:
Laatst gewijzigd door echwel op 05 mei 2010 09:27, 2 keer totaal gewijzigd.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

Ik heb nog wel wat uitspraken van de geschillencommisssie over deze "topzaak "
:lol:

brenda229

Ongelezen bericht door brenda229 »

hij bereikt het tegenovergestelde van wat hij wil.

Vooral niet niet eigen huis keukens hoevelaken te gaan, lichten de boel nu al op hahaha laat staan als je binnen bent!

FamvandenHul

Ongelezen bericht door FamvandenHul »

Ik sta er van te kijken hoeveel zure mensen er weer zijn die altijd het negatieve uit een positief bericht proberen te halen :shock:

Men kan het blijkbaar niet begrijpen dat iemand écht tevreden kan zijn over een bedrijf.

Ik heb inderdaad tot twee maal toe schermprints toegezonden gekregen van de keuken die wij ontworpen hebben. Blijkbaar is dit erg bijzonder anders werd er blijkbaar niet zo raar/verrast gereageerd.

Zoals ik ook al in mijn eerste bericht heb aangegeven, de keuken moet nog geplaatst worden. Maar tot nu toe zijn wij erg gelukkig met de wijze waarop wij tot nu toe zijn behandeld.

Wellicht dat er toch nog wat mensen op dit forum kijken die wél wat hebben aan een positief bericht, en hierdoor misschien geholpen zijn met het uitzoeken van een goede keuken leverancier.

echwel

martijn, blijven proberen... :D :D

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Hoever zal hij al met zijn arm bij zijn baas in zijn *** zitten? Ik schat in al voorbij de elleboog. :wink:

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

Prachtig ontwerp ook (not)

zanikje

Ongelezen bericht door zanikje »

Er is meer aandacht besteed aan het ontwerp van de tuin dan aan het ontwerp van de keuken!

groteknuffelbeer

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Men kan het blijkbaar niet begrijpen dat iemand écht tevreden kan zijn over een bedrijf.
Gelukkig ben jij zeer tevreden over je eigen werkgever. Mooi toch, vooral volhouden. En mocht je echt een klant zijn, dan zal de verkoper toch ook wel weten dat je met Simar gewoon een perfecte print kunt maken of rechtstreeks kunt mailen en dat je hiervoor geen "screenshot" nodig hebt (en deze ook maar even versneden met bijvoorbeeld Photoshop). Als ze dit al niet weten, tsja, dan zullen ze van keukens ook wel geen verstand hebben, denk ik zo maar.

KS

ps: Waar kun je deze tuin laten ontwerpen? :D

brenda229

Ongelezen bericht door brenda229 »

Je maakt speciaal een naam aan om te zeggen hoe tevreden jij bent over een keukenzaak die een tekening voor je gemaakt hebt.

tja wat verwacht je zelf?

R-Estau

Ongelezen bericht door R-Estau »

Ik ben ook weleens daar wezen kijken is best een mooie zaak.

helpendhandje

Ongelezen bericht door helpendhandje »

R-Estau, wij hebben onze prachtige keuken, wc, vloer, vloerverwarming ook gekocht bij een hele mooie zaak, dachten wij (geen DMG, dank u) en ging prima totdat ze onze nieuwe vloer totaal verziekten met voegen en maar zeiden dat ik moest schrobben, heb overigens 3 dagen 8 uur p.d. geschrobt , geen verantwoording namen toen bleek dat de voeger de vloer verziekt had, veel bla-bla etc. etc. etc.. totdat er een prof, vloerenreinigingsbedrijf bij kwam die met God's glorie hebben kunnen voorkomen (notabene met lavazand, voor de kenners) dat de vloer er weer (en de dure keuken dus ook ) weer helemaal uit moest en de tegels onbruikbaar werden.......... Je mag wel 40.000 euri wegbrengen naar een hele mooie zaak maar ja, wordt het bij je thuis dan ook mooi?
En, belangrijker, de service als er iets mis gaat, nou, die zoek ik nog steeds maar gelukkig niet mijn zaak.......

Dus dat het een mooie zaak is zegt erg weinig.
gelukkig is het met de keuken goed gegaan maar was wel allemaal via hetzelfde bedrijf dus schijn en zo...............

swbouman

Ongelezen bericht door swbouman »

Nou, kom maar op met die reacties. Morgen ochtend een afspraak met dhr okhuijzen. De Martijn die jullie bedoelen. Een hele pragmatische en meedenkende man met verstand van zaken.
Dan kan je zeuren over screendumps, maar zo werkt die man nou eenmaal. Kan hij meteen ideen verzenden. Het gaat immers om de opstelling en niet om de aangelegde tuin.

Martijn komt morgen op de fiets, voor ons extra vroeg, zodat wij op tijd een wijzigingsgesprek te hebben.

IK sluit mij aan bij TS, Eigenhuis Keukens Hoevelaken, TOPZAAK. Mark is trouwens ook een aanrader, als je er toch bent.

Sebastiaan Bouman

echwel

ik zou nog een paar namen aanmaken.
dan wordt het misschien nog (on)geloofwaardiger :wink:

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

swbouman schreef:Nou, kom maar op met die reacties. Morgen ochtend een afspraak met dhr okhuijzen. De Martijn die jullie bedoelen. Een hele pragmatische en meedenkende man met verstand van zaken.
Dan kan je zeuren over screendumps, maar zo werkt die man nou eenmaal. Kan hij meteen ideen verzenden. Het gaat immers om de opstelling en niet om de aangelegde tuin.

Martijn komt morgen op de fiets, voor ons extra vroeg, zodat wij op tijd een wijzigingsgesprek te hebben.

IK sluit mij aan bij TS, Eigenhuis Keukens Hoevelaken, TOPZAAK. Mark is trouwens ook een aanrader, als je er toch bent.

Sebastiaan Bouman
G4S?

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

hele pragmatische en meedenkende man met verstand van zaken.
Dan kan je zeuren over screendumps, maar zo werkt die man nou eenmaal. Kan hij meteen ideen verzenden.
Verstand van KIMS design heeft hij dan niet, met hetzelfde gemak stuurt hij een e-mailtje met een pdf-je van de tekening (en).

Dat komt dan toch wat professioneler over 8)

swbouman

Ongelezen bericht door swbouman »

G4S? Wat wordt daarmee bedoeld?

Keuken is inmiddels gekocht. Gelukkig denken veel mensen dat ik Martijn ben, daar heeft hij smakelijk om gelachen. Denk wat jullie willen denken maar voor een goed advies en mensen die de tijd voor je willen nemen en je met een goed gevoel de keuken laten kopen moet je bij Eigenhuis keukens Hoevelaken zijn.

Voor mensen die wel geinteresseerd zijn, ik heb kaartjes van Martijn mee gekregen, kan je eens in het echt met deze man kennis maken.

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan Bouman (wie verzint zo'n naam nou :lol: )

Gesloten