LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten chatbox relatieplanet

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jackflash67
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mei 2010 11:09

Klachten chatbox relatieplanet

Ongelezen bericht door jackflash67 »

Voor mijn scriptie ben ik op zoek naar vervelende ervaringen van gebruikers van de chatbox van relatieplanet.

Ik heb ruim een jaar onderzoek gedaan naar het groepsproces binnen de chatbox van relatie planet. Zelf ben ik tot positieve maar ook schokkende conclusies gekomen ten aanzien van virtuele omgangsvormen en groepsprocessen binnen deze virtuele wereld.

Zo trek ik de conclusie dat er binnen deze chatbox een cultuur heerst die gedomineerd wordt door een harde kern vaste gebruikers. Dat nieuwkomers die niet in het stramien passen worden genegeerd, uitgesloten van de chat, worden bedreigd en zelfs worden lastig gevallen. Gebleken is dat de redactie van RP, geen inhoudelijk commentaar geeft op deze gang van zaken. De helpdesk beweerd dat de chatbox wordt gecontroleerd door webmasters. Echter zijn deze zogenaamde webmasters, werknemers van de helpdesk die af en toe eens inloggen om de chats te controleren. Uit onderzoek is gebleken dat er nimmer wordt ingegerepen door een actieve chatmaster, maar dat dit heel soms gebeurt naar veelvuldige klachten van gebruikers richting de helpdesk.

Graag wil ik nu weten wie deze ervaringen herkent en daar door geen gebruik meer maakt van de chatbox op RP of zelfs niet daar door niet langer gebruik maakt van relatieplanet.

De reacties zal ik inventariseren en anoniem verwerken in mijn verslag. Deze zal ik t.z.t. aanbieden aan relatieplanet.

an3s
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 mar 2006 12:27

Re: Klachten chatbox relatieplanet

Ongelezen bericht door an3s »

Ik krijg allemaal aanmaningen van interim omdat ik volgens hun betalend lid zou zijn bij relatieplanet? heb dat nooi aangevraagd of gewilt. onzin. Wel lekker verdienen zo voor relatieplanet. zijn er meer mensen die deze spook aanmaningen krijgen? moet nu 80 euro betalen voor iets wat ik neit heb aangevraagd of gebruik van heb gemaakt. dit zijn mafia praktijken.

Gesloten