LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ECI (erg lange levertijd)

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
_Jan_

ECI (erg lange levertijd)

Ongelezen bericht door _Jan_ »

Hallo mensen,

Ik heb zondag een game besteld voor de xbox 360 bij de ECI, het is nu al donderdag en ik heb nog niks ontvangen. (terwijl er staat, voor 17:00 besteld morgen in huis).

Ik heb dinsdag gebeld naar de ECI, toen zei de telefoniste: het spel gaat vanavond nog in de vrachtwagen weg. Ik geloofde daar helemaal niks van, want anders was mijn bestelstatus op mijn account al veranderd. Nadat ik dat had opgemerkt. Belde ik diezelfde dag nog weer naar de ECI, zegt de telefoniste: het spel is niet meer op voorraad.

Vandaag nog eens gebeld, zegt de telefoniste: het spel is maandag al verzonden. Daar klopt dus helemaal niks van, want de ene telefoniste zegt dat hij niet meer op voorraad is en de andere zegt dat hij is verstuurd.

Ik vind het gewoon raar dat ik geen duidelijkheid krijg.

Heeft iemand dit ook een keer mee gemaakt of heeft oplossingen?

(mijn excuses als ik dit topic in een verkeerd subforum heb geplaatst)
Laatst gewijzigd door _Jan_ op 07 mei 2010 16:04, 2 keer totaal gewijzigd.

fransroos

Re: ECI (erg lange levertijd)

Ongelezen bericht door fransroos »

Hallo Jan,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is.
Het klopt wat je zegt op een werkdag voor 17.00 uur besteld, betekent die dag erna in huis. Op de site staat aangegeven dat het product in dit geval wel op voorraad moet zijn. ECI is immers ook afhankelijk van leveranciers, vandaar dat dit bij de meeste webshops nooit 1 op 1 gegarandeerd kan worden.

Je had het op een zondag besteld (geen werkdag), dus zou je het mits op voorraad, dinsdag kunnen verwachten.

Wanneer je contact met mij opneemt, duik ik direct in de gegevens om meer duidelijkheid te geven wanneer je de game binnen hebt.

Met groet,
Roos

_Jan_

Re: ECI (erg lange levertijd)

Ongelezen bericht door _Jan_ »

Bedankt voor de informatie Roos :)

edit: Ben net gebeld door de ECI en het spel word vanavond verstuurd, mijn dank gaat uit naar Roos en de ECI.

Gesloten